К49 Клименко, Ольга Федорівна. Інформатика та комп'ютерна техніка [] : навч.-метод. посібник / О. Ф. Клименко, Н. Р. Головко, О. Д. Шарапов ; за ред. О. Д. Шарапова ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - Київ : КНЕУ, 2002. - 534 с. : рис. - Літ.: с. 524-526. - ISBN 966-574-378-3 : 30.00 грн., 30.00 грн., 39.00 грн.
Рубрики: Інформатика--Комп' ютерна техніка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сервісні програми -- комп'ютерні мережі -- компьютерные сети -- операційна система -- мережева робота -- середовище Windows -- електронна комерція -- системи обробки тексту -- обробка даних -- текстові документи -- графічні об'єкти -- алгоритмизація обчислювальних процесів -- побудова таблиць -- використання фінансових функцій -- бази даних -- Internet Анотація: Теоретичні пояснення, практичні приклади, графічний матеріал, задачі та принципи їх розв'язання. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Головко, Наталія Робертівна; Шарапов, Олександр Дмитрович; Шарапов, Олександр Дмитрович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Примірників всього: 5 ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2) |
P47 Peter, J. Paul. Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Olson, Jerry C. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Бошицький, Ю. Л. Теоретичні та практичні питання щодо вдосконалення правового регулюання комерційних (фірмових) наменувань в Україні [Текст] / Ю. Л. Бошицький> // Часопис Київського університету права : Український науково-теоретичний часопис. - К. : Київський ун-т права НАН України, 2007. - N 1. - С. 113-118 Рубрики: Комерція Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Г 96 Гусев, В. С. Internet: учеба, работа, полезные ресурсы [] / В. С. Гусев ; под ред. А. В. Слепцова. - М. : Диалектика : Вильямс, 2005. - 256 с. : рис. - (Краткое руководство). - Библиогр.: с. 247- 255. - ISBN 5-8459-0762-4 : 011.00 грн
Рубрики: Обчислювальні машини і сітки --Інтернет Кл.слова (ненормовані): каталоги і пошукові машини -- російськомовні ІПС -- освіта у Великобританії -- освіта у Франції -- освіта у Німеччині -- освіта в США -- стипендії і гранти -- дистанційна освіта -- телеробота -- резюме -- ресурси інтернет -- електронна комерція Анотація: Рекомендации по поиску в Сети Интернет работы и получении образования. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Слепцов, А.В. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
В49 Виноградська, Алла Миколаївна. Технологія комерційного підприємництва [] : навч. посіб. / А. М. Виноградська. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 780 с. : рис., табл. - Літ.: с. 772-778. - ISBN 966-364-197-5 : 39.90 грн, 41.80 грн, 46.00 грн
Рубрики: Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи Комерційна справа--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): ліцензування підприємництва -- патентування підприємництва -- комерційні переговори -- комерційні договори -- оптова торгівля -- продовольчі ринки -- роздрібна торгівля -- торговий центр -- корпоративні торговельні мережі -- дрібнороздрібна торгівля -- лоточна торгівля -- електронні кіоски -- фірмові магазини -- мерчайдайзинг -- персональний продаж -- торгівля в розстрочку -- дегустація продукції -- презентація -- франчайзинг -- туристичне підприємництво -- готельний бізнес -- ресторанний бізнес -- електронна комерція -- інтернет-магазини -- веб-сайт компанії Анотація: Аспекти та умови провадження комерційного підприємництва, оптова, роздрібна торгівля, ринки, засоби активізації продажу товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 4 ВВ (2), ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (2), ФОНД (1), ЧЗ (1) |
> Шифр: frvv/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Лесняк, В. О. Порядок обліку переоцінки основних засобів / В. О. Лесняк. - С.3-4. - Бібліогр. в кінці ст. Ситницький, М. В. Відмінності стратегічної гнучкості та конкурентоспроможності підприємств / М. В. Ситницький. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст. Кіндяков, А. О. аудит і ревізія в системі методів господарського контролю / А. О. Кіндяков. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст. Терон, І. В. Зміст і форми інтелектуальної ренти в постіндустріальному суспільстві / І. В. Терон. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст. Галіцина, О. В. Закономірності розвитку структури економіки / О. В. Галіцина. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст. Банасько, Т. М. Побудова організаційної структури управління як передумова створення системи обліку витрат / Т. М. Банасько. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст. Боголіб, Т. М. рейнжиніринг бізнес- процесів в освітній організації / Т. М. Боголіб. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст. Стефанов, С. Є. Генезис наукової думки орієнтації аудиту на задоволення суспільних інтересів / С. Є. Стефанов. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст. Рендович, П. М. Теоретико- ретроспективні підходи до поняття "фінансові ресурси" / П. М. Рендович. - С.38-41 Мягких, І. М. Аналіз стратегічної позиції становлення менеджменту в споживчій кооперації України / І. М. Мягких. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст. Зінькевич, Т. О. Основні проблеми інформаційного забезпечення розрахунків тарифів на українському страховому ринку / Т. О. Зінькевич ; 47-49 Марцин, В. С. Стратегія розвитку кредитних відносин з орієнтацією на ефективне використання ресурсів банку / В. С. Марцин. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст. Попова, В. В. Генезис концепцій економічного зростання / В. В. Попова. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст. Баліцька, В. В. Доходи та рентабельність діяльності підприємств України: макроекономічна оцінка / В. В. Баліцька. - С.59-63. - Бібліогр. в кінці ст. Лагун, М. І. Інформаційне забезпечення аналізу фінансового стану підприємств при визначенні його потенціалу / М. І. Лагун. - С.64-68 Черкаський, І. Б. Вплив страхового маркетингу на досягнення комерційних цілей страхування / І. Б. Черкаський. - С.69-73. - Бібліогр. в кінці ст. Сіднєва, Ж. К. Розвиток системного підходу до управління якістю / Ж. К. Сіднєва. - С.74-76. - Бібліогр. в кінці ст. Предборський, В. А. Посилення тінізації вітчизняної економіки як вірогідний наслідок її вступу до СОТ / В. А. Предборський. - С.77-81. - Бібліогр. в кінці ст. Якубовський, М. М. Структурні складові інноваційного розвитку промисловості / М. М. Якубовський, В. В. Щукін. - С.82-87. - Бібліогр. в кінці ст. Попов, В. Ю. Соціально- економічні наслідк інвестиційної політики в Україні / В. Ю. Попов. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинюк, Л. А. Інноваційна діяльність у малому бізнесі / Л. А. Мартинюк. - С.93-95. - Бібліогр. в кінці ст. Пенькова, О. Г. Проблеми реалізації інноваційної стратегії розвитку України / О. Г. Пенькова. - С.96-98. - Бібліогр. в кінці ст. Озерчук, О. В. Роль державної фінансової політики у стимулюванні розвитку інновацій в Україні / О. В. Озерчук. - С.99-103 Бондар, І. К. Гуманізм та його сучасна соціально- економічна природа / І. К. Бондар, М. М. Шаповалова. - С.104-109. - Бібліогр. в кінці ст. Чигасова, Н. М. Місце інформаційних технологій у розвитку інформаційного суспільства в Україні / Н. М. Чигасова. - С.110-113. - Бібліогр. в кінці ст. Салій, Т. М. Електронна комерція та Інтернет в інформаційному секторі економіки / Т. М. Салій. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст. Денисов, А. С. Методичні основи формування тарифів на атомну електричну енергію / А. С. Денисов. - С.118-124. - Бібліогр. в кінці ст. Макарчук, І. М. Аналіз та оцінка ефективності управління грошовими потоками аграрних підприємств / І. М. Макарчук. - С.125-130. - Бібліогр. в кінці ст. Кондратюк, К. М. Транспортні послуги та напрями їх покращення / К. М. Кондратюк. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст. Герасимчук, Н. А. Особливості впровадження системи управління якістю послуг на агротуристичних підприємствах / Н. А. Герасимчук. - С.135-137. - Бібліогр. в кінці ст. Сорокіна, Л. В. Логістична модель аналізу стабільності розвитку мікроекономічних систем / Л. В. Сорокіна. - С.138-142 Щербань, І. О. Особливості системи антикризового управління в діяльності посередницьких організацій / І. О. Щербань. - С.143-145. - Бібліогр. в кінці ст. Каракай, Ю. В. Пріоритети інноваційного розвитку підприємств / Ю. В. Каракай. - С.146-149 Хоменко, Я. В. Деякі аспекти теорії побудови та функціонування соціоекономічної системи регіону / Я. В. Хоменко. - С.150-155 Боровик, О. А. Регіональна структура дебіторської та кредиторської заборгованості Центрального регіону України / О. А. Боровик. - С.156-161 Піріашвілі, О. Б. Резерви активізації інвестиційної діяльності на регіональному рівні в Україні / О. Б. Піріашвілі. - С.162-167 Готра, В. В. Технологія кластеризації підприємств туристично- рекреаційної галузі Закарпаття: етапи та переваги / В. В. Готра. - С.168-170 Чечетова, Н. Ф. Економічна сутність, структура та значення фінансового балансу регіону / Н. Ф. Чечетова. - С.171-174 Литовченко, О. Ю. Визначення поняття продуктивної зайнятості з позиції суб"єкта господарювання / О. Ю. Литовченко. - С.175-178 Мельниченко, О. В. Проблеми планування чисельності та аналізу руху трудових ресурсів фінансово- кредитних установ України / О. В. Мельниченко. - С.182-186. - Бібліогр. в кінці ст. Білошапка, В. А. Динаміка кар"єр вітчизняних і міжнародних менеджерів та аналіз потенціалу управлінського регресу / В. А. Білошапка. - С.110-113. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Салій, Т. М. Електронна комерція та Інтернет в інформаційному секторі економіки [] / Т. М. Салій> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2007. - N 9. - С. 114-117. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економ. діяльності Кл.слова (ненормовані): електронна комерція -- Інтернет Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Ярова, І. І. Методологічні підходи до визначення ефективності впровадження Інтернет- технологій у просування товаропотоків [Текст] / І. І. Ярова, О. В. Березін> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 12. - С. 208-216. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці Кл.слова (ненормовані): електронний бізнес -- інтернет- проект -- електронна комерція Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Березін, О.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
П 18 Плескач, В. Л. Електронна комерція [] / В. Л. Плескач, Т. Г. Затонацька. - К. : Знання, 2007. - 535 с. - ISBN 966-346-241-8 : 063.00 грн
Рубрики: Електронна комерція Кл.слова (ненормовані): інформаційна економіка -- информационная экономика -- електронний бізнес -- электронный бизнес -- електроний ринок -- электронный рынок -- електронні гроші -- электронные деньги -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- електронна реклама -- электронная реклама -- віртуальні підприємства -- виртуальные предприятия Анотація: Становлення, розвиток та сучасний стан електронної комерції. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Затонацька, Т.Г. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
М27 Маркетинг соціальних послуг [] : навч. посібник / під ред. В. Г. Воронкової. - К. : Професіонал, 2008. - 576 с. : табл., рис. - Л-ра в кінці розд. - Л-ра: с. 574-575. - ISBN 978-966-370-091-5 : 087.50 грн
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Україна--Навчальні видання Послуги--Маркетинг--Зарубіжні країни--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): социальные услуги -- ринок послуг -- рынок услуг -- предпринимательство -- підприємництво -- соціальна політика -- социальная политика -- соціальний захист -- социальная защита -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- туристичний ринок -- туристический рынок -- страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- маркетинг сфери культури -- маркетинг сферы культуры -- неурядові організації -- неправительственные организации -- консалтинг -- якість соціальних послуг -- качество социальных услуг -- консалтингові послуги -- консалтинговые услуги -- маркетинг в строительстве -- маркетинг в будівництві -- маркетинг в агропромисловості -- маркетинг в агропромышленности -- социальная работа -- соціальна робота -- реклама -- дизайн -- електронна комерція -- электронная коммерция Анотація: Маркетинг соціальних послуг в Україні та за кордоном в різних сферах діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Воронкова, В. Г. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
У67 Управление правами в области цифровой информации [] = Managing digital rights a practitioner's guide : практ. руководство / под ред. П. Педли ; [пер. с англ. А. И. Земскова] ; науч. ред. пер. Я. Л. Шрайберг. - М. : Омега-Л, 2008. - 204 с. : ил., табл. - (Электронные ресурсы в библиотеках и образовании). - Библиогр.: с. 199-200. - Указ.: с. 201-204. - ISBN 978-5-370-00914-3 : 020.00 грн Рубрики: Авторське право--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): судебные случаи -- судові випадки -- электронные документы -- електронні документи -- базы данных -- бази даних -- авторское право -- авторське право -- технологические аспекты -- технологічні аспекти -- электронное воспроизведение -- електронне відтворення -- библиотечные привилегии -- бібліотечні привілеї -- бизнес-модели -- бізнес-моделі -- электронная коммерция -- електронна комерція -- Европейский Союз -- Європейський Союз -- агенство -- правообладатель -- правовласник -- видео-и аудиоматериалы -- відео-та аудіоматеріали -- веб-сайты -- веб-сайти -- ресурсы Интернета -- ресурси Інтернету -- экономическое и моральное право -- економічний і моральне право -- рекламная поддержка -- рекламна підтримка -- автоматизированные системы -- автоматизовані системи -- ручные записи -- ручні записи -- идентификатор цифрового объекта -- ідентифікатор цифрового об'єкта -- бизнес-модели -- бізнес-моделі Анотація: Книга дает целостное представление об управлении правами на электронные документы - от получения разрешения от правообладателя до международных аспектов и тонкостей регулирования авторских и смежных прав в информационном сообществе. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Педли, Поль \ред.\; Земскова, А. И. \пер.\; Шрайберг, Я. Л. \науч. ред. пер.\ Примірників всього: 1 ВНБТ (1) Свободны: ВНБТ (1) |
П33 Пиріг, Світлана Олександрівна. Платіжні системи [] : навч. посібник / С. О. Пиріг ; М-во освіти і науки України, Луцький держ. техн. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 249, [1] с. : рис. - Термінол. слов.: с. 224-236. - Л-ра: с. 237-239. - ISBN 978-966-364-590-2 : 31.20 грн, 30.00 грн
Рубрики: Платіжні системи--Україна--Навчальні видання для вищої школи Платіжні системи--Зарубіжні країни--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): платежные системы -- еволюція грошей -- эволюция денег -- пластикові картки -- пластиковые карточки -- електронні платежі -- элетронные платежи -- міжбанківські розрахунки -- межбанковские рассчеты -- міжнародні платіжні системи -- международные платежные системы -- електронні гроші -- электронные деньги -- електронна комерція -- электронная коммерция -- термінальне обладнання -- терминальное оборудование -- Інтернет-платежі -- Интернет-платежи -- захист банківських документів -- защита банковских документов -- електронні платіжні системи -- электронные платежные системы Анотація: Історія та розвитку функціонування платіжних систем в провідних країнах світу і в Україні, роль електронних платіжних систем в мережі Інтернет. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Луцький державний технічний університет Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
Воробйова, О. Інформацйне суспільство як передумова виникнення електронної крмерції [] / О. Воробйова> // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. - 2008. - N 1. - С. 269-280. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Інформаційне суспільство--Електронна комерція Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
B36 Bearden, William O.. Marketing [Текст] : principles and Perspectives / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXXVII, 596 p. : il. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 579-596. - ISBN 0-07-232297-7 (alk. paper) : 050.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Маркетинг : принципи і перспективи
Рубрики: Маркетинг--США--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- логистика -- реклама -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна комерція -- электронная коммерция Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
К88 Кудрявцева, Світлана Павлівна. Міжнародна інформація [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Кудрявцева С. П., Колос В. В. - К. : Слово, 2005. - 400 с. - Бібліогр. в кінці розд. - Покажч.: с. 390-395. - ISBN 966-8407-47-4 : 40.00 грн
Рубрики: Інформація--Міжнародні відносини--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): джерела інформації -- источники информации -- правова інформація -- правовая информация -- міжнародна інформація -- международная информация -- інформаційне законодавство -- информационное законодательство -- інформаційні технології -- информационные технологии -- комунікаційні технології -- коммуникационные технологии -- електронна пошта -- электронная почта -- портал -- відеоконференція -- видеоконференция -- електронні бібліотеки -- электронные библиотеки -- електронна комерція -- электронная коммерция -- віртуальні структури -- виртуальные структуры -- інформаційна конфігурація -- информационная конфигурация -- авторське право -- мережеві технології -- сетевые технологии -- світовий інформаційний ринок -- мировой информационный рынок Анотація: Використання інформаційних і комунікаційних технологій для збору, аналізу і використання інформації в міжнародних інформаційних потоках. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Колос, В. В. Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
R52 Richardson, Paul. Internet Marketing [Текст] : readings and Online Resources / Paul Richardson. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XII, 350 p. - (The McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-07-242793-0 (softcover : alk. paper) : 015.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Електронна торгівля--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- електронна комерція -- электронная коммерция -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- реклама в інтернеті -- реклама в интернете -- реклама -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- бізнес-моделі -- бизнес-модели Анотація: This is an interactive learning system that leverages the best of offline and online material to deliver a dynamic, high-impact learning experience. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Г 80 Грехов, Андрій Михайлович. Електронний бізнес (е-комерція) [] : навч. посібник / А. М. Грехов. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.243-300. - ISBN 978-966-351-078-1 : 048.00 грн, 55.00 грн
Рубрики: Електронний бізнес--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): бізнес-моделі -- бизнес- модели -- структура інтернет -- структура интернет -- мережі інтернет -- сети интернет -- види електронного бізнесу -- виды электронного бизнеса -- інформаційний бізнес -- информационный бизнес -- фінансові послуги -- финансовые услуги -- платіжні системи -- платежные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- інтернет-реклама -- интернет-реклама -- інтернет-логістика -- интернет-логистика -- інформаційна безпека -- информационная безопасность Анотація: Організація бізнесу в інтернет-платіжним системам, маркетингу, рекламі, безпеці інформації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
З-48 Зелинский, Сергей Эдуардович. Автоматизация управления предприятием [] : учеб. пособие / С. Э. Зелинский. - К. : Кондор, 2008. - 518 с. : рис., табл. - ISBN 966-7982-75-0 : 075.00 грн
Рубрики: Підприємства--Управління--Автоматизовані системи--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): інформаційність економіки -- информационность экономики -- інформаційна система підприємства -- информационная система предприятия -- локальні обчислювальні мережі -- локальные вычислительные сети -- глобальные сети -- глобальні мережі -- промышленная автоматизация -- промислова автоматизація -- офісні пакети -- офисные пакеты -- електронна пошта -- электронная почта -- корпоративні СУБД -- корпоративные СУБД -- сховища даних -- хранилища данных -- інформація -- криптография -- криптографія -- защита информации -- брандмауери -- автономні системи автоматизації -- автономные системы автоматизации -- електронний документообіг -- электронный документооборот -- бухгалтерські програми -- бухгалтерские программы -- автоматизація торговлі -- автоматизация торговли -- мобільна торгівля -- мобильная торговля -- автоматизація інвестиційних проектів -- автоматизация инвестиционных проэктов -- управління бюджетом -- управление бюджетом -- системи управління маркетингом -- системы управления маркетингом -- автоматизація управління персоналом -- автоматизация управления персоналом -- экспертные системы -- експертні системи -- телефонні белінгові системи -- телефонные белинговые системы -- системи відеонагляду -- системы видеонаблюдения -- корпоративний сайт -- корпоративный сайт -- інтернет-комерція -- интернет-коммерция -- електронна торгівля -- электронная торговля -- віртуальне підприємство -- виртуальное предприятие -- електронний уряд -- электронное правительство Анотація: Различные аспекты применения современных бизнес-приложений и компьютерных технологий для всех видов деятельности современного предприятия. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Е13 "Европа говорит с Европой", конференция (2 ; 1990 ; М.). Тезисы докладов "Европа говорит с Европой", 17-21 дек. 1990 г. [] = Europe speaks to Europe, 17-21 December 1990 / Междунар. центр науч. и тех. информации, KOMTECH GmbH. - М. : МЦНТИ, [1990?]. - 140 с. - Из содерж.: Telecommunication and other Methods of Access to the Databank on Soviet Literature of Limited Circulation. - 8.00 грн Рубрики: Інформаційні системи--Збірники Кл.слова (ненормовані): информатика -- інформатика -- информационная политика -- інформаційна політика -- телекомуникации -- телекомунікації -- коммерция и коммуникация -- комерція та комунікація -- информационные корпорации -- інформаційні корпорації -- электронные услуги -- електронні послуги -- спутникова связь -- супутниковий зв'язок -- информационная технология -- інформаційна технологія Анотація: В сборник вошли тезисы докладов, представленных на 2-й конференции "Европа говорит с Европой". Тезисы докладов приведены в последовательности, в которой они указаны в программе конференции. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шрайберг, Я. Л.; Международный центр научной и технической информацииKOMTECH GmbH Примірників всього: 1 ВНБТ (1) Свободны: ВНБТ (1) |