Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методи опитування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
005.32(075.8)
М 48


    Мельник, Людмила Павлівна.
    Психологія управління [] : курс лекцій / Л. П. Мельник ; Межрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 1999. - 176 с. : ил. - Бібліогр. в кінці глав. - ISBN 966-7312-56-9 : 11.20 грн
УДК
ББК 88.4я73
Рубрики: Психологія управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
психологія управління -- дослідження психіки людини -- наукове спостереження -- методи опитування -- експериментальні дослідження -- метод вивчення документів -- індивід -- особистість -- індивідуальність -- особистість працівника -- психологічна ієрархія -- управлінська діяльність менеджера -- організаційна діяльність менеджера -- організаційні здібності менеджера -- авторитет і влада керівника -- псевдоавторитети -- колектив -- види груп -- статус -- групові норми і цінності -- типологія лідерства -- розвиток і динаміка групи -- стабільність трудового колективу -- вивчення груп та колективів
Анотація: Сутність і зміст основних категорій психологічної науки, що використовуються в управлінні, з'ясовуються психологічні характеристики особистості сучасного менеджера та їх вплив на успіх управлінської діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
Л61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Погребняк, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
316
М54


    Методы сбора информации в социологических исследованиях [Текст] : в 2 кн. / В. Г. Андреенков [и др.] ; отв. ред.: В. Г. Андреенков, О. М. Маслова. - М. : Наука, 1990. - ISBN 5-02-013314-0.
   Кн. 1 : Социологический опрос. - 232 с. - Примеч.: с. 223-230. - ISBN 5-02-013330-2 : 1.90 р.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологічні дослідження--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
методы опроса -- методи опитування -- виды опроса -- види опитування

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Андреенков, В. Г.; Войнова, В. Д.; Гайдис, В. П.; Докторов, Б. З.; Андреенков, В. Г. \ред.\; Маслова, О. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

4.
303.62-047.37(075.8)
П16


    Паніотто, Володимир Ілліч.
    Методи опитування [] : підручник / В. Паніотто, Н. Харченко ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". - Київ : Києво-Могилян. акад. : НаУКМА, 2017. - 340, [2] с. : рис., табл. - Літ.: с. 333-340. - ISBN 978-966-518-721-9 : 250.00 грн
УДК
ББК 60.5я73
Рубрики: Опитування--Навчальні видання для вищої школи
   Соціологічні дослідження--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
методологія дослідження -- соціологічне дослідження -- соціологічна інформація -- якість інформації -- стратегія дослідження -- вибіркові дослідження -- методи опитування -- збирання інформації -- анкетування -- інтерв'ю -- телефонне опитування -- поштове опитування -- інтернет-опитування -- екзит-пол -- експертне опитування
Анотація: Розглянуто методи соціологічного дослідження. Підручник розрахований на навчання практичного використання сучасних комп'ютерних методів опитування - інтерв'ю "обличчя до обличчя", телефонних та поштових опитувань тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Харченко, Наталя Миколаївна; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний університет "Києво-Могилянська академія
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
339.138(075.8)
С56


    Churchill, Gilbert A..
    Marketing. Creating value for custormers [Текст] / G. A. Churchill, J. P. Peter. - Burr Ridge, Ill. ; Boston, Mass. ; Sydney, Aust. : Irwin, 1995. - XXXIII, 703 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703 . - ISBN 0-256-12539-2. - ISBN 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions) : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
імпульсивна купівельна поведінка -- продавці -- атмосфера магазину -- стимулювання продажів -- торговий центр -- методи опитування
Анотація: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Peter, J. Paul
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)