76(075.8)
К 90


    Куленко, М. Я.
    Основи графічного дизайну [] : навч. посібник / М. Я. Куленко. - К. : Кондор, 2006. - 492 с. : рис., портр. - Бібліогр.: с. 488-489. - ISBN 966-8251-66-0 : 055.00 грн
УДК
ББК 85.15я73 + 30.18я73
Рубрики: Графіка
   Дизайн

   
Кл.слова (ненормовані):
історія композиції -- закони композиції -- симетрія -- асиметрія -- історія графіки -- техніки гравюри -- історія писемності -- китайське письмо -- фінікійське письмо -- грецьке письмо -- латиниця -- писемність Київської Русі -- шрифт -- історія графічного дизайну -- фірмовий знак -- рекламний проспект -- рекламний плакат -- вітальна листівка
Анотація: Основи композиції, мистецтво графіки, графіка шрифту як передумови графічного дизайну.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

338.48:339.138(075.8)
Х72


    Холловей, Дж. Кристофер.
    Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кожевникова, А. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)