Шпортько, О.
    Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу [Текст] / О. Шпортько // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 6. - С. 96-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політична реклама
   Виборчі технології

   Виборче право

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Політичні сили -- Політичні кампанії -- Політична свідомість

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Бебик, В.
    Соціально-психологічні аспекти ефективності політичноі реклами в мас-медіа [] / В. Бебик, Н. Трач // Соціальна психологія. - 2008. - N 1. - С. 51-59
Рубрики: Політична реклама
   Вибори--Виборча кампанія

Кл.слова (ненормовані):
політичні комунікаціі -- политические коммуникации -- реклама -- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Трач, Н.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)




    Барматова, С.
    Чи здатна політична реклама "перевернути світ"? " [] / С. Барматова // Соціальна психологія. - 2007. - N 1. - С. 89-95. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Політична реклама
   Компанії--Виборчі--Україна

Кл.слова (ненормовані):
уроки виборів -- уроки выборов -- парламентські вибори -- парламентские выборы

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)