Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управление рынком<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - К. : ЦУЛ, 2006. - 407 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 401-407. - ISBN 966-364-218-1 : 34.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетинговое управление -- інформаційні системи -- информационные системы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- упаравління фірмою -- управление фирмой -- ділова етика -- диловой этикет -- товарна політика -- товарная политика -- управління ринком -- управление рынком -- процес продажу -- процесс продажи -- маркетингова діяльнівсть -- маркетинговая деятельность -- маркетинговий аудит -- маркетинговий аудит
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075)
Л88


   
    Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)