346(477)(075.8)
К 84


    Крупка, Юрій Миколайович.
    Правові основи підприємницької діяльності [] : навч. посібник / Ю. М. Крупка. - К. : Юрінком Інтер, 2008. - 480 с. - Л-ра: с. 440-452. - Термінол. слов.: с. 453-473. - Предм. покажч.: с. 474-479. - ISBN 978-966-667-292-9 : 045.00 грн, 053.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)303.2я73
Рубрики: Підприємництво--Правове регулювання--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- державне регулювання підприємництва -- государственное регулирование предпринимательства -- економічна конкуренція -- экономическая конкуренция -- суб'єкти підприємницької діяльності -- субъекты предпринимательской деятельности -- господарські зобов'язання -- хозяйственные обязательства -- господарські договори -- хозяйственные договора -- банкрутство -- лізинг -- лизинг -- комерційне посередництво -- коммерческое посредничество -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- банківська діяльність -- банковская деятельность -- фондовий ринок -- фондовый рынок -- страхування підприємництва -- страхование предпринимательства -- аудиторськая деятельность -- аудиторська діяльнсть -- комерційна концесія -- коммерческая концессия -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Основні правові інститути господарського права, які регулюють підприємницьку діяльність, правове регулювання окремих підприємницьких відносин.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)

330.8(075.8)
Р32


    Реверчук, Сергій Корнійович.
    Основи теорії економічної конкуренції [] : навч. посібник / С. К. Реверчук, Т. В. Сива, Л. С. Реверчук. - К. : Знання, 2007. - 271 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-346-285-X : 34.00 грн, 25.00 грн
УДК
ББК 65.01я73
Рубрики: Конкуренція (екон.)--Теорія--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
економічна конкуренція -- экономическая конкуренция -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- економічне суперництво -- экономическое соперничество -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- страховий ринок -- страховой рынок -- банківські послуги -- банковские услуги -- інвестиційна діяльність -- инвестиционнная деятельность -- регулювання конкуренції -- регулирование конкуренции -- реклама -- ринок банківських послуг -- рынок банковских услуг -- банківські установи -- банковские учреждения -- страхові установи -- страховые учреждения -- банківська інвестиційна діяльність -- банковская инвестиционная деятельность
Анотація: Основи теорії реального та фінансового секторів економіки, зарубіжний досвід регулювання економічної конкуренції та можливості його застосування в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сива, Т. В.; Реверчук, Л. С.
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)

659.113(075.8)
Т31


    Тєлєтов, Олександр Сергійович.
    Рекламний менеджмент [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2009. - 365 с. : табл. - Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364. - ISBN 978-966-680-468-9 : 60.00 грн, 67.20 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама в суспільстві -- реклама в обществе -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні агенства -- рекламные агенства -- рекламне дослідження ринку -- рекламное исследорвание рынка -- психологічний аспект реклами -- психологический аспект рекламы -- планирование рекламной деятельности -- планування рекламної діяльності -- рекламна компанія -- рекламная компания -- брендингова політика -- брендинговая политика -- мерчандайзинг -- оцінка ефективності реклами -- оценка эффективности рекламы -- творчі рекламні ідеї -- творческие рекламные идеи
Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)

316.6(075.8)
О63


    Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна.
    Психологія управління [] : навч. посібник / Л. Е. Орбан-Лембрик. - 2-е вид., допов. - К. : Академвидав, 2010. - 541, [3] с. : рис. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 524-531. - Л-ра: с. 532-541. - ISBN 978-966-8226-94-6 : 55.00 грн, 57.50 грн, 45.00 грн
УДК
ББК 88.5я73
Рубрики: Психологія--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психология личности -- теорії особистості -- теории личности -- особистість керівника -- личность руководителя -- психологія організації -- психология организации -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- ділове спілкування -- деловое общение -- ділові переговори -- деловые переговоры -- кадровий менеджмент -- кадровой менеджмент -- психологія конфліктів -- психология конфликтов -- стиль керівництва -- стиль руководства -- психологічне консультування -- психологическое консультирование -- психологічна культура -- психологическая культура -- психологічна служба -- психологическая служба -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- діловий імідж -- деловой имидж -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность
Анотація: Психологічні основи, соціально-психологічна, соціокультурна і етнопсихологічна специфіка управлінської діяльності, чинники її ефективності, джерела керівництва і лідерства, причини конфліктів в управлінні, особливості і способи їх подолання, психологічні детермінанти діяльності керівників та стилів керівництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)

338.48(075.8)
С44


    Скопень, Микола Максимович.
    Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Скопень, М. К. Сукач. - К. : Каравела, 2010. - 336 с. : граф., табл. - (Українська книга). - Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2229-06-6 : 56.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
автоматизація маркетингових досліджень -- автоматизация маркетинговых исследований -- використання Інтернету -- использование Интернета -- дистриб'юторні системи -- дистрибьюторские системы -- сайти туристичних послуг -- сайты туристических услуг -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- аналіз споживачів -- анализ потребителей -- дослідження туристичних послуг -- исследование туристических услуг -- дослідження ринку -- исследовангие рынка -- розрахунок еластичності попиту -- расчет эластичности рынка -- реалізація туристичних послуг -- реализация туристических услуг -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности
Анотація: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сукач, Михайло Кузьмич
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)

659.1(075.8)
Д40


    Джефкінс, Френк.
    Реклама [] = Advertising : практ. посібник / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2-ге укр. вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2008. - 566, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565. - ISBN 978-966-346-459-6 : 74.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламні витрати -- рекламные расходы -- відділ реклами -- отдел рекламы -- рекламне агентство -- рекламное агентство -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- масова реклама -- массовая реклама -- індустріальна реклама -- индустриальная реклама -- торговельна реклама -- торговая реклама -- роздрібна реклама -- розничная реклама -- фінансова реклама -- финансовая реклама -- кадрова реклама -- кадровая реклама -- медіа-агенства -- медиа-агенства -- засоби реклами -- средства рекламы -- преса -- пресса -- радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- кіно -- кино -- зовнішня реклама -- наружная реклама -- спонсорство -- пряма розсилка -- прямая рассылка -- рекламний лист -- рекламное письмо -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- виставки -- выставки -- копірайтинг -- копирайтинг -- рекламний текст -- рекламный текст -- типографіка -- типографика -- корпоративна реклама -- корпоративная реклама -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- рекламні дослідження -- рекламные исследования -- рекламна етика -- рекламная этика
Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чистяков, О. О. \пер.\; Ядін, Деніел \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

658.8(075.8)
Л61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Погребняк, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)



    Купрейченко, А. Б.
    Психология доверия и недоверия личности к рекламе [] / А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 10. - С. 1-8. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Рубрики: Комунікативна психологія--Психологічний вплив реклами
   Психолгія в рекламній діяльності--Довіра або недовіра рекламі

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- довіра/недовіра особистості -- доверие/недоверие личности -- психологічна ефективність рекламного впливу -- психологическая эффективность рекламного воздействия

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Купрейченко, А. Б.
    Психология доверия и недоверия к рекламе [] / А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 11. - С. 5-15. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економічна психологія
   Реклама--Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні персонажі -- рекламные персонажи -- довіра/недовіра особистсті -- доверие/недоверие личности -- психологічна ефективність рекламного впливу -- психологическая эффективность рекламного воздействия

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


332(73)
С97


    Сэндидж, Чарльз.
    Реклама: теория и практика [] = Advertising Theory and Practice / Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Прогресс, 1989. - 630 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627. - ISBN 5-01-001066-6 : 3.30 р.
УДК
ББК 65.9 (7СПО)
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
види реклами -- виды рекламы -- споживач -- потребитель -- засоби реклами -- средства рекламы -- бюджет реклами -- бюджет рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность
Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фрайбургер, Вернон; Ротцолл, Ким; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)

659.1(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Рекламний менеджмент [] : підручник / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркетингово менедж. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 391, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 351-357. - Предм. покажч.: с. 358-362. - Ім. покажч.: с. 363. - Дод.: с. 364-388. - ISBN 978-611-01-0396-1 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламний менеджмент підприємства -- рекламный менеджмент предприятия -- реклама в системі менеджменту -- реклама в системе менеджмента -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- засоби поширення реклами -- средства распространения рекламы -- система рекламного менеджмента -- система рекламного менеджмента -- контроль рекламної діяльності -- контроль рекламной деятельности -- реклама -- рекламна діяльность -- рекламная деятельность
Анотація: Розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами , наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень, основних засобів розповсюдження реклами, рекламного звернення, планування рекламної діяльності, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Юзик, Людмила Олександрівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського; Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)

658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

005:339.138:658.8](477)
С89


    "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", Всеукраїнська науково-практична конференція (2013 ; Житомир).
    Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі" 14-15 листопада 2013 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Вінниц. торг.-економ. ін-т, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 198, [2] с. : табл. - Літ. в кінці ст. - ISBN 978-966-683-386-3 : 20.00 грн
    Зміст:
Ярощук, Ірина Петрівна. Удосконалення системи сервісного обслуговування споживачів на прикладі ПП "Бердичівспеценергобуд" / І. П. Ярощук. - С .77-79. - Л-ра в кінці ст.
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Підприємства--Економіка--Україна--Наукові видання
   Житомирська область--Підприємства--Економіка -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- підприємницька діяльнысть -- предпринимательская деятельность -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- логістичні системи -- логистические системы -- страхова діяльність -- страховая деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- зайнятість населення -- занятость населения -- ринок праці -- ринок праці -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- управління якістю -- управление качеством -- місцеві видання -- місцеві видання
Анотація: Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвиткку менеджменту, маркетингу та логістики на підприємствах різного організаційно-правового статусу, в т.ч. на підприємствах Житомирщини.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Безшкура, А. Ю. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Вінницький торговельно-економічний інститут; Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
КР (1), ВВ (1)
Свободны: КР (1), ВВ (1)

004.738.5:339.138(075)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Інформаційний бізнес [] : підручник / Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Ліра-К, 2015. - 492 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 471. - ISBN 978-966-2609-94-3 : 165.00 грн, 220.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Інформаційний бізнес--Електронна торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   Інформаційний ринок--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
модель інформаційного бізнесу -- модель информационного бизнеса -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- обробка маркетингової інформації -- обработка маркетинговой информации -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- інформаційно-консультативна діяльність -- информационно-консультативная деятельность -- інформаційний консалтинг -- информационный консалтинг -- міжнародна електронна комерція -- международная элетронная коммерция
Анотація: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Горбань, Юрій Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет культури і мистецтв
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)

657.471.1:659.1(043.3)
Л63


    Лисюк, Альона Василівна.
    Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами [] : автореферат / А. В. Лисюк ; наук. кер. К. В. Романчук ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2015. - 21 с. : табл. - 10.00 грн
УДК
ББК 65.052
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- рекламні продукти -- рекламные продукты -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламодавець -- рекламодатель -- рекламне агенство -- рекламное агенство
Анотація: Визначено економічну сутність рекламного продукту та ідентифіковано об'єкти бухгалтерського обліку у розрізі форм його прояву.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Романчук, Катерина Василівна \наук. кер.\; Економіка 4.01Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

76.120.7
Н19


    Назайкин, Александр Николаевич.
    Рекламная служба газеты. Структура. Принципы. Функции [] : учеб. пособие / А. Н. Назайкин. - Москва : Комсомольская правда, 1996. - 192 с. : ил. - ISBN 5-87107-009-4 : 6.58 р.
ББК 76.120.7
Рубрики: Засоби масової комунікації--Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама в ЗМІ -- реклама в ЗМІ -- реклама в прессе -- реклама в пресі -- рекламний агент -- рекламный агент -- газетна реклама -- газетная реклама -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Книга рассчитана на сотрудников рекламных служб средств массовой информации, ориентированных на работу в условиях рыночной экономики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)