Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринок банковських послуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
33.009.12(477)
К64


   
    Конкурентна політика держави в умовах трансформації національної економіки [] : монографія / А. Г. Герасименко [та ін.] ; за заг. ред. В. Д. Лагутіна ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008. - 307, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 966-629-351-X : 115.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)-14
Рубрики: Конкуренція (екон.)--Державна політика--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
механізм конкурентної політики -- механизм конкурентной политики -- інструменти конкурентної політики -- инструменты конкурентной политики -- конкуренція на товарних ринках -- конкуренция на товарных рынках -- концентрація суб'єктів господарювання -- концентрация субьектов хозяйствования -- ринок фінансових послуг -- рынок финансовых услуг -- ринок банковських послуг -- рынок банковских услуг -- ринок страхових послуг -- рынок страховых услуг -- регулювання конкурентних відносин -- сфера внутрішньої торгів -- сфера внутренней торговли -- регулювання суб'єктів природних монополій -- регулирование субьектов естественных монополий -- глобалізація світової економіки -- глобализация мировой економики
Анотація: У книзі розглянуто теоретичні аспекти конкуренції, конкурентного середовища та концентрації суб'єктів господарювання на товарних ринках. Важливу увагу приділено аналізу регулювання конкурентних відносин на ринку фінансових послуг, у сфері міжнародних економічних відносин та внутрішньої торгівлі. Показано особливості регулювання діяльності суб'єктів природних монополій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Герасименко, Анжеліка Григорівна; Головко, Людмила Степанівна; Дідківська, Любов Іванівна; Дворак, Марія Степанівна; Лагутін, В. Д. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Київський національний торговельно-економічний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
336.71
С28


    Севрук, Велислава Т..
    Банковский маркетинг [] / Велислава Т. Севрук. - М. : "Дело ЛТД", 1994. - 128 с. - (Банки и реальность). - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-86461-147-6 : 1040000.00 крб
УДК
ББК 65.262.10 + 65.050.24
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- виды маркетинговой деятельности -- види маркетингової діяльності -- товар -- рынок банковских услуг -- ринок банковських послуг -- цена и прибыль -- ціна і прибуток -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- перший рівень маркетинга -- другий рівень маркетинга -- первый уровень маркетинга -- второй уровень маркетинга -- принципы компьютеризации банков -- принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)