Д40 Джефкінс, Френк. Реклама [] = Advertising : практ. посіб. / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 4-те вид. - Київ : Знання, 2001. - 455 с. - Літ.: с. 431-455 . - ISBN 966-620-053-8 : 19.11 грн.
Рубрики: Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): спонсорство -- копірайтинг -- засоби реклами -- стимулювання збуту -- реклама поштою -- контактна реклама -- фірмовий стиль -- дизайн і макет -- виставки -- рекламне агентство -- корпоративна реклама -- кадрова реклама -- рекламна діяльність -- індустріальна реклама -- рекламне агенство -- торговельна реклама -- рекламні дослідження -- роздрібна реклама -- рекламодавець -- фінансова реклама -- онлайн реклама -- рекламна кампанія -- відділ реклами Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ядін, Деніел \ред.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) |
В57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама [] : навч. посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 334 с. : рис. - Літ.: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 62.00 грн, 30.00 грн, 70.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія -- агресивний маркетинг -- рекламне агенство -- українські бренди -- телевізійна реклама -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології -- медіапланування Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Владимирський, Петро Олександрович Примірників всього: 3 ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) |
Л63 Лисюк, Альона Василівна. Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами [] : автореферат / А. В. Лисюк ; наук. кер. К. В. Романчук ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2015. - 21 с. : табл. - 10.00 грн
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- рекламні продукти -- рекламные продукты -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламодавець -- рекламодатель -- рекламне агенство -- рекламное агенство Анотація: Визначено економічну сутність рекламного продукту та ідентифіковано об'єкти бухгалтерського обліку у розрізі форм його прояву. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Романчук, Катерина Василівна \наук. кер.\; Економіка 4.01Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |