Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
316.6(075.8)
О-63


   Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна

    Соціальна психологія [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. Е. Орбан-Лембрик. - Чернівці : Книги - XXI, 2010.
   Кн. 2 : Соціальна психологія груп. Прикладна соціальна психологія. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2147-77-3 : 138.00 грн
УДК
ББК 88.5я73
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
социальная психология -- соціальні групи -- социальные группы -- психологія малих груп -- психология малых групп -- психологія мас -- психология масс -- групова згуртованість -- групповая обобщённость -- групові конфлікти -- групповые конфликты -- лідерство -- лидерство -- групове рішення -- групповое решение -- великі соціальні групи -- большие социальные группы -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- масова свідомість -- массовое сознание -- громадська думка -- общественное мнение -- суспільний настрій -- общественный настрой -- чутки -- слухи -- паніка -- паника -- мода -- рекламна політика -- рекламная политика -- масова культура -- массовая культура -- психологія суспільства -- психология общества -- психологія міжгрупових відносин -- психология межгрупповых отношений -- міжгрупове сприймання -- межгрупповое восприятие -- міжгрупові конфлікти -- межгрупповые конфликты -- прикладна психологія -- прикладная психология -- соціальні психологи -- социальные психологи -- соціально-психологічна діагностика -- социально-психологическая диагностика -- соціально-психологічне консультування -- социально-психологическое консультирование -- групова психотерапія -- групповая психотерапия -- соціально-психологічний тренінг -- социально-психологический тренинг -- психологія натовпу -- психология толпы -- психологія маніпулювання -- психология манипулирования
Анотація: Всебічно розкрито динамічні характеристики малої групи, психологічні особливості великих соціальних груп і масових комунікативних процесів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
004.738.5:339.138(075)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Інформаційний бізнес [] : підручник / Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Ліра-К, 2015. - 492 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 471. - ISBN 978-966-2609-94-3 : 165.00 грн, 220.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Інформаційний бізнес--Електронна торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   Інформаційний ринок--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
модель інформаційного бізнесу -- модель информационного бизнеса -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- обробка маркетингової інформації -- обработка маркетинговой информации -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- інформаційно-консультативна діяльність -- информационно-консультативная деятельность -- інформаційний консалтинг -- информационный консалтинг -- міжнародна електронна комерція -- международная элетронная коммерция
Анотація: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Горбань, Юрій Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет культури і мистецтв
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
658.6:659
Г38


    Гермогенова, Л. Ю.
    Как сделать рекламу магазина. (Магазин, реклама, товар. Стимулирование сбыта : методы торговли, формы продажи) [] / Л. Ю. Гермогенова. - Москва : РусПартнер Лтд, 1994. - 288 с. : рис. - (Практика бизнеса ; вып. 2). - Прил.: с. 238-281. - ISBN 5-900733-03-3 : 500.000 крб
УДК
ББК 65.421
Рубрики: Магазини (установи)--Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
магазины -- методы торговли -- методи торгівлі -- формы розничной торговли -- форми розрібної торгівлі -- оптовая торговля -- оптова торгівля -- реклама гипермаркета -- реклама гіпермаркета -- ассоциированный магазин -- асоційований магазин -- посылочная торговля -- посилкова торгівля -- рекламная политика -- рекламна політика -- виды и формы рекламы -- види і форми реклами -- рекламная стратегия -- рекламна стратегія -- внемагазинная реклама -- позамагазинна реклама -- реклама в прессе -- реклама в пресі -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- радио- и телереклама -- радіо- і телереклама -- презентация магазина -- презентація магазина -- рекламные материалы -- рекламні матеріали -- дизайн магазина -- персонал магазина -- контроль эффективности рекламы -- контроль за ефективністю реклами
Анотація: [Реклама товаров это естественный инструмент экономики. Книги серии "Практика бизнеса" посвящены рекламе магазина, фирменному стилю].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)