Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Звягельська бібліотека ЗМР (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж<.>
Загальна кількість знайдених документів : 265
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
316.6
С21


    Саундерс, Ребекка.
    Amazon-com: Секреты самого успешного в мире веб-бизнеса [] = Business the Amazon.com Way - Secrets of the World's / Ребекка Саундерс. - М. : СмартБук, 2008. - 234 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0049-4 : 20.00 грн
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
веб-сайт -- коммерческая жилка -- комерційна жилка -- жизнь в сети -- життя в мережі -- гибриды -- гібриди -- профсоюзы -- профспілки -- руководство -- керівництво -- ценность продукции -- цінність продукції -- корпоративная культура -- корпоративна культура -- маркетинг -- имидж компании -- імідж компанії -- логотип брендов -- логотип брендів -- быстрая доставка -- швидка доставка -- поставщики -- постачальники -- партнерство -- торговые синдикаты -- торгові синдикати -- пресса -- преса
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Amazon.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
339.138
G82


    Gregory, James R..
    Marketing Corporate Image [Текст] : the Company As Your Number One Product / James R. Gregory, Jack G. Wiechmann. - 2nd ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XIII, 274 p. : ill. - Ind.: p. 271-274. - ISBN 0-8442-3307-2 : 026.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   Корпорації--Імідж--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
імідж фірми -- имидж фирмы -- реклама -- економіка -- экономика -- кризисний менеджмент -- кризисный менеджмент
Анотація: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Wiechmann, Jack G.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
329.1
К90


    Кулиш, Андрий.
    Publik relations для общественных (негосударственных) организаций [] : практ. советы на каждый день / Андрий Кулиш. - 2-е изд., адапт. - Киев : Винрок Интернешнл, 2002. - 80 с. : фото. - 3.00 грн
УДК
ББК 66.79
Рубрики: Некомерційні організації--Паблик рілейшнз--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- лидерство -- PR-деятельность -- пресс-релиз -- прес-реліз -- пресс-конференции -- прес-конференції -- PR-діяльність -- громадські організації -- общественные организации -- медиа-техники -- медіа-техніки -- имидж -- імідж -- лоббирование -- лобіювання -- публичні виступи -- публичные выступления
Анотація: Направления и механизмы PR-деятельности общественных организаций и политических лидеров.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
327(477)(091)
В68


    Волотика, Тетяна.
    Ігри відображень [] : якою бачить Україну світ : у пошуках власного образу / Тетяна Водотика, Євген Магда. - Харків : Віват, 2017. - 350, [2] с. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-617-690-616-2 : 80.85 грн
УДК
ББК 66.4г(4УКР)
Рубрики: Міжнародні відносини--Історія--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
геополітика -- українська ментальність -- національні риси українців -- нації -- українська історія -- імідж України -- діаспора -- гібридна війна -- російсько-українські відносини -- українсько-грузинські відносини -- незалежність -- стереотипи про Україну
Анотація: Науково-популярне дослідження висвітлює еволюцію міжнародного іміджу України в історичній ретроспективі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Магда, Євген
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (2)
Знайти схожі

5.


    Мазаракі, Анатолій.
    Ідентифікація контенту національного брендінгу [] / А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 2. - С. 5-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгові марки--Ідентифікація--Україна
   Держава--Імідж--Україна

Кл.слова (ненормовані):
національний бренд -- бренд територій -- бренд держави -- міжнародне середовище -- інформаційні екстерналії

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
П'ятницька, Галина; Григоренко, Олег

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Лабурцева, О.
    Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж [] / О. Лабурцева // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 5. - С. 46-57. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- бренд -- ідентичність бренду -- идентичность бренда -- імідж бренду -- имидж бренда

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.
027.54(477-25)
Н35


Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

    Архіпова, І. М.
    Імідж бібліографа довідкової служби [] / І. М. Архіпова, Н. І. Моісеєнко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 2003. - Вип. 11. - С. 177-183. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 966-02-2981-X
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Бібліотекарі і бібліографи українські--Імідж

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Бровкін, А. Г. \ред.\; Гриша, С. М. \ред.\; Моісеєнко, Н. І.; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Національна академія наук України; Асоціація бібліотек України

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ФОНД (1)
Вільні: БГ (1), ФОНД (1)

Знайти схожі

8.


    Кулієва, Т.
    Імідж бібліотекаря від минулого до сьогодення [] / Т. Кулієва // Вісн. Кн. палати. - 2015. - N 8. - С. 16-18. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Бібліотекарі і бібліографи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

9.


    Субіна, О.
    Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг [] / О. Субіна // Вища шк. = Higher School. - 2011. - N 1. - С. 46-54. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Грищенко, О.
    Імідж гуманності [] : формування соціальної та громадянської компетентностей на уроках громадянської освіти / О. Грищенко // Профтехосвіта : всеукр. газ. для вчителів. - 2020. - N 6. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Громадянська освіта

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
101.1
А43


. "Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі" (5 ; 2013 ; Житомир)

    Романчук, В. І.
    Імідж міста Олевськ в уявленні його жителів [] / В. І. Романчук // Збірник наукових праць (за матеріалами V Всеукр. наук.-теорет. конф. мол. науковців від 20 груд. 2013 р.) / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка, Націон. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Нац. ун-т водного госп-ва та природокористування (м. Рівне). - Житомир : Євенок О. О., 2014. - С. 242-248. - Л-ра в кінці ст. . - ISBN 978-966-2534-69-6
УДК
ББК 87в
Рубрики: Міста українські--Імідж--Олевськ, місто (Житомирська область)--Наукові видання
   Олевськ, місто (Житомирська область)--Імідж -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
функції іміджу -- функции имиджа -- структура образу міста -- структура образа города -- інвестиційна привабливість міста -- инвестионная привлекательность города -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг
Анотація: Формування іміджу міста Олевська Житомирської області.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Саух, П. Ю. \ред.\; Козловець, М. А. \ред.\; Герасимчук, А. А. \ред.\; Поліщук, О. П. \ред.\; Історія міст і сіл 17; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка ; Національний педагогічний університет ім. М. П. ДрагомановаНаціональний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне); "Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі"(5 ; 2013 ; Житомир)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Трапезнткова, О. В.
    Імідж міста як стратегічний ресурс розвитку рідного краю [] : (на прикладі м. Каховка) / О. В. Трапезнткова // Географія та економіка в рідній школі. - 2020. - N 4. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Географія--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
027.54(477.25)
Н34


. Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

    Танатар, Н.
    Імідж Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського у пресі [] : (за матеріалами газетної періодики 2008 року) / Н. Танатар // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 2009. - Вып. 24. - С. 104-114 . - ISBN 978-966-02-5431-2
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського--Імідж

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Бровкін, А. Г. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України

Є примірники у відділах: всього 2 : ФОНД (1), БГ (1)
Вільні: ФОНД (1), БГ (1)

Знайти схожі

14.


    Танатар, Н.
    Імідж Національної бібліотеки України імені В.І Вернадського у ЗМІ: контент-моніторинг традиційних та електронних джерел (2002 - 2007 рр.) [Текст] / Н. Танатар // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний. - 2009. - №2. - С. 42-53
Рубрики: Бібліотеки національні--Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського
   Бібліотеки--Імідж



Є примірники у відділах: всього 4 : ПЧЗ (1), БГ (1), ФОНД (1), ВНБТ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), БГ (1), ФОНД (1), ВНБТ (1)

Знайти схожі

15.


    Гаміна, Т. С.
    Імідж особистості як засіб самореалізації [] / Т. С. Гаміна, Т. Я. Довга // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - N 4. - С. 22-26. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Довга, Т. Я.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

16.


    Таран-Лала, О. М.
    Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність [] / О. М. Таран-Лала, М. В. Зось-Кіор, М. М. Андрусенко // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 7. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Імідж
Кл.слова (ненормовані):
позитивний імідж -- невідчутний імідж -- зовнішній імідж -- ділова репутація -- торгівельна марка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зось-Кіор, М. В.; Андрусенко, М. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

17.


    Мацковська, Т.
    Імідж педагога - запорука професійного успіху [] : (з досвіду роботи) / Т. Мацковська // Початкова школа. - 2019. - N 5. - С. 1-3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Педагоги--Імідж
   Педагогічна майстерність


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
321(477)
К67


    Корнієнко, Валерій Олександрович.
    Імідж політичного лідера: проблеми формування та практичної реалізації [] : монографія / В. О. Корнієнко, С. Г. Денисюк. - Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2009. - 144 с. - Л-ра: с. 124-144. - ISBN 978-966-641-283-9 : 18.00 грн
УДК
ББК 66.0(4УКР)
Рубрики: Політологія--Україна--Наукові видання
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Денисюк, С. Г.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.


    Макаренко, М. В.
    Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності [] / М. В. Макаренко // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 2. - С. 180-187. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Регіональна економіка--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

20.
37.011.3-051:17.022.1
М29


    Мартинець, Лілія Асхатівна.
    Імідж сучасного вчителя [] / Лілія Мартинець ; [упоряд. І. М. Рожнятовська ; ред. рада: І. Рожнятовська та ін.]. - К. : Шк. світ, 2011. - 91, [5] с. : табл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Л-ра: с. 92. - ISBN 978-966-451-545-7 : 17.00 грн
УДК
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--Імідж--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
професія вчителя -- профессия учителя -- жінка-вчитель -- женщина-учитель -- вчительський стиль спілкування -- учительский стиль обшения -- професійна майстерність вчителя -- профессиональное мастерство учителя
Анотація: Розглядаються складові іміджу сучасного вчителя та можливі шляхи його досягнення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рожнятовська, І. М. \упоряд.\; Рожнятовська, І. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)