Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=канали розподілу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
333.138(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. - Л. : Львівська політехніка, 2009. - 232 с. : рис., табл. - Слов. термінів: с. 214-219. - Предм. покажч.: с. 220-222. - Л-ра: с.223-228. - Дод.: с.229-231. - ISBN 978-966-553-753-3 : 93.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
каналы распредиления -- канали розподілу -- непрямі канали розподілу -- непрямые каналы распредиления -- прямі канали розподілу -- прямые каналы распредиления -- зворотні канали розподілу -- обратные каналы распредиления -- горизонтальна маркетингова система -- горинтольная маркетинговая система -- збут -- сбыт -- гуртові посередники -- оптовые посредники -- роздрібні посередниким -- розничные посредники -- роздрібні магазини -- розничные магазины -- позамагазинна роздрібна торгівля -- внемагазинная розничная торговля -- мерчандайзинг -- довжина каналів розподілу -- долгота каналов распредиления -- ширина каналів розподілу -- широта каналов распредиления -- міжнародні канали розподілу -- международные каналы распредиления -- конкуренція -- конкуренция -- логістика розподілу -- логистика распредиления -- дистрибуція -- дистрибуция -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- телефонний маркетинг -- телефонный маркетинг -- продаж за каталогом -- продажа по каталогам -- електронна торгівля -- электронная торговля -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг
Анотація: Сутність, значення, різновиди та особливості маркетингової політики розподілу на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Косар, Н. С.; Чубала, А.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с. : табл., рис. - Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-665-1 : 99.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарний рух -- товарное движение -- канали розподілу -- каналы распределения -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- управління рухом товарів -- управление движением товаров -- розподіл продукції -- распределение продукции -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- державна закупівля -- государственная закупка -- державне замовлення -- государственный заказ -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
005+336.761](075.8)
О-24


    Обритько, Борис Абрамович.
    Менеджмент посередницької та біржової діяльності [] : навч. посібник / Б. А. Обритько ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2003. - 264 с. : рис., табл. - Літ.: с. 258-259. - ISBN 966-608-271-3 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73 + 65.421я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   Біржова справа--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
комерційно-посередницький менеджмент -- конкурентоспроможність товару -- договір поставки -- договір доручення -- договір комісії -- договір консигнації -- франчайзинг -- маркетингова політика розподілу -- канали розподілу -- маркетингова логістика -- посередницька функція біржі -- біржовий товар -- біржові торги -- біржові угоди -- біржове котирування -- товарні біржі -- український фондовий ринок
Анотація: Теоретичні положення і практичні рекомендації щодо менеджменту комерційно-посередницької діяльності у сфері товарного обігу та біржової торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)