М 26 Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7. Ч. 1. - 2006. - 324 с. : рис. - ISBN 966-301-058-4 : 41.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінгові дослідження -- бенчмаркинговые исследования -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетинг турпродукту -- маркетинг турпродукта -- посредницька діяльність -- посредническая деятельность -- готельний комплекс -- гостиничный комплекс Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Бальжик, Олена. Лісова казка [] / Олена Бальжик> // Ландшафт и архитектура = Ландшафт і архітектура. - 2020. - N 4. - С. 28-33 : фот. Рубрики: Садово-паркова архітектура--Дизайн--Україна, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): готельний комплекс -- озеленення -- водопад -- скульптури Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : МИСТ (1) Вільні: МИСТ (1) |