Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-43 
1.


    Дідківська, Л.
    Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі [] / Л. Дідківська // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: економіка торгівлі
   
Кл.слова (ненормовані):
торговельна марка -- роздрібний ринок -- бренди

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Яцюк, Д.
    Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду [] / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- бренд -- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Пилипчук, В.
    Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України [] / В. Пилипчук, В. Логвінова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок спортивних товарів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Логвінова, В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Новікова, И.
    Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide [] / И. Новікова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 49-50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет- маркетинг -- Бренд- інтеграція

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.
347.78
B97


    Burton, Philip Ward.
    Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 67.304.3 + 67.304.9
Рубрики: Авторське право
   Інформаційне право

   
Кл.слова (ненормовані):
товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право
Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

6.
659.1(075.8)
В57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама [] : навч. посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 334 с. : рис. - Літ.: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 62.00 грн, 30.00 грн, 70.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- агресивний маркетинг -- рекламне агенство -- українські бренди -- телевізійна реклама -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології -- медіапланування
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирський, Петро Олександрович
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
88.5
В57


    Вламис, Энтони.
    Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании [] = Business the Yahoo! Way - Secrets of the World's Most Popular Internet Company / Энтони Вламис, Боб Смит. - М. : СмартБук, 2008. - 252 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0046-3 : 20.00 грн
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для підвищення кваліфікації
   
Кл.слова (ненормовані):
подбор талантливых кадров -- підбір талановитих кадрів -- суть интернета -- суть інтернету -- реклама - залог успеха -- реклама - запорука успіху -- человеческий фактор -- людський фактор -- секреты интернет-компании -- секрети інтернет-компанії -- интернет-сообщества -- інтернет-спільноти -- искусство партнерства -- мистецтво партнертства -- копоративна культура -- корпоративная культура -- бренды -- бренди
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Yahoo!.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Смит, Боби
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.


    Ковальчук, С.
    Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів [] / С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 57-59. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди--Управління
Кл.слова (ненормовані):
тренд -- маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Слободян, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
658.8(075.8)
З98


    Зюкова, І. О.
    Технології маркетингових досліджень [] : навч. посібник / Зюкова І. О. - Л. : Магнолія 2006, 2010. - 386 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385. - ISBN 987-617-574-010-1 : 78.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Технології--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
система маркетингових досліджень -- система маркетинговых исследований -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- постачальники маркетингової інформації -- поставщики маркетинговой информации -- вибіркове спостереження -- избирательное наблюдение -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- структура маркетингових досліджень -- структура маркетинговых исследований -- дослідницькі техніки -- исследовательские техники -- місткість ринку -- емкость рынка -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта -- конкурентне середовище -- конкурентная cреда -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- маркетингові дослідження підприємств -- маркетинговые исследования предприятий -- бренди -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- методологія маркетингових досліджень -- методология маркетинговых исследований -- шкалювання данних -- шкалирование даных
Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.


    Горбанюк, О.
    Лексикальна таксономія і факторна стуктура рис особистості, асоційованих з брендами [] / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соціальна психологія. - 2009. - N 3. - С. 24-39 : табл.
Рубрики: Проблеми методологіі
   Бренди--Імідж


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Коваль, О.; Размус, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Горбанюк, О.
    Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами [] / О. Горбанюк, О Коваль, В. Размус // Соціальна психологія. - 2009. - N 4. - С. 41-54. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Проблеми методологіі
   Бренди--Особистість


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Коваль, О; Размус, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Ло, Ш. Ч.
    Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою [] / Ш. Ч. Ло // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 9. - С. 373-380. - текст англ. мовою. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Бренди--Імідж--Тайвань

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

13.


    Кендюхов, О. В.
    Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу [] / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 11. - С. 131-137. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Бренди--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Файвішенко, Д. С.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

14.
373.5:811.111
Р83


    Рудь, Світлана Володимирівна.
    Факультативний курс "Бізнес" (тексти, завдання) [] / С. В. Рудь. - Х. : Основа, 2013. - 126, [2] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 2 (122)). - Л-ра: с. 125-126. - ISBN 978-617-00-1696-6 : 5.00 грн
УДК
ББК 74.268.1(4АНГЛ)
Рубрики: Англійська мова--Факультативи--Загальноосвітні школи--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- английский язык -- факультативи -- факультативы -- відомі бренди -- известные бренды
Анотація: Запропонований посібник факультативного курсу "Бізнес" містить пояснювальну записку, навчальну програму, матеріали до уроків та тестові завдання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

15.


    Мотриченко, В. М.
    Розвиток брендів в Україні [] / В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 11. - С. 157-160. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Бренди--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

16.


    Костинець, В. В.
    Модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець" [] / В. В. Костинець // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 6. - С. 80-86. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Бренди--Україна
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

17.


    Костинець, В. В.
    Методичні засади оцінювання економічної ефективности туристичних брендів [] / В. В. Костинець // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2014. - N 3. - С. 160-165. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм--Україна
   Бренди--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
339.138:658.8(477)
С88


    Студінська, Галина Яківна.
    Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
Шифр: stuk/2015/2
   Журнал

Статистика України [Текст]. - К. : Інформ.-вид. центр Держкомстату України, 1997 - . - Виходить кожного кварталу
2015р. N 2
Зміст:
Остапчук, О. Е. Процесний підхід до планування статистичного виробництва в органах державної статистики України / О. Е. Остапчук, Т. І. Лумпова. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст.
Жукович, І. А. Міжнародний досвід оцінювання та порівняння smart-міст / І. А. Жукович. - С.16-22. - Л-ра в кінці ст.
Шевчук, В. О. Аналіз результатів Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни "Статистика" / В. О. Шевчук [та ін.]. - С.23-26. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Момотюк Л. Є., Попова В. В., Голубова Г. В.
Прокопенко, К. О. Оцінка розвитку аграрного сектору з урахуванням рекомендацій Комісії Стігліца / К. О. Прокопенко, Л. О. Удова. - С.27-33. - Л-ра в кінці ст.
Ревенко, А. П. Конвенція Міжнародної організації праці № 160 " Про статистику праці" 1985 року: доцільність повної ратифікації Україною / А. П. Ревенко. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст.
Кузіна, Р. В. Вимоги Міжнародних стандартів фінансової звітності: ознаки відповідності / Р. В. Кузіна. - С.38-42. - Л-ра в кінці ст.
Каменська, Т. О. Ризики в аудиті та їх оцінка / Т. О. Каменська. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст.
Пономаренко, Н. М. Оцінювання реальної вартості фінансових інвестицій / Н. М. Пономаренко. - С.46-51. - Л-ра в кінці ст.
Ромат, Є. В. Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст.
Пальян, З. О. Підсумки Міжнародної наукової конференції "Статистика XXI століття: нові виклики, нові можливості" / З. О. Пальян. - С.56-57. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Тимошенко, О. В.
    Особливості формування брендингової політики підприємств в Україні [] / О. В. Тимошенко, Я. В. Чаплінська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 2. - С. 125-129. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Бренди--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чаплінська, Я. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)