Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.1(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
339.1(075.8)
Т33


   
    Теорія та практика торговельного обслуговування [] : навч. посібник / В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. В. В. Апопія. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 496 с. - Бібліогр.: с. 279 . - ISBN 966-364-073-1 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я73
Рубрики: Торгівля--Організація--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Населення--Потреби--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
торгівельні послуги -- торговельне обслуговування населення -- системи трговельного обслуговування -- роздрібні торговельні підприємства -- управління товарним асортиментом -- психологія торгівлі -- продаж товарів -- форми продажу товарів -- торгівля на ринках -- реклама в магазині -- торговельні послуги -- якість торговельного обслуговування -- культура торгівлі -- імідж магазину -- дизайн магазину
Анотація: Організація та управління процесами формування системи торговельного обслуговування населення та її компонентів, дослідження психологічних аспектів продажу товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Апопій, В.В.; Міщук, І.П.; Рудницький, С.І.; Хом'як, Ю.М.
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

2.
339.1(075.8)
Я47


    Яковлєв, Юрій Прокопович.
    Економіка торгівлі з використанням інформаційних технологій [] : навч. посібник / Ю. П. Яковлєв. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 376 с. : рис., табл. - Літ.: с. 368. - ISBN 966-364-211-4 : 28.60 грн., 28.60 грн., 030.00 грн.
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   Торговельні підприємства--Інформаційні технології--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
товарообіг -- кооперативні ринки -- роздрібний товарообіг -- оптовий товарообіг -- валовий доход -- витрати обігу -- мережева торгівля -- рентабельність -- торгові активи -- торгове підприємство -- інвестиції -- дисконтування -- господарські ризики -- фінансове планування -- страхування ризиків -- товарна логістика
Анотація: Сучасні методи вітчизняного і закордонного досвіду досліджень в економіці торгівлі та інформаційних технологій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 5
ФОНД (1), ВВ (2), ЧЗ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2), ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
339.1(075.8)
Є-74


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Комерційна діяльність посередницьких організацій [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - 2-ге вид. - К. : Нац. акад. управління, 2006. - 348 с. - Бібліогр.: с. 337-344. - ISBN 966-95193-1-6 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)09я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Посередництво--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
товарообмін -- товарообмен -- маркетинг -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- оборотні активи -- оборотные активы -- комерційні ризики -- коммерческие риски -- контракти -- контракты -- договори -- договора -- угоди -- соглашения -- товарний запас -- товарный запас -- комерційна таємниця -- коммерческая тайна -- інформаційні технології -- информационные технологии -- попит -- спрос -- конкурентноздатність -- конкурентоспособность -- страхування -- страхование -- капітал -- капитал -- витрати обігу -- расходы оборота -- демонополізація -- демонополизация
Анотація: Теоретичні, методологічні, методичні та практичні засади комерційної діяльності посередницьких організацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національна академія управління
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
339.1(075.8)
М29


    Марцин, Володимир Степанович.
    Економіка торгівлі [] : підручник / В. С. Марцин. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2008. - 603 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-475-6 : 120.00 грн, 83.00 грн, 86.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарні ринки -- товарные рынки -- ринок товарних ресурсів -- рынок товарных ресурсов -- національний ринок -- национальный рынок -- купівельна спроможність -- покупательная способность -- споживач -- потребитель -- попит -- спрос -- товарна пропозиція -- товарное предложение -- товарні ресурси -- товарные ресурсы -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- товарооборот -- ассортимент -- асортимент -- товарные запасы -- товарні запаси -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- закупівля товарів -- закупка товаров -- оптовий товарооборот -- оптовый товарооборот -- місцеві ринки -- местные рынки -- ринок праці -- рынок труда -- персонал торгового підприємства -- персонал торгового предприятия -- основні фонди -- основные фонды -- дохід торгового підприємства -- доход торгового предприятия -- рентабельність -- рентабельность -- ефективність господарювання -- эффективность хозяйствования
Анотація: Оргоанізаційно-економічні основи функціонування торгових підприємств в ринкових умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
339.1(075.8)
С50


    Смигальчук, М. Л.
    Методы стимулирования продаж в торговле [] : учеб.-практ. пособие / М. Л. Смигальчук. - Киев : Центр учеб. лит., 2017. - 300, [1] с. : рис., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300. - ISBN 978-611-01-1077-8 : 170.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівельні підприємства--Маркетинг--Персонал--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
продвижение товаров -- просування товарів -- рынок маркетинговых коммуникаций -- ринок маркетингових комунікацій -- поведение покупателей -- поводження покупців -- ценное стимулирование продаж -- цінове стимулювання продаж -- мерчандайзинг -- поведение покупателей -- поведінка покупців -- мотивации дистрибьютеров товаров -- мотивація дистриб'ютерів товарів -- стимулирование торгового персонала -- стимулювання торгового персоналу -- неденежное стимулироваие персонала -- негрошове стимулювання персоналу -- электронная почта -- електронна пошта -- неценовые методи стимулирования продаж -- нецінові методи стимулювання продаж -- экономическая эффективность стимулирвания продаж -- економічна ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования продаж в торговле.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
339.1(075.8)
Т60


   
    Торговельне підприємництво [] : навч. посіб. / М. Д. Балджи [та ін.]. - Київ : Кондор, 2017. - 110, [2] с. : рис., табл. - Глосарій: с. 103-105. - Літ.: с. 106-110. - ISBN 978-617-7458-42-4 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сутність торговельного підприємництва -- державне регулювання торговельного підприємництва -- форми торговельного підприємництва -- об'єднання торговельного підприємництва -- система оподаткування торговельного підприємництва -- єдиний соціальний внесок -- організація торговельного підприємництва -- планування торговельного підприємництва -- товарообіг торговельного підприємництва -- торгова логістика -- електронна комерція -- стандартизація товарів -- сертифікація товарів -- економічні ризики -- економічна безпека
Анотація: Визначення ролі торговельного підприємництва в розвитку економічної системи: положення, аналіз, прогнозування та безпечне ведення бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Балджи, Марина Дмитрівна; Доборова, Наталя Василівна; Однолько, Вікторія Олександрівна; Осипова, Марія Михайлівна
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.
339.1(075.8)
Б20


    Балджи, Марина Дмитрівна.
    Економіка та організація торгівлі [] : навч. посіб. / М. Д. Балджи, І. А. Допіра, В. О. Однолько. - Київ : Кондор, 2017. - 365, [3] с. : рис. - Глосарій: с. 360-363. - Літ.: с. 364-365. - ISBN 978-617-7458-43-1 : 270.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Економіка--Організація--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
функції торгівлі -- внутрішня торгівля -- організаційні форми торгівлі -- державне регулювання торгівлі -- роздрібна торгівля -- структура торгівельних підприємств -- оптові посередники -- організаційна культура торгівлі -- ринкова торгівля -- оптові посередники -- структура торгівлі -- форми продажу товарів -- товаропостачання роздрібної торгівлі -- перевезення товарів -- тарне господарство -- транспортно-експедиційні операції -- позамагазинні форми продажу товарів -- торговельне обслуговування покупців -- торгова реклама -- організація праці в торгівлі
Анотація: Особливості організації і технології торгових процесів та їх вплив на ефективність комерційної діяльності суб'єктів ринкових відносин.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Допіра, Ірина Анатоліївна; Однолько, Вікторія Олександрівна
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.
339.1(075.8)
С50


    Смигальчук, М. Л.
    Методы стимулирования продаж в торговле [] : учеб.-практ. пособие / М. Л. Смигальчук. - Киев : Центр учеб. лит., 2018. - 300, [2] с. : табл., рис. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300. - ISBN 978-611-01-1077-8 : 170.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Споживчі товари--Ринок--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
тоговля -- потребительские товары -- рынок -- продвижение товаров -- просування товарів -- рынок маркетинговых коммуникаций -- ринок маркетингових комунікацій -- модель поведения покупателей -- модель поведінки покупців -- процесс принятия решения -- процес прийняття рішень -- стимулирование конечных результатов -- стимулювання кінцевих результатів -- ценовое стимулирование продаж -- цінове стимулювання продаж -- система управления продажами -- система управління продажами -- мерчандайзинг -- планировка торгового зала -- планування торгового залу -- презентация товаров -- презентація товарів -- стимулирование торговых посредников -- стимулювання торгових посередників -- стимулирование торгового персонала -- стимулювання торгового персоналу -- эффективность стимулирования продаж -- ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования, способы оценки эффективности мероприятий по стимулированию продаж в торговле.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)