Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання [] / Г. Решетнікова, А. Жидков> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Жидков, А. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лилик, І. УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 52-56 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): Українська Асоціація Маркетингу- УАМ Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |