А64 Аналіз і розробка інвестиційних проектів [] : навч. посібник / І. І. Цигилик [та ін.] ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Київ : Центр навч. л-ри, 2005. - 160 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 156-157. - ISBN 966-8365-81-X : 15.40 грн
Рубрики: Інвестування--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): бізнес-план -- фінансовий аналіз -- економічний аналіз -- грошовий потік -- маркетинговий аналіз -- концепція проекту -- управління проектом -- динамічний аналіз Анотація: Розглянуто основні складові проблеми проектного аналізу, визначено концепції проекту, життєвого циклу, методології та критеріїв оцінки проектів, а також основні аспекти проектного аналізу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Цигилик, І. І.; Кропельницька, С. О.; Білий, М. М.; Мозіль, О. І. Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б90 Бужимська, Катерина Олександрівна. Послуги курортів і санаторіїв [] / К. О. Бужимська, Н. А. Козорез, А. В. Оверчук ; за заг. ред.: І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалка ; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - 137, [1] с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 83-84. - Дод. с. 85-105. - 27.50 грн
Рубрики: Санаторно-курортні установи--Економіка--Навчальні видання Санаторно-курортні установи--Послуги--Ринок--Україна--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- менджмент санаторію -- менеджмент санатория -- ринок рекреаційних послуг -- рынок рекреационных услуг -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- витрати санаторно-курортного закладу -- расходы санаторно-курортного учреждения Анотація: Особливості надання послуг курортами і санаторіями України. Комерційна діяльность в санаторно-курортній сфері туризму, а також розвиток і функціонування ринку рекреаційних послуг в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Козорез, Наталія Андріївна; Оверчук, Алла Василівна; Грабар, І. Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю. С. \ред.\; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 2 ФОНД (2) Свободны: ФОНД (2) |
П 79 Проектний аналіз [] / В. С. Рижиков [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 384 с. - Л-ра: с. 377-383. - ISBN 978-966-364-450-9 : 048.00 грн
Рубрики: Проектний аналіз--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): інвестіції -- инвестиции -- проектування -- проектирование -- ризики -- риски -- грошовий потік -- денежный поток -- інфляція -- инфляция -- інвестиційні проекти -- инвестиционные проекты -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- технічний аналіз -- технический анализ -- інституціональний аналіз -- институциональный анализ -- соціальний аналіз -- социальный анализ -- екологічний аналіз -- экологический анализ -- фінансовий аналіз -- финансовый анализ -- економічний аналіз -- экономический анализ Анотація: Основні теоретичні відомості щодо проектного аналізу, перелік контрольних завдань для самостійної роботи студентів. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Рижиков, В.С.; Яковенко, М.М.; Латишева, О.В.; Дегтярьова, Ю.В.; Щелокова, А.Л.; Коваленко, О.О. Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
М67 Митяй, Оксана Василівна. Проектний аналіз [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Митяй О. В. ; М-во освіти і науки України, Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. - К. : Професіонал, 2008. - 288 с. : табл. - Л-ра: с. 262-263. - Термін. слов.: с. 264-275. - Дод.: с. 276-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-370-110-3 : 52.00 грн, 75.00 грн
Рубрики: Проектний аналіз--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): концепція проекту -- концепция проекта -- принцип проекту -- принцип проекта -- учасники проекту -- учасники проекта -- життєвий цикл проекту -- жизненный цикл проекта -- взаємозалежність проектів -- взаимозависимость проектов -- концепція затрат -- концепция затрат -- грошовий потік -- денежный поток -- цінність грошей -- ценность денег -- ефективність проектних рішень -- эффективность проектных решений -- аналіз беззбитковості проекту -- анализ безубыточного проекта -- оценка прооектного риска -- оцінка проектного ризику -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый нализ -- технічний аналіз -- технический анализ -- екологічний аналіз -- экологический анализ -- соціальний аналіз -- социальный анализ -- фінансовий аналіз -- финансовый анализ -- економічний аналіз -- экономический анализ Анотація: Інвестиційна стратегія розвитку підприємства; концепція проекту та його життєвий цикл. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2) |
Т35 Теремко, Василь Іванович. Видавничий маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271. - ISBN 978-966-8226-84-7 : 32.00 грн
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- книговидавнича справа -- книгоиздательское дело -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- маркетингове прогнозування -- маркетинговое прогнозирование -- маркетинговий комплекс видавництва -- маркетинговый комплекс издательства -- товарна політика видавництва -- товарная политика издательства -- видавнича продукція -- издательская продукция -- маркетингові комунікації видавництва -- маркетинговые коммуникации издательства -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- книжкова виставка -- книжная выставка -- семплінг -- сэмплинг -- брендинг Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
В53 Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки [Текст] = JOURNAL Zhytomyr State TechnoIogicaI University : наук. журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Житомир. держ. технол. ун-т ; редкол.: Мельничук П. П. (голов. ред.) [та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 1994 - . - ISSN 1728-4236. Вип. 4 (58). - 2011. - 431, [1] с. : табл., граф. - Бібліогр. в підрядковій прим. - У змісті: Моделювання системи управління залученням інвестицій у видавничо-поліграфічній галузі Житомирської області / О. М. Свінцицька, І. І. Сугоняк. Історія ринку цінних паперів України у складі Російської імперії (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / С. З. Мошенський. - 48.00 грн
Рубрики: Економічні науки--Житомир, місто--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- акціонерні товариства -- акционерные общества -- заробітна плата -- заработная плата -- електронна комерція -- электронная коммерция -- професійний ітелект -- профессиональный интеллект -- фінансовий аудит -- финансовый аудит -- венчурна інвестиційна діяльність -- венчурная инвестиционная деятельность -- лізингова діяльність -- лизинговая деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- продовольчий ринок -- продовольственный рынок -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- банківські кризи Анотація: Дослідження науковців вищих навчальних закладів України з питань бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, економіки, організації і управління підприємством, фінансів та статистики, в т. ч. вузів Житомира. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Свінцицька, О. М.; Мошенський, С. З.; Сугоняк, Житомирський військовий інститут ім. С. П. Корольова НАУ; Мельничук, П. П. \ред.\; Бутинець, Ф. Ф. \ред.\; Олійник, О. В. \ред.\; Шигун, М. М. \ред.\; Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Б90 Буднік, Ольга Миколаївна. Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Житомирський національний агроекологічний університет Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
С13 Савицька, Глафіра Вікентіївна. Економічний аналіз діяльності підприємства [] : навч. посіб. / Г. В. Савицька. - Київ : Знання, 2004. - 654 с. - (Вища освіта XXI століття). - Літ.: с. 650-654. - ISBN 966-8148-28-2 : 55.00 грн
Рубрики: Підприємства--Економічний аналіз--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): господарська діяльність -- економіка підприємства -- економіка промисловості -- економічний аналіз -- ефективність виробництва -- маркетинговий аналіз -- фінанси підприємств -- фінансова звітність -- фінансовий аналіз -- фінансовий облік Анотація: У навчальному посібнику висвітлено економіко-математичний інструментарій економічного аналізу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (2) |
Ч-34 Чевганова, Віра Яківна. Проектний аналіз [] : навч. посібник / В. Я. Чевганова, В. В. Биба, А. С. Скрильник ; М-во освіти і науки України. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 257, [1] с. : табл. - Табл.: с. 250-255. - Л-ра: с. 256. - Дод.: с. 257. - ISBN 978-617-673-271-6 : 63.00 грн
Рубрики: Проектний аналіз--Україна--Навчальні видання для вищої школи Інвестиційні проекти--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): концепція проекту -- концепция проекта -- інструментарій проектного аналізу -- инструментарий проектного анализа -- оцінювання інвестиційних проектів -- оценивание инвестиционных проектов -- оцінювання проектних рішень -- оценивание проектных решений -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- технічний аналіз -- технический анализ -- інституційний аналіз -- институционный анализ -- соціальний аналіз -- социальный анализ -- фінансовий аналіз інвестиційного проекту -- финансовый анализ инвестиционного проекта -- економічний аналіз інвестиційного проекту -- экономический анализ инвестиционного проекта Анотація: Дослідження принципів і методів сучасного аналізу інвестиційно-інноваційних проектів та програм, процедури ухвалення рішення в проектному аналізі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Биба, Володимир Васильович; Скрильник, Андрій Сергійович; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М93 Мхитарян, Сергей Владимирович. Маркетинговая информационная система [] / С. В. Мхитарян ; Ин-т менеджмента МЭСИ. - Москва : Эксмо, 2006. - 332, [4] с. : рис., табл. - (Профессиональные издания для бизнеса). - Сл.: с. 325-330. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 5-699-15048-Х : 40.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговый анализ -- маркетинговий аналіз -- прогнозирование товарооборота -- прогнозування товарообігу -- отрасли потребителей -- галузі замовників -- классификация товаров -- класифікація товарів -- эффективность рекламы -- ефективність реклами Анотація: Управление маркетингом на предприятиях невозможно без оптимизации внешней и внутренней маркетинг7овой информации, без построения маркетинговой информационной системы. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Институт менеджмента МЭСИ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |