Весельська, Л. Особливості впливу реклами на формування громадської думки в період підготовки та проведення виборчих кампаній [] / Л. Весельська> // Вісник книжкової палати. - 2008. - N 10. - С. 45-48 Рубрики: Реклама--Рекламна кампанія Вибори--виборча кампанія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1) |
Михайлич, О. Conversion Model тм як засіб аналізу електорального поля Украіни [] / О. Михайлич, М. Заброда> // Соціальна психологія. - 2009. - N 4. - С. 97-105. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Соціологічні дослідження Вибори--Виборча кампанія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Заброда, М. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бебик, В. Соціально-психологічні аспекти ефективності політичноі реклами в мас-медіа [] / В. Бебик, Н. Трач> // Соціальна психологія. - 2008. - N 1. - С. 51-59 Рубрики: Політична реклама Вибори--Виборча кампанія Кл.слова (ненормовані): політичні комунікаціі -- политические коммуникации -- реклама -- реклама Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Трач, Н. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) |