> Шифр: ppts/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій / О. А. Ліщинська. - С.1-4. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЗАЛЕЖНІСТЬ ПСИХІЧНА КУЛЬТОВА, ДЕСТРУКТИВНА ТОТАЛІТАРНА ОРГАНІЗАЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЬСТВО Мудрик, А. К. Соціальний інтелект та соціальна компетентність / А. К. Мудрик. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІНТЕЛЕКТ СОЦІАЛЬНИЙ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНА Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. І. Мороз. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТРЕНІНГИ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання : Закінч. Поч.: 2006. № 2 / В. Ф. Калошин. - С.11-15 Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі / Н. В. Гаєвська. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІМІДЖ, РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості / Т. П. Рєпнова. - С.19-31 Кл.слова: ЕМОЦІЇ, ТРЕНІНГИ, ЗРІЛІСТЬ ЕМОЦІЙНА Агаєв, Н. А. Рольові ігри професійно-психологічного спрямування в системі МВС України / Н. А. Агаєв, Є. С. Литвиненко. - С.31-35 Кл.слова: ІГРИ РОЛЬОВІ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЯ ЮРИДИЧНА Ірхін, Ю. Б. Використання мультимедійних технологій при розробці модулів тренінгових програм / Ю. Б. Ірхін. - С.35-36 Кл.слова: ТЕХНОЛОГІЇ МУЛЬТИМЕДІЙНІ, ТРЕНІНГИ Ковальчишин, Н. І. Гра "Лабіринт" / Н. І. Ковальчишин. - С.36-37 Кл.слова: ГРА, КЕРУВАННЯ, ДЕЛЕГУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ Конуп, О. Ф. Допоміжні тренінгові вправи / О. Ф. Конуп. - С.38-39 Кл.слова: ТРЕНІНГ, ВПРАВИ Левенець, О. А. Тренінгові вправи для розвитку окремих психічних функцій / О. А. Левенець. - С.39-40 Кл.слова: ТРЕНІНГ, ФУНКЦІЇ ПСИХІЧНІ Сіліонова, Н. В. Вправи для курсантів, спрямовані на запобігання конфліктам та шкідливим звичкам / Н. В. Сіліонова. - С.40-41 Кл.слова: КОНФЛІКТИ, ЗВИЧКИ ШКІДЛИВІ, ВПРАВИ Цільмак, О. М. Комплекс вправ "Пізнай себе та інших" / О. М. Цільмак Кл.слова: ВПРАВИ, ПІЗНАННЯ СЕБЕ Зубаль, Н. Г. Розвиваюча ігротека для школярів 6-7 років : Закінч. Поч.: 2006. №№ 1,2 / Н. Г. Зубаль. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст. Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Закінч. Поч.: 2005. № 12; 2006. №№ 1, 2 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.52-65 Сулицкий, В. В. Программа развивающих игр "Я выбираю профессию" / В. В. Сулицкий. - С.66-67 Кл.слова: ИГРА РАЗВИВАЮЩАЯ, ПСИХОЛОГИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Котик, І. О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії / І. О. Котик. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Федотова, Т. В. Психологічні особливості етнічних стереотипів українців (на прикладі Волинського регіону) / Т. В. Федотова. - С.72-74. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА УКРАЇНЦІВ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.1-3 Кл.слова: ЕМОЦІЇ, ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ, СУПРОВІД ПЕДАГОГІЧНИЙ Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" / Т. С. Гурлєва. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ПІДЛІТКИ Філіппова, І. Ю. Міжкультурна комунікація: психологічний дискурс / І. Ю. Філіппова. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ МІЖКУЛЬТУРНА, КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА, СТЕРЕОТИПИ Головнева, И. В. Изменение традиционных внутрисемейных ролей: новые модели поведения и конфликты / И. В. Головнева. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН, ПОВЕДІНКА, КОНФЛІКТ Шевченко, Н. Ф. Практикум із психологічної допомоги соматичним хворим / Н. Ф. Шевченко. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРАКТИКУМ, ДОПОМОГА ПСИХОЛОГІЧНА, ХВОРІ СОМАТИЧНІ Климчук, В. О. Кластерний аналіз: використання психологічних досліджень / В. О. Климчук. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: АНАЛІЗ КЛАСТЕРНИЙ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ Залуська, Н. В. Реверсивна теорія: перспективний напрямок у сучасній психології / Н. В. Залуська. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК, ТЕОРІЯ РЕВЕРСИВНА Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": (Перший рік навчання) / Л. В. Скорикова. - С.44-46 Кл.слова: РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИЧНІ, КУРС "ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ", ШКОЛА ПОЧАТКОВА Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості : Закінч. Поч.: 2006. № 3 / Т. П. Рєпнова. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст. Новак, О. О. Психологічне забезпечення особистісно орієнтованих освітніх програм / О. О. Новак, Н. О. Башкатова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРОГРАМИ ОСВІТНІ, ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ Вільчинській, Ю. Ідея університету і чергові завдання державної політики в сфері вищої освіти / Ю. Вільчинській. - С.63-66 Кл.слова: УНІВЕРСИТЕТ, ПОЛІТИКА ДЕРЖАВНА ОСВІТНЯ, ОСВІТА ВИЩА Комарова, Н. М. Спосіб життя української молоді в сільській місцевості / Н. М. Комарова. - С.67-72 : табл. Кл.слова: СПОСІБ ЖИТТЯ, МОЛОДЬ УКРАЇНСЬКА, МІСЦЕВІСТЬ СІЛЬСЬКА Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: суб"єктний вимір / І. Г. Тітов. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УЯВА ТВОРЧА, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ Кловацький, В. Моніторинг морально-психологічного розвитку / В. Кловацький, Т. Горошко. - С.77-80 Кл.слова: МОНІТОРИНГ, РОЗВИТОК МОРАЛЬНИЙ, РОЗВИТОК ПСИХІЧНИЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Москаленко, В. В. Скаутська група і формування моральних якостей підлітка / В. В. Москаленко. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СКАУТИ, ЯКОСТІ МОРАЛЬНІ, ПІДЛІТКИ Васютинський, В. О. Владно-підвладні аспекти статево-рольової і гендерної взаємодії / В. О. Васютинський. - С.6-16 Кл.слова: СПІВВІДНОШЕННЯ ВЛАДНО-ПІДВЛАДНІ, СПІВВІДНОШЕННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВІ Горностай, П. П. Консультативный практикум : Продовж. Поч.: 2006. № 5 / П. П. Горностай. - С.16-28 Кл.слова: БАТЬКИ, ДІТИ Красновський, В. М. Глобальні системи сучасності і підліток: фактори взаємодії / В. М. Красновський. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПІДЛІТКИ, ГЛОБАЛЬНІ СИСТЕМИ СУЧАСНОСТІ Гурлєва, Т. С. Оздоровлення соціокультурного середовища дітей як психологічна проблема / Т. С. Гурлєва, О. О. Вовчик-Блакитна. - С.32-34 Кл.слова: ЗАКІНЧ. ПОЧ.: 2006. № 5 Копилов, С. О. "Скажи ж мені, будь ласка, Сократе...": З досвіду Школи діалогу культур / С. О. Копилов. - С.34-39 Кл.слова: МОТИВАЦІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ, ЕКСПЕРИМЕНТ Пилипенко, Н. М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції / Н. М. Пилипенко. - С.49-58 Кл.слова: СТУДЕНТИ, ПСИХОКОРЕКЦІЯ , МОТИВАЦІЯ Тренінг профілактики алкогольної залежності підлітків / Сосін І.К., Кочарян О.С., Лозинський В.С. та ін. - С.39-48 Кл.слова: ТРЕНІНГ, ПІДЛІТКИ, АЛКОГОЛЬНА ЗАЛЕЖНІСТЬ Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення / В. Ф. Калошин. - С.59-63 Кл.слова: ПОЧУТТЯ. ЕМОЦІЇ. ДУМКИ, МИСЛЕННЯ, МЕТОД РАЦІОНАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ Вашека, Т. В. Рання діагностика та профілактика суїцидальної поведінки у підлітковому віці / Т. В. Вашека. - С.64-66 Кл.слова: ПОВЕДІНКА СУЇЦИДАЛЬНА. ПРОФІЛАКТИКА, ПІДЛІТКИ Пурло, Е. Ю. Возможность превенции суицида через работу с кризисными состояниями: интегративный подход / Е. Ю. Пурло. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СТАН КРИЗИСНИЙ, СУЇЦИД Баранов, В. В. Соціальний педагог у закладі соціальної реабілітації: основні напрямки діяльності / В. В. Баранов. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПЕДАГОГ СОЦІАЛЬНИЙ, ЗАКЛАДИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ Кловацький, В. В. Виховання - мистецтво? Наука! / В. В. Кловацький. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
С79 Степанов, Олександр Максимович. Основи психології і педагогіки [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Академвидав, 2006. - 520 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 480-519. - ISBN 966-8226-07-0 : 31.50 грн, 038.00 грн, 42.00 грн
Рубрики: Психологія загальна--Навчальні видання для вищої школи Педагогіка загальна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): особистість -- личность -- темперамент -- воля -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- лідерство -- лидерство -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- емоції -- эмоции -- почуття -- чувства -- характер -- освіта -- образование -- обучение -- навчання -- спілкування -- общение -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- здібності -- способности -- виховання -- воспитание -- дидактика Анотація: Загальні засади психології та педагогіки, актуальні методологічні проблеми сучасної психології, основні закономірності дидактики і теорії виховання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фіцула, Михайло Миколайович Примірників всього: 3 ФОНД (2), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1) |
А15 Аболин, Лев Михайлович. Психологические механизмы эмоциональной устойчивости человека [] / Л. М. Аболин. - Казань : Изд-во Казан. ун-та, 1987. - 247 с. : граф., табл. - Библиогр.: с. 242-260. - 2.20 р.
Рубрики: Емоційно-вольові процеси--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): эмоциональная устойчивость -- емоційна стійкість -- психологическая регуляция -- психологічна регуляція -- эмоции -- емоції -- эмоциональные переживания -- емоційні переживання -- эмоциональная экспрессия -- емоційна експресія -- эмоциональная регуляция -- емоційна регуляція -- напряженная деятельность -- напружена діяльність -- профессиональная деятельность -- професійна діяльність -- стрессовые состояния -- стресові стани Анотація: Исследование психологических механизмов эмоциональной устойчивости: особенности проявления мышления, памяти, представления и психофизические особенности человека, осуществляющего деятельность в напряженных ситуациях. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ФОНД (1), АБ (1) Свободны: ФОНД (1), АБ (1) |
Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості [Текст] / Т. П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 3. - С. 19-31 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Емоції -- Тренінги -- Зрілість емоційна Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 4. - С. 1-3 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Емоції -- Емоційний розвиток дитини -- Супровід педагогічний Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 6. - С. 59-63 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Почуття. Емоції. Думки -- Мислення -- Метод раціонального мислення Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Сафонова, Т. Я. Жестокое обращение с детьми [Текст] / Т. Я. Сафонова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 2. - 17-29. -(Продолж.следует) Рубрики: Соціологія--насильства --над дітьми Психологічне насильство--над дітьми Емоції Насильство--сексуальне--над дітьми Психологія--соціальної педагогіки Психологія--соціальної роботи Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
К 75 Коханевич, М. Мир должен стать украино-центрическим. Новое миропонимание [] / М. Коханевич. - Черновцы : [б. в.], 2007. - 256 с. - 005.00 грн
Рубрики: Релігія і наука Кл.слова (ненормовані): мир -- світ -- возрождение -- відродження -- сознание -- свідомість -- смысл жизни -- сенс життя -- эмоции -- емоції -- питание -- харчування Анотація: Понимание мира как живой и разумной сущности- Божества. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 3 ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1) |
Харченко, С. В. Особенности общения мужчин и женщин [Текст] / С. В. Харченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 4. - С. 12-16. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Емоції Спілкування Психологія --статтева Дослідження--емпіричні Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Литовченко, Н. Ф. Психокорекція депресії у підлітковому віці [Текст] / Н. Ф. Литовченко, Т. Г. Здоровець> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 4. - С. 40-50. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Юнацтво--депресія Психокорекція Вправи--психологічні Емоції Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Здоровець, Т.Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Жук, С. М. Вплив емоційних факторів на соціально-психічну адаптацію підлітків [Текст] / С. М. Жук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 3. - С. 56-58. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Юнацтво--соціально-психічна адаптація Емоції Дослідження--психологічні Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Калина, О. Г. Влияние образа отца на эмоциональное благополучие и полоролевую идентичность подростка [] / О. Г. Калина, А. Б. Холмогорова> // Вопросы психологии : науч. журнал. - 2007. - N 1. - С. 15-26. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--статі Підлітки Емоції Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Холмогорова, А. Б. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) |
Турська, О. В. Соціально-педагогічні умови виховання емоційної культури підлітків [Текст] / О. В. Турська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 5. - С. 52-55. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підлітки Емоції Виховання--підлітків Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Квасовец, С. В. Отражение аффективной насыщенности изображений в показателях вызванных потенциалов [Текст] / С. В. Квасовец, А. В. Иванов, М. С. Курчакова> // Психологический журнал. - М. : Наука, 2007. - Том 28, N 3. - С. 65-75. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Емоції Зображення емоційні Вейвлет-аналіз Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Иванов, А.В.; Курчакова, М.С. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
К 68 Коробко, С. Л. Робота психолога з молодшими школярами [] / С. Л. Коробко ; за ред. акад. С. Д. Максименка. - К. : Літера ЛТД, 2006. - 416 с. - ISBN 966-7543-66-8 : 036.00 грн
Рубрики: Психологія вікова--Молодший шкільний вік Психодіагностика--Методи дослідження--Молодший шкільний вік Психологія практична--Психокорекція Кл.слова (ненормовані): психічний розвиток -- психическое развитие -- тренінг -- тренинг -- тестування -- тестирование -- шкільна адаптація -- школьная адаптация -- комунікативні здібності -- коммуникативные способности -- емоції -- эмоции -- гипперактивность -- гіперактивність -- сором'язливість -- застенчивость -- психологічна служба -- психологическая служба -- Етичний кодекс психолога -- Этический кодекс психолога -- Декларация прав ребенка -- Декларація прав дитини -- агресивність -- агрессивность -- мотивація -- психологическое исследование -- коррекционные игры -- корекційні ігри -- увага -- внимание -- память -- пам'ять -- мислення -- мышление -- творческие способности -- творчі здібності -- самооцінка -- самооценка -- самосвідомість -- самосознание -- самостійність -- самостоятельность -- відповідальність -- ответственность -- особистісний розвиток -- личностное развитие -- соціальні навички -- социальные навыки Анотація: Модель супроводу розвитку учнів у початковій школі на різних етапах. Широкий спектр технологій психологічного діагностування та корекції. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Коробко, О.І.; Максименко, С.Д. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Рибалко, В. В. В.О.Моляко: Теорія виховання творчої особистості на основі стратегіального підходу [Текст] / В. В. Рибалко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 6. - С. 1-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психологія особистості Творча уява Емоції Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Моляко, В.О. \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
В18 Варій, Мирон Йосипович. Загальна психологія [] : підручник для студ. психол. і пед. спец. / Мирон Йосипович Варій. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 968 с. - Бібліогр. в кінці глав. - Алф. покажч.: с. 946-967. - ISBN 966-364-376-5 : 84.00 грн
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): структуралізм -- структурализм -- психология -- функціоналізм -- функционализм -- гештальтпсихологія -- гештальтпсихология -- психоаналіз -- психоанализ -- фройдизм -- фрейдизм -- неофройдизм -- неофрейдизм -- біхевіоризм -- бихевиоризм -- необіхевіоризм -- необихевиоризм -- когнитивизм -- когнітивізм -- психолінгвістика -- психолингвистика -- девіантна поведінка -- девиантное поведение -- кризи особистості -- кризисы личности -- психічне здоров'я -- психическое здоровье -- відчуття -- ощущения -- сприйняття -- восприятие -- пам'ять -- память -- мислення -- мышление -- уява -- воображение -- психосемантика -- емоції -- эмоции -- почуття -- чувства -- воля -- здібності -- способности -- психічні стани -- психические состояния -- увага -- внимание -- психомоторика -- особистість -- личность -- трансперсональна психологія -- трансперсональная психология -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- розвиток інтелекту -- развитие интеллекта -- вищі психічні функції -- высшие психические функции -- центральна нервова система людини -- центральная нервная система человека -- людська психіка -- человеческая психика -- психічні відхилення -- психические отклонения -- психічна норма -- психическая норма -- методи психології -- методы психологии -- теорії особистості -- теории личности -- типологія особитостей -- типология личностей -- темперамент -- теорії інтелекту -- теории интеллекта -- теорії емоцій -- теории эмоций -- емоційна поведінка -- эмоциональное поведение -- емоційні типи -- эмоциональные типы -- вольові якості -- волевые качества -- акцентуації характеру -- акцентуации характера -- свідомість особистості -- сознание личности -- самосвідомість особистості -- самосознание личности -- Я-концепція -- Я-концепция -- теорії уваги -- теории внимания -- психологія научання -- психология обучения -- психологія діяльності -- психология деятельности -- мова -- язык -- мовлення -- речь -- соціалізація особистості -- социализация личности -- психологічний захист особистості -- психологическая защита личности -- депривація -- депривация -- гармонія особистості -- гармония личности -- психічна стійкість -- психическая стойкость -- залежна поведінка -- зависимое поведение -- психологічна залежність -- психологическая зависимость -- саногенний потенціал особистості -- саногенный потенциал личности -- формування особистості -- формирование личности -- "конкурентноспроможна особистість" -- "конкурентоспособная личность" Анотація: Головні аспекти загальної психології в обсязі, необхідному для підготовки професіональних психологів і педагогів. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Піаже, Жан (психолог, філософ ; 1896 - 1980); Виготський, Лев Семенович (психолог ; 1896 - 1934); Райх, Вільгельм (психолог ; 1897 - 1954); Келлі, Джордж Александер (психолог ; 1905 - 1965); Саллівен, Гаррі Стек (психолог, психіатр ; 1892 - 1949); Левін, Курт (психолог ; 1890 - 1947); Мей, Ролло (психолог ; 1909 - 1994); Бандура, Альберт (психолог ; 1925); Роттер, Джуліан (психолог ; 1916 - 1995); Франкл, Віктор Еміль (психіатр, психолог ; 1905 - 1997); Джемс, Вільям (філософ, психолог ; 1842 - 1910); Лазурський, Олександр Федорович (лікар, психолог ; 1874 - 1917) Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |