Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренды<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
347.78
B97


    Burton, Philip Ward.
    Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 67.304.3 + 67.304.9
Рубрики: Авторське право
   Інформаційне право

   
Кл.слова (ненормовані):
товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право
Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
316.6
С21


    Саундерс, Ребекка.
    Amazon-com: Секреты самого успешного в мире веб-бизнеса [] = Business the Amazon.com Way - Secrets of the World's / Ребекка Саундерс. - М. : СмартБук, 2008. - 234 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0049-4 : 20.00 грн
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
веб-сайт -- коммерческая жилка -- комерційна жилка -- жизнь в сети -- життя в мережі -- гибриды -- гібриди -- профсоюзы -- профспілки -- руководство -- керівництво -- ценность продукции -- цінність продукції -- корпоративная культура -- корпоративна культура -- маркетинг -- имидж компании -- імідж компанії -- логотип брендов -- логотип брендів -- быстрая доставка -- швидка доставка -- поставщики -- постачальники -- партнерство -- торговые синдикаты -- торгові синдикати -- пресса -- преса
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Amazon.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
88.5
В57


    Вламис, Энтони.
    Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании [] = Business the Yahoo! Way - Secrets of the World's Most Popular Internet Company / Энтони Вламис, Боб Смит. - М. : СмартБук, 2008. - 252 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0046-3 : 20.00 грн
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для підвищення кваліфікації
   
Кл.слова (ненормовані):
подбор талантливых кадров -- підбір талановитих кадрів -- суть интернета -- суть інтернету -- реклама - залог успеха -- реклама - запорука успіху -- человеческий фактор -- людський фактор -- секреты интернет-компании -- секрети інтернет-компанії -- интернет-сообщества -- інтернет-спільноти -- искусство партнерства -- мистецтво партнертства -- копоративна культура -- корпоративная культура -- бренды -- бренди
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Yahoo!.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Смит, Боби
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
316.6
С 21


    Саундерс, Ребекка.
    Dell: Секреты лучшего в мире компьютерного бизнеса [] = Business the Dell Way - 10 Secrets of the World's Best Computer Business / Ребекка Саундерс. - М. : СмартБук, 2008. - 208 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0047-0 : 020.00 грн
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
мотивация успеха -- мотивацція успіху -- массовый заказ -- масове замовлення -- профессинальная торговля -- професійна торгівля -- оборот продукции -- обіг продукції -- работа с кадрами -- робота з кадрами -- адаптація -- адаптация
Анотація: Книга знакомит с технологиями развития современного компьютерного бизнеса. Рассматриваются инновационные модели в сфере торговли, рекламы и коммуникаций.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
316.6
М52


    Мерриден, Тревор.
    Nokia: Секреты самой быстро растущей компании в мире [] = Business the Nokia Way - Secrets of the World's Fastest Moving Company / Тревор Мерриден. - М. : СмартБук, 2008. - 176 с. - (Серия " Бренды, изменившие мир"). - ISBN 978-5-9791-0045-6 : 20.00 грн
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія-- Навчальні видання для підвищення кваліфікації
   
Кл.слова (ненормовані):
выбор направления бизнеса -- вибір напрямку бізнесу -- путь развития бизнеса -- шлях розвитку бізнесу -- принцип "лидерство-храбрость" -- принцип "лідерство-хоробрість" -- битва за потребителя -- бій за споживача -- уважение к личности -- повага до особистості -- стратегия работы с людскими ресурсами -- стратегія роботи з людськими ресурсами -- значение торговой марки -- значення торгової марки -- новшества -- нововведення -- соревнования -- змагання -- стандартизация -- стандартизація -- локализация -- локалізація -- партнерство -- объединения предприятий -- об'єднання підприємств -- вложения и исследования -- вкладення та дослідження -- расходы на персонал -- витрати на персонал -- товарооборот и платежи -- тоаорообіг та платіжі -- финансирование -- фінансування -- проблема сбыта -- проблема збуту -- подведение итогов -- підведення підсумків
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Nocia.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
316.6
С 78


    Стауффер, Дэвид.
    Sun: Секреты мегабренда Новой экономики [] = Business the Dell Way - Secrets of a New Economy Megabrand / Дэвид Стауффер. - М. : СмартБук, 2008. - 186 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0048-7 : 020.00 грн
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
мотивація успіху -- мотивация успеха -- реклама -- психология торговли -- психологія торгівлі -- мегабренд -- конфликт -- конфлікт -- досуг -- дозвілля
Анотація: Психологический инструментарий мотивации успеха в маркетинге, менеджменте и других видах деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВНБТ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВНБТ (1)
Знайти схожі

7.
373.5:811.111
Р83


    Рудь, Світлана Володимирівна.
    Факультативний курс "Бізнес" (тексти, завдання) [] / С. В. Рудь. - Х. : Основа, 2013. - 126, [2] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 2 (122)). - Л-ра: с. 125-126. - ISBN 978-617-00-1696-6 : 5.00 грн
УДК
ББК 74.268.1(4АНГЛ)
Рубрики: Англійська мова--Факультативи--Загальноосвітні школи--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- английский язык -- факультативи -- факультативы -- відомі бренди -- известные бренды
Анотація: Запропонований посібник факультативного курсу "Бізнес" містить пояснювальну записку, навчальну програму, матеріали до уроків та тестові завдання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

8.
339.138:658.8(477)
С88


    Студінська, Галина Яківна.
    Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
Шифр: mire/2016/3
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст]. - Х. : Студцентр, 1996 - . - Періодичність f1
2016р. N 3
Зміст:
Бердышев, С. Основная терминология информационного маркетинга / С. Бердышев. - С.12-18
Бонд, А. Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? / А. Бонд. - С.19-21
Домашева, Е. А. Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст.
Рубцов, С. Информационное обеспечение маркетинга. Каким оно должно быть? / С. Рубцов. - С.28-33
Панченко, А. Создавайте легенду брендам - это работает / А. Панченко. - С.34-35
Юрчак, А. Десять отличий бизнес-практик Customer Expirience Management от традиционных подходов / А. Юрчак. - С.36-39
Сова, В. Информационное обеспечение интегрированных маркетинговых коммуникаций предприятий торговли Украины / В. Сова. - С.40-50. - Л-ра в кінці ст.
Ромат, Е. Детство автомобильной рекламы. Америка 1900-1920 гг. Haynes-Apperson / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.58-63
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Бонд, А.
    Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? [] / А. Бонд // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 19-21
Рубрики: Маркетинг--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова аналітика -- маркетинговая аналитика -- бренди -- бренды -- клієнти -- клиенты -- мотивація -- мотивация -- інформірованність -- информированность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

11.


   
    Бренд - это более, чем реклама или маркетинг [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Петухова, Ольга.
    Эльза Скиапарелли: шокирующая красота [] / Ольга Петухова // Личности. - 2020. - N 4/5. - С. 60-77 . - ISSN 1819-6268
Рубрики: Модельєри--Біографія--Італія, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
італійська модельєрки -- итальянские модельеры -- бренды одежды -- бренди одягу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скіапареллі, Ельза (модельєрка ; 1890-1973 рр.) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)