Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=неймінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: mvuk/2008/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 3
Зміст:
Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень- фахівець відділу / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.12
Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.13-14
Дайновський, Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії / Ю. Дайновський. - С.18-22. - Л-ра: с. 22 : граф.
Ткаченко, Т. Інтернет технології у виставковій діяльності / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.23-28. - Л-ра: с. 28 : табл.
Окландер, М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу / М. Окландер, І. Литовченко. - С.29-35. - Л-ра: с. 35 : табл.
Бісвас, Парімал Чандра. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні / Парімал Чандра Бісвас. - С.36-39. - Л-ра: с. 39
Пилипчук, В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу / В. Пилипчук. - С.40-45. - Л-ра: с. 45
Маліч, Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств / Ю. Маліч. - С.46-52. - Л-ра: с. 52 : табл.
Юдіна, Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва / Н. Юдіна, М. Терещенко. - С.53-56. - Л-ра: с. 56
Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє. - С.57-60 : табл.
Ходько, Н. Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків / Н. Ходько, В. Пасічник. - С.61-65. - Л-ра: с. 65
Решетнікова, І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності / І. Решетнікова. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Юдіна, Н.
    Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва [] / Н. Юдіна, М. Терещенко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 53-56. - Л-ра: с. 56 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд--Управління брендами--Тваринництво
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Терещенко, М.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
338.48-021.387(477)(075.8)
С50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг сталого туризму [] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2019. - 255, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 255. - ISBN 978-617-7748-58-7 : 290.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- індустрія туризму -- туристичний маркетинг -- ринок споживачів у туризмі -- попит в туризмі -- комунікативність в туризмі -- цінова політика в туристичному маркетингу -- реклама в туризмі -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність у туризмі -- неймінг у туризмі -- брендинг у туризмі -- іміджбілдинг у туризмі -- виставковий маркетинг -- овертуризм -- урботуризм -- сакральний туризм -- міжнародний туризм
Анотація: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Любіцева, Олена Олександрівна; Київський національний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

4.


    Звєгинцова, Марія.
    Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій [] / М. Звєгинцова // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 10. - С. 20-24. - Бібліогр.: с. 24
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
копірайтинг -- реклама -- PR -- неймінг -- слоган -- легенда бренда -- SEO -- текст -- контекстуальне мислення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1)
Вільні: БГ (1), ОБР (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)