Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кризисный менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
316(477)
А64


   
    Аналітичні висновки за результатами соціологічних досліджень у рамках річної програми "Ментальні основи вибору" [] : монографія / Киів. ін-т проблем управл. ім. Горшеніна ; за ред. В. В. Поповича. - К. : Юнівест ПреПрес, 2008. - 54 с. : табл., сх. - 003.00 грн
УДК
ББК 60.56(4УКР)
Рубрики: Соціологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
проведення виборчих кампаній -- проведение выборных кампаний -- інформаційний супровід -- информационное сопрвождение -- стратегічні розробки -- стратегические разработки -- моделювання ситуацій та ризиків -- моделирование ситуаций ирисков -- кризовий менеджмент -- кризисный менеджмент -- моніторінг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- індівідуальні тренінги -- индивидуальные тренинги -- стереотипи українських громадян -- стереотипы украинских граждан
Анотація: У монографії досліджуються різні міфи, стереотипи, фобії українських громадян, залежність вибору від зовнішніх і внутрішніх чинників, відношення респондентів до питань функціонування інститутів влади.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Попович, В.В. \ред.\; Киіський інститут проблем управління ім. Горшениіна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
338(075.8)
П 27


   
    Перехідна економіка [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Геєць [та ін.], за ред. В. М. Гейця. - К. : Вища школа, 2003. - 192 с. : табл. - Бібліогр.: с.505-508. - Дод.: с.509-582. - ISBN 966-642-166-6 : 055.00 грн.
УДК
ББК 65.9(4УКР)97я73
Рубрики: Економіка перехідного періоду--Навчальні видання для вищої школи
   Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи

   Макроекономіка--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
радянська економіка -- советская экономика -- ринкова трансформація -- рыночная трансформация -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- ринок капіталу -- рынок капитала -- рынок земли -- ринок землі -- ринок нерухомості -- рынок недвижимости -- рынок труда -- ринок праці -- кооперація -- кооперция -- кризовий менеджмент -- кризисный менеджмент -- рыночная инфраструктура -- ринкова інфраструктура -- фіскальна політика -- фискальная политика -- монетарная политика -- монетарна політика -- безробіття -- безработица -- глобалізація -- глобализация -- макроекономічна стабілізація -- макроэкономическая стабилизация -- структурно-інвестиційна політика -- структурно-инвестиионная политика -- економічне зростання -- экономический рост -- открытая экономика -- відкрита економіка -- світове господарство -- мировое хозяйство -- економічна безпека України -- экономическая безопасность Украины
Анотація: Ключові питання трансформаційних процесів, внаслідок яких економіка переходить в істотно інший стан, наближаючись до відкритої ринкової економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Геєць, Валерій Михайлович; Панченко, Євген Григорович; Лібанова, Елла Марленівна; Варналій, З. С.; Геєць, Валерій Михайлович \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
339.138
G82


    Gregory, James R..
    Marketing Corporate Image [Текст] : the Company As Your Number One Product / James R. Gregory, Jack G. Wiechmann. - 2nd ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XIII, 274 p. : ill. - Ind.: p. 271-274. - ISBN 0-8442-3307-2 : 026.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   Корпорації--Імідж--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
імідж фірми -- имидж фирмы -- реклама -- економіка -- экономика -- кризисний менеджмент -- кризисный менеджмент
Анотація: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Wiechmann, Jack G.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)