Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мониторинг СМИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
316(477)
А64


   
    Аналітичні висновки за результатами соціологічних досліджень у рамках річної програми "Ментальні основи вибору" [] : монографія / Киів. ін-т проблем управл. ім. Горшеніна ; за ред. В. В. Поповича. - К. : Юнівест ПреПрес, 2008. - 54 с. : табл., сх. - 003.00 грн
УДК
ББК 60.56(4УКР)
Рубрики: Соціологія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
проведення виборчих кампаній -- проведение выборных кампаний -- інформаційний супровід -- информационное сопрвождение -- стратегічні розробки -- стратегические разработки -- моделювання ситуацій та ризиків -- моделирование ситуаций ирисков -- кризовий менеджмент -- кризисный менеджмент -- моніторінг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- індівідуальні тренінги -- индивидуальные тренинги -- стереотипи українських громадян -- стереотипы украинских граждан
Анотація: У монографії досліджуються різні міфи, стереотипи, фобії українських громадян, залежність вибору від зовнішніх і внутрішніх чинників, відношення респондентів до питань функціонування інститутів влади.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Попович, В.В. \ред.\; Киіський інститут проблем управління ім. Горшениіна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
659.4:316.28
К93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях [] : навч. посібник / Курбан О. В. - К. : Кондор, 2014. - 246 с. : табл. - Бібліогр.: с.162-243. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 75.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   Паблик рілейшнз--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- моніторинг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- PR-процеси -- PR-процессы -- бізнес-лідери -- бизнес-лидеры -- брендинг -- інноваційні комунікаційні технології -- инновационные коммуникационные технологии -- інвестор-рілейшенз -- инвестор-рилейшенз -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг
Анотація: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)