Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бєлявцев, М. І.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.5(075.8)
Б 43


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, І. В. Петенко, І. В. Прозорова. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 332 с. : граф. - Бібліогр.: с. 274-275. - Термінол. слов.: с. 269-273 . - ISBN 966-364-037-5 : 033.00 грн
УДК
ББК 65.256-2я73
Рубрики: Ціноутворення маркетингове
   
Кл.слова (ненормовані):
ціни -- цены -- ценообразование -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- ціновий ризик -- ценовой риск -- попит -- спрос -- пропозиція -- предложение -- витрати -- расходы -- інфляція -- инфляция -- позиковий капитал -- заемный капитал -- дифференциация цен -- диференціація цін -- податки -- налоги -- політика ціноутворення -- политика ценообразования -- вихідна ціна -- исходная цена -- державне ціноутворення -- государственное ценообразование
Анотація: Теоретичні й практичні аспекти методології визначення цін з погляду маркетингового підходу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Петенко, І.В.; Прозорова, І.В.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
Б44


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України, Донецьк. нац. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 328 с. : іл. - Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325. - ISBN 966-364-00-2 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)