Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=пасиви банків<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
336.71(075.8)
С 16


    Сало, І. В.
    Фінансовий менеджмент банку [] : навч. посібник / І. В. Сало, О. А. Криклій. - Суми : Унів. кн., 2007. - 314 с. : табл. - Бібліогр.: с. 303-313. - ISBN 978-966-680-312-5 : 034.50 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банківська справа--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
структура банків -- структура банков -- капітал банків -- капитал банков -- зобов'язання банків -- обязательства банков -- банківські кредити -- банковские кредиты -- активи банків -- активы банков -- пасиви банків -- пассивы банков -- ліквідність банків -- ликвидность банков -- прибутки банків -- прибыль банков
Анотація: Найважливіші проблеми та особливості процесу сучасного фінансового управління банківською діяльністю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Криклій, О.А.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
336.71(075.8)
Л96


    Лютий, Ігор Олексійович.
    Банківський маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 776 с. : табл. - Глосарій: с. 684-728. - Л-ра: с. 729-738. - Дод.: с. 739-775. - ISBN 978-966-364-881-1 : 130.00 грн
УДК
ББК 65.262.10-2я73
Рубрики: Банківський маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
банківська конкуренція -- банковская конкуренция -- ринок банківських продуктів -- рынок банковских продуктов -- банківські послуги -- банковские услуги -- комерційні банки -- коммерческие банки -- конкурентоспроможність банківських продуктів -- конкурентоспособность банковских продуктов -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- банківська система -- банковская система -- стратегии банковского маркетинга -- стратегії банківського маркетингу -- продуктова політика банків -- продуктовая политика банков -- державна реєстрація банків -- государственная регистрация банков -- ліцензування банків -- лицензирование банков -- портфель банків -- портфель банков -- інвестиційні послуги банків -- инвестиционные услуги банков -- банківські інновації -- банковские инновации -- цінова політика банків -- ценовая политика банков -- кредитні продукти -- кредитные продукты -- депозити -- депозиты -- трансфертне ціноутворення -- трансфертное ценообразование -- коммуникационная политика банков -- комунікаційна політика банків -- банківські ризики -- банковские риски -- пасиви банків -- пассивы банков -- активы банків -- активи банков -- кадрова політика банків -- кадровая политика банков -- ринок продуктів -- рынок продуктов -- банківська діяльність -- банковская деятельность -- продаж банківських продуктів -- продажа банковских продуктов -- транснаціональні банки -- транснациональные банки -- корпоративний імідж банку -- корпоративный имидж банка -- кредитна діяльність банків -- кредитная деятельность банков -- інвестиційна діяльність банків -- инвестиционная деятельность банков -- аудит банків -- аудит банков -- надійність банків -- надежность банков -- інвестиційна політика банків -- инвестиционная политика банков
Анотація: Сучасні методи дослідження та прогнозування кон'юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Значна увага приділена питанням позиціовання та посилення інноваційної активності комерційного банку в умовах невизначеності та ризику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Солодка, О. О.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)