659.1
У45


   Україна. Закони.

   
    Закон України "Про рекламу" [] : станом на 1 жовт. 2003 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2003. - 26 с. - (Закони України). - ISBN 966-611-255-8 : 01.83 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.6
Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламний бізнес -- рекламный бизнес -- рекламні послуги -- рекламные услуги -- рекламна мова -- язык рекламы -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- реклама на радіо -- реклама на радио -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- реклама зброї -- реклама оружия -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- прихована реклама -- спрятанная реклама -- рекламні засоби -- рекламные средства -- розповсюджувач реклами -- распостранитель рекламы -- реклама лікарських засобів -- реклама медицынских средств -- реклама алкогольних напоїв -- реклама алкогольных напитков -- реклама тютюнових виробів -- реклама табачных изделий -- рекламодавець -- рекламодатель
Анотація: Цей Закон визначає засади рекламної діяльності в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)

81-13(075.8)
К75


    Кочан, Ірина Миколаївна.
    Лінгвістичний аналіз тексту [] : навч. посібник / І. М. Кочан. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2008. - 423, [1] с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-591-3 : 52.00 грн
УДК
ББК 81-923
Рубрики: Лінгвістика тексту--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
елементи тексту -- элементы текста -- власні імена -- имена собственные -- художні тексти -- художественные тексты -- тропи -- тропы -- епітети -- эпитеты -- порівняння -- сравнение -- метафори -- метафоры -- тавтологія -- тавтология -- стилістика -- стилистика -- полісемія -- полисемия -- омоніми -- омонимы -- пароніми -- паронимы -- синоніми -- синонимы -- антоніми -- антонимы -- діалектизми -- диалектизмы -- аргонізми -- жаргонизмы -- просторічна лексика -- просторечная лексика -- фразеологізми -- фразеологизмы -- еліпсис -- эллипсис -- інверсія -- инверсия -- наукові тексти -- научные тексты -- науковий стиль -- научный стиль -- публіцистичні тексти -- публицистические тексты -- публицистический стиль -- рекламні тексти -- рекламные тексты -- мова реклами -- язык рекламы -- офіційно-діловий стиль -- официально-деловой стиль -- мова ділових документів -- язык деловых документов
Анотація: Теорія розгляду текстів на різних мовних рівнях, починаючи від фонографічного до синтаксичного.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ІН (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ІН (1)