Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Банківський маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
336.71(075.8)
М 27


   
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / О. В. Дубовик [та ін.]. - 2-ге вид., стер. - К. : Алерта, 2007. - 276 с. : рис., табл. - ISBN 978-966-8533-59-4 : 037.00 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банківський маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегія банку -- стратегия банка -- внутрішнє середовище банку -- внутренняя среда банка -- внешняя среда банка -- зовнішнє середовище банку -- банковские клиенты -- банківські клієнти -- операційний маркетинг -- операционный маркетинг -- конкурентноспособность банка -- конкурентноспроможність банка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- цільові ринки -- целевые рынки -- конкуренция -- конкуренція -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Актуальні питання банківського маркетингу, особливості банківських продуктів та маркетингові технології, які їх враховують. Вміщено тестові та практичні завдання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.; Бойко , С.М.; Вознюк, М.А.; Гірченко, Т.Д.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
336.71(075.8)
Л96


    Лютий, Ігор Олексійович.
    Банківський маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. О. Лютий, О. О. Солодка ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 776 с. : табл. - Глосарій: с. 684-728. - Л-ра: с. 729-738. - Дод.: с. 739-775. - ISBN 978-966-364-881-1 : 148.00 грн
УДК
ББК 65.262.10-2я73
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
банковский маркетинг -- ринок банківських продуктів і послуг -- рынок банковских продуктов и услуг -- конкуренція в банківській сфері -- конкуренция в банковской сфере -- механізм банківського маркетингу -- механизм банковского маркетинга -- стратегія комерційного банку -- стратегия коммерческого банка -- продуктова політика комерційного банку -- продуктовая политика коммерческого банка -- цінова політика комерційного банку -- ценовая политика коммерческого банка -- продаж банківських продуктів і послуг -- продажа банковских продуктов и услуг -- комунікаційна політика комерційного банку -- коммуникационная политика коммерческого банка -- організація маркетингової діяльності комерційного банку -- организация маркетинговой деятельности коммерческого банка -- ефективність банківського маркетингу -- эффективность банковского маркетинга
Анотація: Сучасні методи дослідження та прогнозування кон'юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Солодка, Ольга Олегівна; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
336.71
С28


    Севрук, Велислава Т..
    Банковский маркетинг [] / Велислава Т. Севрук. - М. : "Дело ЛТД", 1994. - 128 с. - (Банки и реальность). - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-86461-147-6 : 1040000.00 крб
УДК
ББК 65.262.10 + 65.050.24
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- виды маркетинговой деятельности -- види маркетингової діяльності -- товар -- рынок банковских услуг -- ринок банковських послуг -- цена и прибыль -- ціна і прибуток -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- перший рівень маркетинга -- другий рівень маркетинга -- первый уровень маркетинга -- второй уровень маркетинга -- принципы компьютеризации банков -- принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
336.71
С72


    Спицын , Игорь Олегович.
    Маркетинг в банке [] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын ; [худож. оформ. В. Штогрина]. - Тернополь : Гарнекс ; К. : Писпайп, 1993. - 656 с. - ISBN 5-8321-0005-0 : 72000.00 крб
УДК
ББК 65.262.10 + 65.050.214
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинг в банке -- система планирования -- система планування -- планирование комплекса маркетинга -- планування комплекса маркетинга -- стратегия риска -- стратегія ризику -- организационная структура банка -- організаційна структура банку -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Спицын, Ярослав Олегович; Штогрин, В. \худож.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
336.71(477)(075.8)
Р69


    Романенко, Лариса Федорівна.
    Банківський маркетинг [] : підручник / Л. Ф. Романенко ; М-во освіти і науки України, Відкр. міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 344 с. - Л-ра: с. 331-343. - ISBN 966-8365-56-9 : 27.50 грн, 33.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)262.10я73
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- банківський продукт -- банковский продукт -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- комунікаційна політика банку -- комуникационная политика банка -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- аудиторський контроль -- аудиторский контроль
Анотація: Методологія банкіського маркетингу, класифікація банківських продуктів, особливості проведення маркетингових дослідженьв банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)