Ч-96 Чухрай, Н. Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві [] : підручник / Н. Чухрай, Р. Патора. - К. : Кондор, 2006. - 398 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 390-397. - ISBN 966-351-056-0 : 048.00 грн
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи Інноваційна політика--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): Інноваційний процес -- Товарна політика -- Конкурентоспроможність товару -- Трансфер іннновацій -- Ефективність інновацій Анотація: Інноваційна політика на підприємстві: планування, управління асортиментом і якістю товарів, оцінка ефективності. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Патора, Р, Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Щ 61 Щербань, В. М. Створення товару: маркетингове, конструкторське та технологічне забезпечення [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - К. : Професіонал, 2007. - 288 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 274-285 . - ISBN 966-370-056-4 : 031.00 грн
Рубрики: Економіка підприємства Інноваційна діяльність Розробка товару Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження споживчого ринку -- маркетингове середовище фірми -- розробка нового продукту -- логістика інноваційного процесу -- стратегічне планування -- конкурентоспроможність товару Анотація: Основи створення нового товару в процесі інноваційної маркетингової діяльності підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Таньков, К.М.; Задорожний, І.С. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
У67 Управління конкурентоспроможністю підприємства [] : навч. посібник / С. М. Клименко [та ін.]. - Київ : КНЕУ, 2008. - 520 с. : граф., табл. - Л-ра: с. 494-511. - Дод.: с. 512-515. - ISBN 978-966-483-036-9 : 109.00 грн
Рубрики: Економіка підприємста--Навчальні видання для вищої школи Конкуренція--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): конкурентне середовище -- конкурентні переваги -- конкурентні стратегії -- конкурентоспроможність товару -- економічна конкуренція -- менеджмент якості Анотація: Питання сутності конкуреноспроможності як категорії і як властивості підприємства ринкової економіки. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Клименко, С. М.; Омельяненко, Т. В.; Барабась, Д. О.; Дуброва, О. С.; Вакуленко, А. В. Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
У67 Управління конкурентоспроможністю підприємства [] : навч. посіб. / С. М. Клименко [та ін.]. - Вид. 2-ге, без змін. - Київ : КНЕУ, 2009. - 520 с. : табл., граф. - Літ.: с. 494-511. - Дод.: с. 512-515. - ISBN 978-966-483-036-9 : 118.80 грн, 91.00 грн, 171.00 грн
Рубрики: Підприємства--Конкуренція (екон.)--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): економічна конкуренція -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентні переваги підприємства -- конкурентна поведінка підприємства -- конкурентна стратегія -- конкурентоспроможність товару -- управління якістю -- управління конкурентоспроможністю підприємства Анотація: Сутність конкурентоспроможності як властивості підприємства ринкової економіки; конкурентоспроможність товару та методи її оцінки; розробка і забезпечення реалізації програм підвищення конкурентоспроможності суб'єкта господарювання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Клименко, Світлана Михайлівна; Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Барабась, Дмитро Олександрович; Дуброва, Оксана Станіславівна Примірників всього: 3 ВВ (2), ФОНД (1) Свободны: ВВ (2), ФОНД (1) |
О-57 Омельяненко, Тетяна Володимирівна. Управління конкурентоспроможністю підприємства [] : навч.-метод. посібник / Т. В. Омельяненко, Д. О. Барабась, А. В. Вакуленко. - Вид. 2-ге, без змін. - Київ : КНЕУ, 2009. - 272 с. : граф., табл. - Л-ра: с. 246-259. - Дод.: с. 260-267. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-574-910-2 : 76.00 грн
Рубрики: Підприємства--Конкуренція--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): конкурентні стратегії -- конкурентоспроможність товару -- менеджмент якості Анотація: Містить навчальну програму та тематичний план дисципліни, методичні поради по самостійному вивченню тем курсу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Барабась, Дмитро Олександрович; Вакуленко, Алла Вікторівна Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К21 Кардаш, Віктор Якович. Маркетингова товарна політика [] : підруч. / В. Я. Кардаш ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - Київ : КНЕУ, 2001. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 236-237. - ISBN 966-574-287-6 : 20.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): якість товару -- конкурентоспроможність товару -- ринок товарів -- упаковка -- товарні марки -- продуктові інновації Анотація: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2) |
І-49 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
О-24 Обритько, Борис Абрамович. Менеджмент посередницької та біржової діяльності [] : навч. посібник / Б. А. Обритько ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2003. - 264 с. : рис., табл. - Літ.: с. 258-259. - ISBN 966-608-271-3 : 20.00 грн
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Біржова справа--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): комерційно-посередницький менеджмент -- конкурентоспроможність товару -- договір поставки -- договір доручення -- договір комісії -- договір консигнації -- франчайзинг -- маркетингова політика розподілу -- канали розподілу -- маркетингова логістика -- посередницька функція біржі -- біржовий товар -- біржові торги -- біржові угоди -- біржове котирування -- товарні біржі -- український фондовий ринок Анотація: Теоретичні положення і практичні рекомендації щодо менеджменту комерційно-посередницької діяльності у сфері товарного обігу та біржової торгівлі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Г20 Гаркавенко, Світлана Степанівна. Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - Київ : Лібра, 2002. - 710 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 701-704. - Літ.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 48.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- стратегії маркетингу -- маркетингова діяльність -- маркетингові ситуації -- цінова політика -- ціноутворення -- товарна політика -- реклама -- конкурентоспроможність товару -- маркетингова комунікація -- економічний аналіз Анотація: Розглядається сучасна концепція як філософія бізнесу, принципи, функції та види маркетингу. В практичну частину включено 50 типових маркетингових ситуацій та завдання до них. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 5 ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1) |