Е45 Єрмошенко, Микола Миколайович. Економічні та організаційні засади забезпечення фінансової безпеки підприємства [] : препринт наук. доповіді / М. М. Єрмошенко, К. С. Горячева, А. М. Ашуєв ; під ред. М. М. Єрмошенка. - К. : Нац. акад. управління, 2005. - 78 с. : рис. - Л-ра: с. 75-77. - 4.00 грн
Рубрики: Фінансова безпека--Економічні засади--Організаційні процеси--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): фінансова безпека держави -- финансовая безопасность государства -- інтеграція фінансової системи -- интеграция финансовой системы -- система економічної безпеки підприємства -- система экономической безопасности предприятия -- фінансові інтереси підприємства -- финансовые интересы предприятия -- рівень фінансової безпеки -- уровень финансовой безопасности -- управління фінансовою безпекою -- управление финансовой безопасностью -- бенчмаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- фінансові ресурси безпеки підприємства -- финансовые ресурсы безопасности предприятия -- бюджетне планування безпеки підприємсства -- бюджетное планирование безопасности предприятия Анотація: Розглянуто економічні категорії фінансової безпеки, її сутність та місце в системі економічної безпеки, інформаційні джерела забезпечення безпеки підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Горячева, Кіра Сергіївна; Ашуєв, Андрій Миколайович; Єрмошенко, Микола Миколайович \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
П14 Палеха, Юрій Іванович. Інформаційний бізнес [] : підручник / Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Ліра-К, 2015. - 492 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 471. - ISBN 978-966-2609-94-3 : 165.00 грн, 220.00 грн
Рубрики: Інформаційний бізнес--Електронна торгівля--Навчальні видання для вищої школи Інформаційний ринок--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): модель інформаційного бізнесу -- модель информационного бизнеса -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- обробка маркетингової інформації -- обработка маркетинговой информации -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- інформаційно-консультативна діяльність -- информационно-консультативная деятельность -- інформаційний консалтинг -- информационный консалтинг -- міжнародна електронна комерція -- международная элетронная коммерция Анотація: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Горбань, Юрій Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет культури і мистецтв Примірників всього: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
П14 Палеха, Юрій Іванович. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К78 Краус, Катерина Миколаївна. Управління маркетингом малих торговельних підприємств [] : монографія / Краус Катерина Миколаївна. - Київ : Центр учбов. літ., 2016. - 213, [15] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 158-172. - Дод.: с. 173-213. - ISBN 978-611-01-0764-8 : 101.60 грн
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Управління--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): управлінські концепції маркетингу -- розвиток малих торговельних підприємств -- процес управління маркетингом -- умови діяльності торговельних підпрємств -- організаційно-економічні чинники -- оцінка рівня управління -- аналіз рівня управління -- бенчмаркетинг -- ефективне управління маркетингом -- маркетингове мікросередовище -- індикатори конкурентного порівняння -- експертне оцінювання -- структура доходів населення України -- фінансово-господарська діяльність Анотація: Науково-теоретичні засади методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торгових підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
П14 Палеха, Юрій Іванович. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посіб. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Ліра-К, 2017. - 478, [2] с. : табл., мал. - Літ.: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 230.00 грн
Рубрики: Інформаційні послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): інформаційний товар -- інформаційна продукція -- інформаційний ринок -- інформаційний бізнес -- маркетингова інформація -- рекламна діяльність -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- ІТ-консалтинг -- інформаційний консалтинг -- електронна комерція -- Інтернет-маркетинг Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному бізнесі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: zern/2020/6 Журнал 2020р. N 6 Вожегова, Раїса . Адаптація рослинництва в часи змін клімату / Р. Вожегова. - С.18-22 : рис. Капштик, Михайло Васильович. Грунт як дзеркало аграрія. Ще раз про родючість грунту: всі знають, але не всі вміють / М. В. Капштик. - С.28-32 : фот. Антомонова, Лада-Олександра. Бенчмаркетинг - пошук козирів у рукавах / Л-О. Антомонова. - С.62-65 : рис. Дем'янюк, Микола. Вертимек 018 ЕС, КЕ - гарантований захист сої від павутинних кліщів / М. Дем'янюк. - С.72-74 : фот. Мюльнер, Альберт. Технологія точного висіву у вирощуванні ріпаку: за і проти / А. Мюльнер. - С.80-81 Яким має бути місце ріпаку в сівозміні. - С.84-85 : фот. Косолап, Микола . Тандем вологи й тепла / М. Косолап. - С.88-97 : фот. Очередько, Андрій. Мультикультуралізм у полі: змішуй та ущільнюй / А. Очередько. - С.104-105 : фот. Занько, Микола. Аби не забанити комбайн. Технічне обслуговування зернозбиральних комбайнів перед сезоном збирання хлібів / М. Занько. - С.110-115 : фот. Карпенко, Олександр. Нуль із плюсом. Дещо про ключові технічні інструменти для нульвої технології / О. Карпенко. - С.122-126 : фот. Федоренко, Олександр. Сім кольорів точного розпилювання. Рекомендації щодо технічного обслуговування сучасних самохідних обприскувачів / О. Федоренко. - С.132-134 : фот. Сніжко, Максим. Точніше, швидше, економніше. Дайджест технічних інновацій 2020 року / М. Сніжко. - С.135-138 Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Антомонова, Лада-Олександра. Бенчмаркетинг - пошук козирів у рукавах [] / Л-О. Антомонова> // Зерно : всеукр. журн. современного агропромышленника. - 2020. - N 6. - С. 62-65 : рис. Рубрики: Бенчмаркінг--Ефективність--Інновації--Україна Кл.слова (ненормовані): агроефективність бенчмаркінга -- інноваційні технології -- ефективний бізнес-інструмент Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |