P47 Peter, J. Paul. Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Olson, Jerry C. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
С56 Churchill, Gilbert A.. Marketing. Creating value for custormers [Текст] / G. A. Churchill, J. P. Peter. - Burr Ridge, Ill. ; Boston, Mass. ; Sydney, Aust. : Irwin, 1995. - XXXIII, 703 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703 . - ISBN 0-256-12539-2. - ISBN 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions) : 40.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): імпульсивна купівельна поведінка -- продавці -- атмосфера магазину -- стимулювання продажів -- торговий центр -- методи опитування Анотація: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Peter, J. Paul Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |