> Шифр: ppts/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.1-3 Кл.слова: ЕМОЦІЇ, ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ, СУПРОВІД ПЕДАГОГІЧНИЙ Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" / Т. С. Гурлєва. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ПІДЛІТКИ Філіппова, І. Ю. Міжкультурна комунікація: психологічний дискурс / І. Ю. Філіппова. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ МІЖКУЛЬТУРНА, КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА, СТЕРЕОТИПИ Головнева, И. В. Изменение традиционных внутрисемейных ролей: новые модели поведения и конфликты / И. В. Головнева. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН, ПОВЕДІНКА, КОНФЛІКТ Шевченко, Н. Ф. Практикум із психологічної допомоги соматичним хворим / Н. Ф. Шевченко. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРАКТИКУМ, ДОПОМОГА ПСИХОЛОГІЧНА, ХВОРІ СОМАТИЧНІ Климчук, В. О. Кластерний аналіз: використання психологічних досліджень / В. О. Климчук. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: АНАЛІЗ КЛАСТЕРНИЙ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ Залуська, Н. В. Реверсивна теорія: перспективний напрямок у сучасній психології / Н. В. Залуська. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК, ТЕОРІЯ РЕВЕРСИВНА Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": (Перший рік навчання) / Л. В. Скорикова. - С.44-46 Кл.слова: РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИЧНІ, КУРС "ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ", ШКОЛА ПОЧАТКОВА Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості : Закінч. Поч.: 2006. № 3 / Т. П. Рєпнова. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст. Новак, О. О. Психологічне забезпечення особистісно орієнтованих освітніх програм / О. О. Новак, Н. О. Башкатова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРОГРАМИ ОСВІТНІ, ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ Вільчинській, Ю. Ідея університету і чергові завдання державної політики в сфері вищої освіти / Ю. Вільчинській. - С.63-66 Кл.слова: УНІВЕРСИТЕТ, ПОЛІТИКА ДЕРЖАВНА ОСВІТНЯ, ОСВІТА ВИЩА Комарова, Н. М. Спосіб життя української молоді в сільській місцевості / Н. М. Комарова. - С.67-72 : табл. Кл.слова: СПОСІБ ЖИТТЯ, МОЛОДЬ УКРАЇНСЬКА, МІСЦЕВІСТЬ СІЛЬСЬКА Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: суб"єктний вимір / І. Г. Тітов. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УЯВА ТВОРЧА, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ Кловацький, В. Моніторинг морально-психологічного розвитку / В. Кловацький, Т. Горошко. - С.77-80 Кл.слова: МОНІТОРИНГ, РОЗВИТОК МОРАЛЬНИЙ, РОЗВИТОК ПСИХІЧНИЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: суб"єктний вимір [Текст] / І. Г. Тітов> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 4. - С. 72-76. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Уява творча -- Школярі молодші Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Бакум, З. Фонетико-стилістичні вправи як засіб підвищення мовної культури учнів / З. Бакум. - С.2 - 4. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СТИЛІСТИЧНІ ВПРАВИ, КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ, НАГОЛОШУВАННЯ СЛІВ Чемоніна, Л. Наступність і перспективність у засвоєнні школярами словотворчих понять / Л. Чемоніна. - С.5 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СЛОВОТВОРЕННЯ, СПОСОБИ ТВОРЕННЯ СЛІВ Філоненко, Л. Використання сучасних методів під час роботи над переказами текстів різних типів і стилів мовлення / Л. Філоненко. - С.9 - 14. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВИДИ ПЕРЕКАЗУ, СТИЛІ МОВЛЕННЯ, ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Лаврик, В. Індивідуально-диференційований підхід - основа особистісно зорієнтованого навчання / В. Лаврик. - С.14 - 16. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВЛЕННЄВІ РІВНІ, ТВОРЕННЯ СЛІВ Чумак, Т. Є.А.Пасічник про сприйняття учнями духовних орієнтирів творчості письменників / Т. Чумак. - С.17 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТВОРЧА УЯВА, ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ Кріль, Н. Методичний інструментарій для проведення уроку за вступною темою "Давня українська література" / Н. Кріль. - С.22 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ДАВНЯ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, БРАТСЬКІ ШКОЛИ Адамець, Л. До проблеми наступності мовної освіти : З досвіду роботи / Л. Адамець, В. Тименко. - С.28 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА ДИЗАЙН-ОСВІТА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ, ТИПИ МОВЛЕННЯ Подранецька, Н. Урок української літератури "Я народився і жив для добра і любви" : Життєвий і творчий шлях Олександра Довженка / Н. Подранецька. - С.31 - 35 Кл.слова: ДОВЖЕНКО О., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Лещенко, Г. Уроки української словесності (бінарні) як засіб реалізації нового змісту мовно-літературної освіти / Г. Лещенко. - С.36 - 43 Кл.слова: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, БІНАРНІ УРОКИ Іванова, О. Роль тексту при засвоєнні лексико-граматичних категорій / О. Іванова. - С.44 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІРРЕАЛЬНА МОДАЛЬНІСТЬ Підопригора, С. Особливості художнього моделювання жіночих образів у романному триптиху "Вогненні стовпи" Романа Іваничука / С. Підопригора. - С.47 - 50. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІВАНИЧУК Р., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ЖІНОЧІ ОБРАЗИ Харлан, О. Екзистенційна модель катастрофізму в українській та польській літературі міжвоєнного двадцятиліття : На матеріалі прози Валер'яна Підмогильного та Бруно Шульца / О. Харлан. - С.51 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КАТАСТРОФІЗМ, ПІДМОГИЛЬНИЙ В., ШУЛЬЦ Б. Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури. - С.55 - 56 Кл.слова: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ Завдання для державної підсумкової атестації учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури. - С.56 - 57 Кл.слова: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ Завдання для державної підсумкової атестації учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури : Для класів філологічного профілю. - С.58 - 59 Кл.слова: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ Потапенко, О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка / О. Потапенко. - С.60 - 63. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ФІДЕЇСТИЧНІ ТЕКСТИ, ЛІНГВІСТИЧНИЙ ГУРТОК Мухня-Мухинько, М. Суржифікація молоді художньою літературою / М. Мухня-Мухинько. - С.68 - 72 Кл.слова: СУРЖИК Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: obdy/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Деменко, О. І. Інтервю Ольги Іванівни Деменко, заступника директора департаменту з гуманітарних питань - начальника управління освіти Харківської міської Ради/ бесіду провела О.Рибальченко / О. І. Деменко. - С.2 - 8 Кл.слова: ОБДАРОВАНА ДИТИНА, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ Про проведення міських турнірів з базових дисциплін для учнів загальноосвітніх шкіл м.Харкова у 2006 році. - С.9 - 11 Кл.слова: ОБДАРОВАНІ ДІТИ, ПРЕДМЕТНІ ТУРНІРИ Про хід організаційних заходів щодо відновлення роботи міської організації учнівського самоврядування. - С.12 - 16 Кл.слова: МОЛОДІЖНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ДИТЯЧІ ОРГАНІЗАЦІЇ, САМОВРЯДУВАННЯ Балова, Г. А. Науково-методичний супровід навчально-виховного процесу в гімназії / Г. А. Балова. - С.17 - 18 Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС Балкашина, О. Ю. Практичність комунікативних технологій у вивчені іноземних мов / О. Ю. Балкашина. - С.19 - 20 Кл.слова: ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, МОВЛЕННЄВІ УМІННЯ Лісовенко, Г. В. Початкова школа - основа подальшого успішного навчання в гімназії / Г. В. Лісовенко. - С.20 - 22 Кл.слова: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, РОЗВИНУТА ОСОБИСТІСТЬ Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкольник: особливості емоційного розвитку / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.23 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ДОШКІЛЬНИК, ЕМОЦІЙНА УЯВА Кабиш-Рибалка, А. В. Дослідження сенсу життя інтелектуально обдарованих десятикласників з різною життєвою орієнтацією та успішністю навчання / А. В. Кабиш-Рибалка. - С.38 - 51. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНІ УЧНІ, СЕНС ЖИТТЯ, СМИСЛО-ЖИТТЄВІ ОРІЄНТАЦІЇ Митник, О. Я. Творчі ситуації у навчально-виховному процесі закладу освіти як засіб формування інтелектуальної культури особистості / О. Я. Митник. - С.52 - 58 Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КУЛЬТУРА, ТВОРЧА СИТУАЦІЯ, САМОПІЗНАННЯ Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів / С. В. Шпак. - С.59 - 63 Кл.слова: ПЕРСПЕКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, ГУРТКИ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Гончаров, О. А. Восприятие перспективы и пространственные представления у коренных жителей Крайнего Севера [] / О. А. Гончаров, Ю. Н. Тяповкин> // Вопросы психологии : науч. журнал. - 2007. - N 1. - С. 91-100. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Сприйняття--екологічні фактори Уява--Північ Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Тяповкин, Ю. Н. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) |
> Шифр: obdy/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Остапчук, О. М. Пріоритети розвитку освіти / О. М. Остапчук. - С.2 - 3 Кл.слова: ЗМІСТ ОСВІТИ, НОВА ШКОЛА Будій, Н. Д. Концепція успішності особистості учнів і педагогів школи / Н. Д. Будій. - С.7 - 10 Кл.слова: ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, КЛАСИ ТВОРЧОСТІ, ТВОРЧІ МАЙСТЕРНІ Ростоцька, М. Є. Плекаємо творчу особисть / М. Є. Ростоцька. - С.11 - 13 Кл.слова: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ, КРЕАТИВНІ НАВИЧКИ, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ Ваврич, М. П. Право вибору профілю навчання за гімназистами / М. П. Ваврич. - С.14 - 17 Кл.слова: ПРОФІЛІ НАВЧАННЯ, САМОВИХОВАННЯ , ГІМНАЗІЯ Нова, М. А. До глибин науки / М. А. Нова. - С.17 - 18 Кл.слова: ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС Гонташ, Г. Є. Школа носить ім'я Назарія Яремчука / Г. Є. Гонташ. - С.19 - 22 Кл.слова: УЧНІВСЬКИЙ КОЛЕКТИВ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК, ПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ Несмашна, Г. Є. Психологічний супровід інноваційної діяльності педагогів / Г. Є. Несмашна. - С.23 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІННОВАЦІЇ, НОВОВВЕДЕННЯ, ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ Колісник, О. Г. Навчаємо батьків / О. Г. Колісник. - С.32 - 35 Кл.слова: СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ, ТЕСТИ ДЛЯ БАТЬКІВ, СПІВПРАЦЯ ШКОЛИ ТА СІМ'Ї Бай, О. Б. Активізуємо пізнавальну діяльність учнів : Уроки географії / О. Б. Бай. - С.36 - 41 Кл.слова: ГЕОГРАФІЯ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ Кондратьєва, Л. І. Як підтримати інтерес до математики в учнів з різними здібностями / Л. І. Кондратьєва. - С.42 - 47 Кл.слова: МАТЕМАТИКА, РІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ Заброцька, С. Г. "Обдарованість" - риса тільки обраних? / С. Г. Заброцька. - С.48 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ, ЕЙДЕТИЗМ Цибульська, С. А. Міркуй, фантазуй, твори, малюк! / С. А. Цибульська. - С.55 - 62. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УЯВА, ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ, ІГРОВІ ПРИЙОМИ Будій, Л. Будуємо храм душі / Л. Будій. - С.64 - 67. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: САМОСВІДОМІСТЬ УКРАЇНЦІВ, УКРАЇНСЬКА МОВА, УКРАЇНСЬКЕ ВІДРОДЖЕННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкольник: особливості емоційного розвитку [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна> // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 4. - С. 23 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільник -- емоційна уява Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Цибульська, С. А. Міркуй, фантазуй, твори, малюк! [Текст] / С. А. Цибульська> // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 5. - С. 55 - 62. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа Кл.слова (ненормовані): уява -- логічне мислення -- ігрові прийоми Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Чумак, Т. Є.А.Пасічник про сприйняття учнями духовних орієнтирів творчості письменників [Текст] / Т. Чумак> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 1. - С. 17 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання української літератури Кл.слова (ненормовані): творча уява -- образне мислення Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Рибалко, В. В. В.О.Моляко: Теорія виховання творчої особистості на основі стратегіального підходу [Текст] / В. В. Рибалко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 6. - С. 1-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психологія особистості Творча уява Емоції Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Моляко, В.О. \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
В18 Варій, Мирон Йосипович. Загальна психологія [] : підручник для студ. психол. і пед. спец. / Мирон Йосипович Варій. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 968 с. - Бібліогр. в кінці глав. - Алф. покажч.: с. 946-967. - ISBN 966-364-376-5 : 84.00 грн
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): структуралізм -- структурализм -- психология -- функціоналізм -- функционализм -- гештальтпсихологія -- гештальтпсихология -- психоаналіз -- психоанализ -- фройдизм -- фрейдизм -- неофройдизм -- неофрейдизм -- біхевіоризм -- бихевиоризм -- необіхевіоризм -- необихевиоризм -- когнитивизм -- когнітивізм -- психолінгвістика -- психолингвистика -- девіантна поведінка -- девиантное поведение -- кризи особистості -- кризисы личности -- психічне здоров'я -- психическое здоровье -- відчуття -- ощущения -- сприйняття -- восприятие -- пам'ять -- память -- мислення -- мышление -- уява -- воображение -- психосемантика -- емоції -- эмоции -- почуття -- чувства -- воля -- здібності -- способности -- психічні стани -- психические состояния -- увага -- внимание -- психомоторика -- особистість -- личность -- трансперсональна психологія -- трансперсональная психология -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- розвиток інтелекту -- развитие интеллекта -- вищі психічні функції -- высшие психические функции -- центральна нервова система людини -- центральная нервная система человека -- людська психіка -- человеческая психика -- психічні відхилення -- психические отклонения -- психічна норма -- психическая норма -- методи психології -- методы психологии -- теорії особистості -- теории личности -- типологія особитостей -- типология личностей -- темперамент -- теорії інтелекту -- теории интеллекта -- теорії емоцій -- теории эмоций -- емоційна поведінка -- эмоциональное поведение -- емоційні типи -- эмоциональные типы -- вольові якості -- волевые качества -- акцентуації характеру -- акцентуации характера -- свідомість особистості -- сознание личности -- самосвідомість особистості -- самосознание личности -- Я-концепція -- Я-концепция -- теорії уваги -- теории внимания -- психологія научання -- психология обучения -- психологія діяльності -- психология деятельности -- мова -- язык -- мовлення -- речь -- соціалізація особистості -- социализация личности -- психологічний захист особистості -- психологическая защита личности -- депривація -- депривация -- гармонія особистості -- гармония личности -- психічна стійкість -- психическая стойкость -- залежна поведінка -- зависимое поведение -- психологічна залежність -- психологическая зависимость -- саногенний потенціал особистості -- саногенный потенциал личности -- формування особистості -- формирование личности -- "конкурентноспроможна особистість" -- "конкурентоспособная личность" Анотація: Головні аспекти загальної психології в обсязі, необхідному для підготовки професіональних психологів і педагогів. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Піаже, Жан (психолог, філософ ; 1896 - 1980); Виготський, Лев Семенович (психолог ; 1896 - 1934); Райх, Вільгельм (психолог ; 1897 - 1954); Келлі, Джордж Александер (психолог ; 1905 - 1965); Саллівен, Гаррі Стек (психолог, психіатр ; 1892 - 1949); Левін, Курт (психолог ; 1890 - 1947); Мей, Ролло (психолог ; 1909 - 1994); Бандура, Альберт (психолог ; 1925); Роттер, Джуліан (психолог ; 1916 - 1995); Франкл, Віктор Еміль (психіатр, психолог ; 1905 - 1997); Джемс, Вільям (філософ, психолог ; 1842 - 1910); Лазурський, Олександр Федорович (лікар, психолог ; 1874 - 1917) Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Олексюк, В. Психомалюнок як засіб дослідження світоглядних уявлень дітей молодшого шкільного віку [Текст] / В. Олексюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 8. - С. 69-75 : мал. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психологічні дослідження Уявлення та уява дітей Перцепція Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Бетина, А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медиации [Текст] / А. О. Бетина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 9. - С. 76-79. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психологія юнацтва Психологічні дослідження Конфлікти Уява Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Р 59 Рогов, Евгений Иванович Настольная книга практического психолога [Текст] : учебное пособие : в 2 кн. / Е. И. Рогов. - М. : ВЛАДОС-ПРЕСС, 2006 - . - ISBN 5-305-00048-3. Кн. 2 : Работа психолога со взрослыми. Коррекционные приемы и упражнения. - 477 с. : ил. - Библиогр.: с. 470-475. - ISBN 5-305-00050-5 : 027.00 грн
Рубрики: Психологія практична--Корекційна робота Психодіагностика--Дорослий вік Кл.слова (ненормовані): агресивність -- агрессивность -- емпатія -- эмпатия -- конфлікти -- конфликты -- психологический климат -- психологічний клімат -- увага -- внимание -- память -- пам'ять -- уява -- воображение -- тривожність -- тревожность -- застенчивость -- сором'язливість -- товариськість -- общительность Анотація: Диагностические методики, коррекционные приемы и упражнения, которыми часто пользуются психологи при работе с взрослыми - педагогами и родителями. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Гулевич, О. А. Влияние обыденных представлений о справедливости на оценку партнера по общению [] / О. А. Гулевич> // Вопросы психологии : науч. журнал. - 2007. - N 5. - С. 66-76. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Уява Соціальна психологія Соціальні відносини Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) |
О-75 Основи психології і педагогіки [] / За ред. А. В. Семенової. - 2-ге вид. випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 341 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-346-9 : 039.00 грн
Рубрики: Психологія загальна Педагогіка загальна Кл.слова (ненормовані): психічні процеси -- психические процессы -- вольова сфера -- волевая сфера -- биопсихические особенности -- біопсихічні особливості -- самоуправління -- самоуправление -- комунікація -- коммуникация -- пам'ять -- память -- конфліктологія -- конфликтология -- акцентуація особистості -- акцентуация личности -- рефреймінг -- рефрейминг -- мислення -- мышление -- уява -- воображение -- відчуття -- ощущения -- особистість -- личность -- освіта -- образование -- темперамент -- адаптація -- адаптация -- Болонський процес -- Болонский процесс -- методики дослідження -- методики исследования -- Я-концепція -- Я-концепция Анотація: Питання психологічної науки та проблеми модернізації системи вищої освіти в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Семенова, А.В.; Гурін, Р.С.; Осипова, Т.Ю,; Ващенко, А.М.; Семенова, А.В. \ред.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Р-88 Русинка, І. І. Психологія [] / І. І. Русинка. - К. : Знання, 2007. - 367 с. - Бібліогр.: с. 357-367. - ISBN 966-346-227-2 : 041.00 грн
Рубрики: Психологія загальна Кл.слова (ненормовані): психіка -- психика -- особистість -- личность -- свідомість -- сознание -- самосвідомість -- самосознание -- поведінка -- поведение -- увага -- внимание -- мислення -- мышление -- відчуття -- ощущение -- пам'ять -- память -- уява -- воображение -- емоції -- эмоции -- стрес -- стресс -- невроз -- фрустрація -- фрустрация -- воля -- темперамент -- характер -- спілкування -- общение -- маніпуляція -- манипуляция -- конфлікт -- конфликт Анотація: Основи сучасної психології, розвиток психологічних знань з найдавніших часів до наших днів, оновлена понятійна система опису змісту і функцій психіки людини. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Фрейд, Зигмунд (психолог, психіатр ; 1856 - 1939); Адлер, Алфред (1870-1937); Франкл, В. (1905); Олпорт, Г. (1890-1978); Келлі, Дж. (1905-1965); Маслоу, А. (1908-1970) Примірників всього: 3 ФОНД (1), ЧЗ (2) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2) |
С 50 Смирнов, А. Г. Практикум по общей психологии [] : учебное пособие / А. Г. Смирнов. - 3-е изд. - М. : Изд-во Института психотерапии, 2005. - 224 с. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 5-89939-131-6 : 035.00 грн
Рубрики: Психологія загальна--Практикум Психодіагностика Кл.слова (ненормовані): відчуття -- ощущения -- восприятие -- сприйняття -- внимание -- увага -- память -- пам'ять -- мышление -- мислення -- воображение -- уява -- личность -- особистість -- мотивации -- мотивації -- эмоции -- емоції -- чувства -- почуття -- темперамент -- характер -- способности -- здібності -- межличностные отношения -- міжособистісні відносини -- коллектив -- колектив -- сімейні стосунки -- семейные отношения Анотація: Краткое содержание тем, планы семинарских занятий, практические задания. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
З14 Загальна психологія [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Скрипченко [та ін.]. - К. : Либідь, 2005. - 464 с. - Бібліогр.: с. 441-458. - ISBN 966-06-0382-7 : 30.00 грн
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): історія психології -- история психологии -- методи психології -- методы психологии -- сознание -- свідомість -- відчуття -- ощущения -- сприймання -- восприятие -- мышление -- мислення -- пам'ять -- память -- уява -- воображение -- емоції -- эмоции -- увага -- внимание -- почуття -- чувства -- діяльність (психол.) -- деятельность (психол.) -- особистість -- личность -- темперамент -- характер -- здібності -- способности -- воля -- спілкування -- общение -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- соціальні групи (психол.) -- социальные группы (психол.) -- напрями психології -- направления психологии -- мова тварин -- язык животных -- психіка людини -- психика человека -- психіка тварин -- психика животных -- свідоме -- сознательное -- несвідоме -- несознательное -- ментальність -- ментальность -- інтелект -- интеллект -- неуважність -- невнимательность -- саморегуляція особистості -- саморегуляция личности -- самосвідомість -- самосознание -- "Я-концепція" -- "Я- концепция" -- акцентуації характеру -- акцентуации характера -- обдарованість -- одаренность -- талант Анотація: Загальні питання психології, закономірності формування і розвитку психіки як особливої форми життєдіяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скрипченко, Олександр Васильович; Долинська, Любов Василівна; Огороднійчук, Зоя Василівна; Лисянська, Т. М. Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВСМЛ (1) Свободны: ЧЗ (1) |