Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія рекламування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Матвеева, Л. В.
    Культура и СМИ: размышления о феномене "разорванной коммуникации" [Текст] / Л. В. Матвеева // Вестник Московского университета. Сер. 7, Психология : науч. журн. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 2007. - N 1. - С. 119-132. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психологія культури
   Психологія рекламування

   Психологія ЗМІ

   Засоби масової інформації

   Культура

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Журавлева, О. И.
    Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы [] / О. И. Журавлева // Наука. Релігія. Суспільство : Фаховий журнал за філософськими та історичними науками. - 2008. - N 1. - С. 41-53. - Лит.: с.53 . - ISSN 1728-3671
Рубрики: Філософія рекламування
   Реклама

   Психологія рекламування

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)