С42 Скібіцький, Олександр Миколайович. Інноваційний та інвестиційний менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Скібіцький ; Мін-во освіти і науки України, Націон. авіац. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 408 с. : табл. - Дод.: с. 392-400. - Л-ра: с. 401-404. - ISBN 978-966-364-813-2 : 70.20 грн, 067.50 грн
Рубрики: Інноваційний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Інвестиційний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційна стратегія -- инновационная стратегия -- інноваційні проекти -- инновационные проекты -- інноваційна політика -- инновационная политика -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- інвестиційний ринок -- инвестиционный рынок -- ліквідність активів -- ликвидность активов -- вартість капіталу -- стоимость капитала -- інвестиційні ресурси -- инвестиционные ресурсы -- інфляція -- инфляция -- інвестиційні ризики -- инвестиционные риски -- ліквідність інвестицій -- ликвидность инвестиций -- науково-технічна продукція -- научно-техническая продукция -- портфель проектів -- портфель проектов -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- инновации -- інновації Анотація: Проблеми оформлення інноваційних проектів, аналіз попиту на науково-технічну продукцію, оцінка ефективності інновацій та інвестицій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний авіаційний університет Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
Б 69 Близнюк, Станіслав Васильович. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
О-13 Оберемчук , Валентина Феодосіївна. Стратегія підприємства [] : короткий курс лекцій / В. Ф. Оберемчук ; [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2000. - 128 с. : ил. - Бібліогр.: с. 125-126. - ISBN 966-608-059-1 : 7.00 грн
Рубрики: Підприємства--Стратегічне управління--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): стратегія підприємства -- стратегия предприятия -- перспективне планування -- перспективное планирование -- формування стратегії підприємства -- формирование стратегии предприятия -- аналіз макросеродовища підприємства -- анализ макросреды предприятия -- аналіз мікросередовища підприємства -- анализ микросреды предприятия -- внутрішній стан підприсмства -- внутреннее состояние предприятия -- корпоративна стратегія підприємства -- корпоративная стратегия предприятия -- конкурентна стратегія підприємства -- конкурентная стратегия предприятия -- функціональні стратегії -- функциональные стратегии -- реалізація стратегії -- реализация стратегии -- стратегічний контроль -- стратегический контроль -- оцінювання стратегії -- оценивание стратегии -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия Анотація: Викладено теоретико-методологічні засади стратегічного управління, визначено місце стратегічного планування в системі управління підприємством. Особливу увагу приділено оцінюванню та забезпеченню конкурентоспроможності підприємства у сучасних умовах господарювання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1), ВВ (1) |
Ф33 Федорова, Валентина Андріївна. Економіка підприємств та міжнародних компаній [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. А. Федорова, О. А. Соловйова ; М-во освіти і науки України, Дніпрпетр. нац. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 229, [1] с. : табл. - Слов. основних термін. і понять: с. 217-223. - Л-ра: с. 224-228. - Дод.: с. 229. - ISBN 978-966-364-711-1 : 24.00 грн
Рубрики: Економіка підприємста--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): підприємство як об'єкт господарювання -- предприятие как объект хозяйствования -- виробнича програма підприємства -- производственная программа предприятия -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- оплата праці персоналу -- оплата труда персонала -- основні виробничі фонди -- основные производственные фонды -- виробнича потужність -- производственная мощность -- обігові кошти -- оборотные средства -- нематеріальні кошти -- нематериальные средства -- матеріальні ресурси підприємства -- материальные ресурсы предприятия -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- ціна продукції -- цена продукции -- ціноутворення -- ценообразование -- підвищення рентабельності продукції -- повышение рентабельности продукции -- оподаткування підприємств в зарубіжних країнах -- налогообложение предприятий в зарубежных странах -- прибуток підприємств -- прибыль предприятия -- основні економічні показники підприємства -- основные экономические показатели предприятия -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- рестуктуризація підприємства -- рестуктуризация предприятия -- санація підприємства -- санация предприятия -- інтернаціоналізація компанії -- интернационализация компании -- діяльність ТНК -- деятельность ТНК -- процеси злиття -- процессы слияния -- процеси поглинання -- процессы поглощения Анотація: Визначено основні чинники ефективного розвитку підприємств, як в країні, так і на зовнішніх ринках, наведено приклади управлінських ситуацій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Соловйова, Оксана Анатоліївна; Міністерство освіти і науки УкраїниДніпропетровський національний університет Примірників всього: 3 ФОНД (1), ЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), АБ (1) |
Николюк, О. М. Оцінювання конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах обмеженої інформації [] / О. М. Николюк> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 8. - С. 160-164. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Конкуренція Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- оцінка конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |