П12 Пазуха, Микола Дмитрович. Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
Рубрики: Економіка торгівлі Реклама Кл.слова (ненормовані): еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Ігнатович, М.В. Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) |
В57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2006. - 334 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 38.50 грн, 24.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): паблік рилейшнз -- рекламна кампанія -- медіапланування -- споживачева поведінка -- агресивний маркетинг -- діячі світової реклами -- рекламні агентства -- піар -- брендінг -- телевізійна реклама -- реклама на транспорті -- зовнішня реклама -- поліграфічна реклама -- реклама в Інтернеті -- дизайн -- рекламні акції -- творчі методики рекламістів -- рекламні технології Анотація: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Владимирський, Петро Олександрович Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |