П85 Пруссова, Людмила. Экономика в вопросах и ответах [] : учеб.-метод. пособие / Л. Пруссова. - К. : "ЕксОб", 1999. - 320 с. - Лит.: с. 301-302. - ISBN 966-7111-07-5 : 11.00 грн
Рубрики: Економіка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): товарное производство -- товарне виробництво -- деньги -- гроші -- инфляция -- інфляція -- международная валютная система -- міжнародна валютна система -- собственность -- власність -- лизинг -- лізинг -- капитализм -- капіталізм -- монополия -- монополія -- конкуренция -- конкуренція -- рынок ценных бумаг -- ринок цінних бумаг -- фондовая биржа -- фондова біржа -- основы маркетинга -- основи маркетинга -- основы менеджмента -- основи менеджмента -- микроэкономика -- макроэкономика -- макроекономіка -- финансы -- фінанси -- налоги -- податки -- банковская система -- банківська система -- кредит -- эволюция экономики -- еволюція економіки -- мікроекономіка Анотація: Учебно-методическое пособие охватывает всё основные разделы традиционных курсов изучения экономики. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Х72 Холловей, Дж. Кристофер. Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кожевникова, А. А. \пер.\ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |