Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
 1-10    11-12 
1.
339.138(075)
S94


    Sudman, Seymour.
    Marketing Research [Текст] : a Problem-Solving Approach / Seymour Sudman, Edward Blair. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill, 1998. - XLI, 737 p. : ill. + 1 эл. гиб. диск. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 727-737 - App.: p. 707-713 - Gloss.: p. 715-725. - ISBN 0-07-913670-2 : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- загальне управління якістю -- общее управление качеством
Анотація: [The goal of this book] was to write a book that would be more practical than other marketing research books: a book that, more than any other, would tell you how to do marketing research as well as why to do it that way].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Blair, Edward
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.


    Павленко, А.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ [] / А. Павленко // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 4-9 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Чурилов, М.
    Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях [] / М. Чурилов // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 18-20 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Зозульов, О.
    Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку [] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 21-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
сегментація ринку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
Т 31


    Тєлєтов, Олександр Сергійович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / О. С. Тєлєтов. - К. : Знання України, 2010. - 299 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 292-295. - ISBN 978-966-316-267-6 : 82.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- вибіркове дослідження -- выборочное исследование -- імовірнисне вибіркове дослідження -- имоверное выборочное исследование -- неймовірнисне вибіркове дослідження -- неимоверное выборочное исследование -- кабінетні дослідження -- кабинетные исследования -- телефонні та поштові опитування -- телефонные и почтовые опросы -- анкетні опитування -- анкетные опросы -- особисті опитування -- личные опросы -- спостереження -- наблюдения -- експеримент -- эксперимент -- панельні дослідження -- панельные исследования -- дослідження кон'юктури ринку -- исследование конъюктуры рынка -- дослідження поведінки споживачів -- исследование поведения потребителей -- дослідження конкурентів -- исследование конкурентов -- дослідження якості продукції -- исследование качества продукции -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта
Анотація: Маркетингові дослідження дозволяють "програвати" альтернативні варіанти розвитку промислового підприємства. Це дозволить вибрати кращий із розглянутих варіантів управлінського рішення й одержати максимальний економічний ефект від виробничої, збутової та інвестиційної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, С. А. Солнцев. - М. : Рыбари ; К. : Знання, 2008. - 643 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643. - ISBN 978-966-346-311-7 (Знання). - ISBN 978-5-93763-007-0 (Рыбари) : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація маркетингових досліджень -- классификация маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- ринкові запити -- рыночные запросы -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- споживацька мотивація -- потребительская мотивация -- статистична перевірка гіпотез -- статистическая проверка гипотез -- стратегія збуту -- стратегия сбыта
Анотація: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Солнцев, Сергей Алексеевич
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.


    Шубін, С.
    Планування політичних маркетингових досліджень у державному управлінні [] / С. Шубін // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. - 2011. - N 1. - С. 98-108. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
   Державна політика--Стратегічне планування--Україна

Кл.слова (ненормовані):
державне управління, політичне маркетингове дослідження, політична маркетингова проблема, пошукове дослідження, підсумкове дослідження.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
658.8(075)
П18


    Парсяк, Владимир Никифорович.
    Маркетинговые исследования [] : [учеб. пособие] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2-е дораб. изд. - К. : Наук. думка, 2000. - 174 с. : рис., табл. - Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171. - ISBN 966-00-0545-8 : 4.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
организация маркетинговых исследований -- організація маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- направления исследований маркетинга -- напрями досліджень маркетингу -- теории маркетинга -- теорії маркетингу
Анотація: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рогов, Георгий Константинович
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
658.8
Б14


    Багиев, Георгий Леонидович.
    Основы маркетинговых исследований [] : учеб. пособие / Г. Л. Багиев, И. А. Аренков. - СПб. : Изд-во СПбУЄФ, 1996. - 93 с. - Лит.: с. 92. - ISBN 5 -7310 -0555 -9 :
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
виды маркетинговых исследований -- види маркетингових досліджень -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- анализ рыночной сегментации -- аналіз ринкової сегментації -- методы прогнозирования рынка -- методи прогнозування ринку -- особенности исследования цен -- особливості дослідження цін -- консалтинг -- консалтінг
Анотація: Теоретические и методологические основы проведения маркетинговых исследований. Проведена им классификация, раскрыта сфера использования и назначения. Особое внимание уделяется методам маркетинговых исследований.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Аренков, Игорь Анатольевич
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.


    Євсейцева, О. С.
    Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень [] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава. - 2016. - N 5. - С. 97-100. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
   Ринок (екон.)--Методи пргнозування

Кл.слова (ненормовані):
ефективність прогнозування -- эффективность прогнозирования -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Новіков, Д. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

11.


    Красовська, О. Ю.
    Алгоритм процесу маркетингового дослідження [] / О. Ю. Красовська // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2018. - N 21. - С. 34-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
алгоритм -- моніторинг -- методи досліджень

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.
339.138:303.4
М27


   
    Маркетингові дослідження [] : підручник / Н. С. Косар [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехники, 2018. - 457, [3] с. : рис., табл. - (Світ маркетингу і логістики ; вип. 13). - Літ.: с. 418-424. - Дод.: с. 425-440. - Слов. термінів: с. 441-457. - ISBN 978-966-941-125-9 : 210.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- первинна інформація -- анкета -- цифровий маркетинг -- соціальні мережі -- попит -- моделі поведінки споживачів -- збут
Анотація: У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Косар, Наталія Степанівна; Мних, Ольга Богданівна; Крикавський, Євген Васильович; Леонова, Софія Володимирівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)