Ромат, Е.
    Реклама в реализации технологий торгового маркетинга [] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 22-31. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Торгівля--Маркетинг
   Реклама


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Таран, Д.
    Трейд-маркетинг, его инструменты и стратегии. Акции торгового маркетинга [] / Д. Таран // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 32-34
Рубрики: Торгівля--Маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Бузукова, Е.
    Ассортимент - конфликт или взаимодействие поставщика и ритейлера? [] / Е. Бузукова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 42-45
Рубрики: Торгівля--Маркетинг
   Товари

Кл.слова (ненормовані):
асортимент -- ассортимент -- постачальник -- поставщик -- ритейлер -- ритейлер

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Дячун, Ольга.
    Продаж у системі маркетингу: природа, функції та види [] / О. Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2016. - N 3. - С. 106-112. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1993-0240
Рубрики: Торгівля--Маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




   
    Эффективное участие в выставке с позиций составляющих комплекса маркетинга [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 10. - С. 16-17 : фот.
Рубрики: Торгівля--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- виставка формату В2В -- выставка формата В2В

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Фурман, Анна.
    Точки контакта [] / А. Фурман // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 8. - С. 24-25
Рубрики: Торгівля--Маркетинг
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг в торговле -- маркетинг в торгівлі -- торговые марки -- торгові марки -- контактная точка бренда -- контактна точка бренда

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Соломянюк, Н. М.
    Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [] / Н. М. Соломянюк, М. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - N 12. - С. 56-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгівля--Маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гуменна, М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)