Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дифузія інновацій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
658.8:005.32
Э64


    Энджел, Джеймс Ф..
    Поведение потребителей [] / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард ; [под ред.Л. Волковой ; пер. с англ. Т. Принцева и др.] = Consumer Behavior / James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. - 760 с. : рис., табл. - (Серия "Теория и практика менеджмента"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749. - ISBN 5-314-00093-8 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Психологія--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребитель -- споживач -- модель поведения потребителя -- модель поведінки споживача -- психологичия торговли -- психологія торгівлі -- маркетинг торговли -- маркетинг торговли -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- консьюмеризм -- конс'юмеризм -- отношения потребителей -- відношення споживачів
Анотація: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Блэкуэлл, Роджер Д.; Миниард, Пол У.; Волкова, Л. \ред.\; Принцева, Т. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\; Бугаев, М. \пер.\; Раевская, Д. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

2.
330.341.1(477)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Товарна інноваційна політика [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. - Суми : Унів. книга, 2013. - 281, [2] с. : граф., табл., рис. - Глосарій: с. 269-276. - Л-ра: с. 277-281. - ISBN 978-966-680-327-9 : 80.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)-55
Рубрики: Інноваційна політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний процес -- инновационный процесс -- маркетингові інноваційні стратегії -- маркетинговые инновационные стратегии -- розроблення нового товару -- разработка нового товара -- якість нової продукції -- качество новой продукции -- попит на інновації -- спрос на инновации -- дифузія інновацій -- диффузия инноваций -- інноваційні ризики -- инновационные риски -- ринковий потенціал -- рыночный потенциал -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний проект -- инновационный проект
Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шипуліна, Юлія Сергіївна
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.


    Манжос, Т. В.
    Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 4. - С. 401-407. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Математичні моделі
   Інновації

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
дифузія інновацій -- диффузия инноваций -- оптимальна рекламна стратегія -- оптимальная рекламная стратегия -- сегментування ринку -- сегментирование рынка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)