П 84 Антонова, О. Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості [Текстььь] / О. Є. Антонова> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 174-215 : табл. - Бібліогр.: с. 213-214 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна фывфывфыв: педагогічна обдарованість -- педагогическая одаренность -- обдарованість -- одаренность -- творчі здібності -- творческие способности -- креативність -- креативность -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- здібності -- способности -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность Аннотация: Дослідження теоретичних питань обдарованості в педагогічній діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубасенюк, О.А.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
К 84 Крутецкий, Вадим Андреевич. Психология [] : учеб. для учащихся пед. училищ / В. А. Крутецкий. - Изд. 2-е, перераб. и доп. - М. : Просвещение, 1986. - 336 с. - Лит.: с. 333. - 1.10 р. Рубрики: Психологія--Навчальні видання фывфывфыв: психика -- психіка -- методы психологии -- методи психології -- мозг -- мозок -- нервная система -- нервова система -- свідомість людини -- сознание человека -- личность -- особистість -- спрямованість особистості -- направленность личности -- діяльність -- деятельность -- умения -- уміння -- навыки -- навички -- привычки -- звички -- внимание -- увага -- відчуття -- ощущения -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- анализатори -- аналізатори -- восприятие -- сприйняття -- наблюдательность -- спостережливість -- память -- пам'ять -- запоминание -- запам'ятовування -- забывание -- забування -- речь -- мова -- воображение -- уява -- эмоции -- емоції -- чувства -- почуття -- емоціно-вольова сфера -- эмоцыонально-волевая сфера -- воля -- темперамент -- характер -- способности -- здібності -- возрастная психология -- вікова психологія -- психічний розвиток -- психическое развитие -- розвиток дитини -- развитие ребенка -- ранний возраст -- ранній вік -- младший возраст -- молодший вік -- готовність до навчання -- готовность к обучению -- младшие школьники -- молодші школяри -- шестилетки -- шестирічки -- подростки -- підлітки -- старшеклассники -- старшокласники -- підлітковий вік -- подростковый возраст -- общение -- спілкування -- интересы -- інтереси -- вибір професії -- выбор профессии -- трудовая деятельность -- трудова діяльність -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- творче мислення -- творческое мышление -- психология воспитания -- психологія виховання -- коллектив -- колектив -- психология учителя -- психіологія вчителя -- педагогические способности -- педагогічні здібності Аннотация: Общие вопросы психологии, рассмотрены закономерности психических процессов, психической деятельности, эмоционально-волевая сфера личности, ее индивидуальные особенности, освещены вопросы возрастной и педагогической психологии. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
С 30 Семиченко, Валентина Анатоліївна. Психологія та педагогіка сімейного спілкування [] : навч. посібник / В. А. Семиченко, В. С. Заслуженюк ; [худож. оформ. Сергія Чуєва]. - К. : Веселка, 1998. - 214 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр.: с. 209-211. - ISBN 966-01-0083-3 : 7.97 грн
Рубрики: Спілкування--Психологія--Навчальні видання для вищої школи Психологія сім'ї--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: родина -- семья -- спілкування -- общение -- сімейні ігри -- семейные игры -- генералізовані ролі -- генерализованные роли -- дефекти спілкування -- дефекты общения -- маніпуляції -- манипуляции -- психічна напруга -- психическое напряжение -- пошук союзників -- поиск союзников -- культивування почуттів -- культивирование чувств -- взаєморозуміння -- взаимопонимание -- педагогічна майстерність батьків -- педагогическое мастерство родителей -- конфлікт -- конфликт -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічна техніка -- педагогическая техника Аннотация: Поради спеціалістів. як побудувати родинні стосунки. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Заслуженюк, Володимир Степанович; Чуєв, Сергій Іванович \худож.\ Экземпляры всего: 4 ЧЗ (2), ФОНД (1), АБ (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1), АБ (1) |
С79 Степанов, Олександр Максимович. Педагогічна психологія [] : навч. посібник / О. М. Степанов. - К. : Академвидав, 2011. - 416 с. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 390-401. - Л-ра: с. 402-413. - ISBN 978-617-572-010-3 : 45.00 грн
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: методи дослідження педагогічної психології -- методы исследования педагогической психологии -- психологія учіння -- психология учения -- засвоєння знань -- усвоение знаний -- психологія навчання -- психология обучения -- неуспішність -- неуспеваемость -- сучасні технології навчання -- современные технологии обучения -- психологія виховання -- психология воспитания -- самовиховання школярів -- самовоспитание школьников -- психологія сімейного виховання -- психология семейного воспитания -- робота з важковиховуваними дітьми -- работа с тяжеловоспитуемыми детьми -- особистість вчителя -- личность учителя -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- авторитет педагога -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- психологічний клімат педагогічного колективу -- психологический климат педагогического коллектива Аннотация: Методологічні і теоретичні основи педагогічної психології, її історія, закономірності і динаміка психічного розвитку та формування особистості, психологічні основи учіння і навчання, методи педагогічного управління цими процесами, психологічні засади новітніх освітніх технологій, підходи до складних педагогічних ситуацій, проблеми психології виховання тощо. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 4 ФОНД (1), ЧЗ (3) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (3) |
Мар'яненко, Л. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя [] / Л. Мар'яненко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 8-12 Рубрики: Психологія особистості--Особистість педагога фывфывфыв: особистісна самодетермінація -- личностная самодетерминация -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічний потенціал -- педагогический потенциал -- педагогічна спрямованість -- педагогическая направленность Аннотация: Розкрито феномен самодетермінації особистості, у зв'язку з яким проводиться аналіз психологічної структури педагогічних здібностей та педагогічного потенціалу вчителя. Пропонується методика дослідження. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Мар'яненко, Л. В. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя [] / Л. В. Мар'яненко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 4. - С. 23-28. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Вчителі Соціальна педагогіка Психодіагностика фывфывфыв: педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |