658.7(075.8)
Л69


   
    Логістика: теорія та практика [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Кислий [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Сумський держ. ун-т. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2010. - 360 с. : рис., табл. - Літ.: с. 346-359. - ISBN 978-611-01-0046-5 : 104.00 грн, 95.00 грн, 63.00 грн
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
концепція логістики -- логістичні потоки -- логістичні технологічні процеси -- логістична система -- логістичні ланцюги -- канали товароруху -- логістика постачання -- форми товаропостачання -- логістична діяльність -- логістика запасів -- система складувуання -- логістичний сервіс -- логіститчний цикл -- транспортна логістика -- розподільча логистика -- логістичні послуги -- логістика за кордоном -- економічний ефект логістики
Анотація: Сутність та генезис розвитку логістики як інструменту ринкової економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кислий, Володимир Миколайович; Біловодська, Олена Анатоліївна; Оліфіренко, Олег Михайлович; Соляник, Оксана Миколаївна; Міністерство освіти і науки України; Сумський державний університет
Примірників всього: 5
ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2)

339.138(075.8)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с. : табл., рис. - Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-665-1 : 99.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарний рух -- товарное движение -- канали розподілу -- каналы распределения -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- управління рухом товарів -- управление движением товаров -- розподіл продукції -- распределение продукции -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- державна закупівля -- государственная закупка -- державне замовлення -- государственный заказ -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)

658.8(075.8)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2010. - 332, [4] с. : граф., табл. - Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-657-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Мененджмент--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмента -- маркетинговый менеджмент -- процесс маркетингового менеджмента -- процес маркетингового менеджменту -- организация маркетингового менеджмента -- організація маркетингового менеджменту -- маркетинговые организационные структуры -- маркетингові організаційні структури -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинговое стратегическое планирование -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговые программы -- маркетингові програми -- тактичное планирование маркетинга -- тактичне планування маркетингу -- оперативное планирование маркетинга -- оперативне планування маркетингу -- контроль маркетинговой деятельности -- контроль маркетингової діяльності
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)

658.5(477)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Управління інноваційним розвитком промислових підприємств [] : монографія / С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодська. - Суми : Унів. книга, 2013. - 280, [1] с. : табл., граф. - Дод.: с. 270-280. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-520-4 : 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Промислові підприємства--Інноваційна діяльність--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
теорії інноваційного розвитку -- теории инновационного развития -- державне регулювання інноваційної сфери -- государственное регулирование инновационной сферы -- інноваційна політика -- инновационная политика -- інноваційне підприємництво -- инновационное предпринимательство -- конструктивна документація інновацій -- конструктивная документация инноваций -- комерційне виробництво інновацій -- коммерческое производство инноваций -- управління інноваційною діяльністю -- управление инновационной деятельностью -- планування інноваційних зрушень -- планирование инновационных сдвигов -- інноваційний розвиток підприємства -- инновационное развитие предприятия -- інноваційний клімат підприємства -- инновационный климат предприятия -- розвиток ринкових можливостей -- развитие рыночных возможностей -- планування товарних ліній -- планирование товарных линий -- реалізація нових товарів -- реализация новых товаров -- формування ринку -- формирование рынка -- інноваційний капітал -- инновационный капитал
Анотація: Теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком промислових підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Біловодська, Олена Анатоліївна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)

330.341.(477)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах [] : монографія / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида. - Київ : Центр навч. літ., 2018. - 233, [7] с. : рис., табл. - Літ. в кінці розд. - Дод.: с. 219-233. - ISBN 978-617-673-690-5 : 159.00 грн, 165.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Промисловий маркетинг--Інновації--Управління--Дослідження--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- розподіл продукції -- маркетингова політика -- стратегія розвитку підприємства -- управління маркетинговими каналами -- інноваційна продукція підприємства -- оцінювання маргетингових каналів -- відповідність маркетингових каналів -- діагностика маркетингової політики -- канали інноваційної продукції -- конкурентні переваги
Анотація: Управління та формування маркетингових каналів промислових підприємств на інноваційних засадах, концептуальні засади розподілу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сигида, Любов Олексіївна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)

334.72+339.172(075.8)
П32


   
    Підприємство, торгівля та біржова діяльність [] = Entrepreneurshir, trade and exchange activity : підручник / [І. М. Сотник та ін.] ; за ред.: І. М. Сотник, Л. М. Таранюка. - Суми : Унів. кн., 2018. - 572, [2] с. : рис., табл. - Авт. зазначено в кінці книги. - Скор.: с. 11. - Літ.: с. 535-564. - ISBN 978-966-680-847-2 : 78.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Торгівля--Підприємства--Потенціал--Україна--Навчальні видання
   Біржова справа--Торгівельні підприємства--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
підприємницький процес -- бізнес-комунікації -- організаційно-правові форми підпрємництва -- антикризове фінансове управління -- трансформація підприємницької діяльності -- реструктуризація підприємницької діяльності -- Третя промислова революція -- Четверта промислова революція -- Європейська тоговельна політика -- соціальна економіка -- солідарна економіка -- економіка соціально-трудових відносин -- економічний аналіз -- інвестиції в підприємництві -- управління витратами -- ціноутворення -- маркетинг торгово-посередницької діяльності -- стратегії виробництва -- бізнес-планування -- управління підприємницькою діяльністю -- управління змінами -- логістика -- корпоративна соціальна відповідальність -- організаційна культура
Анотація: Теоретичні, методичні та прикладні аспекти діяльності суб'єктів підприємництва, торгівлі і біржової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сотник, Ірина Миколаївна; Таранюк, Леонід Миколайович; Бабій, Тетяна Володимирівна; Біловодська, Олена Анатоліївна; Сотник, Ірина Миколаївна \ред.\; Таранюк, Леонід Миколайович \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

339.138:658.8:330.341
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [] : монографія / О. А. Біловодська. - Київ : Центр учб. літ., 2018. - 461, [1] с. : іл., табл. - Літ.: с. 380-431. - Дод.: с. 432-461. - ISBN 978-617-673-763-6 : 300.00 грн
УДК
ББК 65.290-5
Рубрики: Промисловий маркетинг--Інновації--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційне підприємництво -- логістичний потенціал -- системний аналіз -- ринок інновацій -- оцінка каналів постачання -- управління товарним рухом -- оптимізація системи товароруху -- оцінка ефективності управління -- управління витратами -- маркетингові витрати -- валовий внутрішній продукт -- структура внутрішніх витрат -- інноваційна діяльність підприємства -- маркетингове забезпечення
Анотація: Теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу продукції промислових підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)