Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)Житомирська МЦБС (2)Малинська ЦРБ (1)Радомишльська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 512
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Яцюк, Д.
    Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду [] / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- бренд -- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.
659.11
Я60


    Ян, Виктор.
    Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители [] / Виктор Ян. - М. : ООО "Вершина", 2003. - 240 с. : рис., ил. - Прил.: с. 230-237. - ISBN 5-94696-032-6 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегическое резюме -- стратегічне резюме -- оценочное тестирование -- оцінювальне тестування -- медиа-планы -- медіа-плани -- медиа-стратегии -- медіа-стратегії -- медиа-байеры -- медіа-байєри -- телереклама -- радиореклама -- радіореклама -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама
Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.


    Юрчак, А.
    Чек-лист директора по маркетингу на 2016-й [] / А. Юрчак // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 50-53
Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Юрчак, А.
    Управление потребительским опытом - делаем первые шаги! [] / А. Юрчак // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 20-23
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Споживачі--Досвід--Управління--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Юрчак, А.
    Стандарты В2В - начинаем! [] / А. Юрчак // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 9. - С. 47-51
Рубрики: Маркетинг--Стандарти

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Юрчак, А.
    Люди - самое узкое место в Indusry 4.0 [] / А. Юрчак // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 44-47
Рубрики: Маркетинг--Спеціалісти
   Цифрові технології

Кл.слова (ненормовані):
індустрія 4,0 -- индустрия 4,0

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Юрчак, А.
    Десять отличий бизнес-практик Customer Expirience Management от традиционных подходов [] / А. Юрчак // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 36-39
Рубрики: Рекламний бізнес
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління споживчим досвідом -- управление потребительским опытом

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Юринець, З. В.
    Зарубіжний досвід розбудови систем державного регулювання рекламних ринків: перспективи функціонування в Україні [] / З. В. Юринець, О. А. Леськів // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 97-109. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Реклама--Ринок--Державне регулювання--Україна
   Реклама--Ринок--Державне регулювання--Зарубіжні країни

Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання -- государственное регулирование -- реклама -- захист прав споживачів -- защита прав потребителей -- рекламні стандарти -- рекламные стандарты

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Леськів, О. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.


   
    "Эффективная презентация - как инструмент увеличения продаж" [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 18-19 : табл.
Рубрики: Торгова реклама
   Презентації

Кл.слова (ненормовані):
рекламный бизнес -- рекламний бізнес -- презентации -- презентації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

10.
791.221/228(47+57)
К63


    Эмдина, О.
    Студийная реклама фильма [] / О. Эмдина // Комплексное исследование кинопроцесса : сб. науч. трудов / [сост. Я. Б. Иоскевич] ; Ленингр. гос. ин-т театра, музыки и кинематографии им. Н. К. Черкасова. - Л. : ЛГИТМИК, 1989. - С. 108-111
УДК
ББК 85.374.3(2)6
Рубрики: Реклама--СРСР, 20 ст.--Наукові видання
   Фільми--Історія--СРСР, 20 ст.--Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
реклама в студії -- реклама в студии -- кінофільми -- кинофильмы

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Иоскевич, Я. Б. \сост.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.
33+34](038)
Э40


   
    Экономика и право. Энциклопедический словарь Габлера [] = Gabler Wirtschafts Lexikon : сокращ. пер. с нем. / под общ. ред. А. П. Горкина [и др.]. - Москва : Большая Рос. энциклопедия, 1998. - 432 с. - ISBN 5-85270-251-X : 27.10 грн
УДК
ББК 65я2 + 67я2
Рубрики: Економіка--Енциклопедичні словники--Довідкові видання
   Право--Енциклопедичні словники--Довідкові видання

Кл.слова (ненормовані):
економічні терміни -- экономические термины -- валютні операції -- валютные операции -- біржа -- биржа -- реклама -- маркетинг
Анотація: Энциклопедически систематизированный свод знаний по экономике.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Горкин, А. П. \ред.\; Туманова, Н. Л. \ред.\; Шаповалова, Н. Н. \ред.\; Якутович, Ю. В. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

12.


    Шуляк, С.
    Розвиток масових форм обслуговування читачів дитячих бібліотек (20 - 30-ті роки ХХ століття) [] / С. Шуляк // Вісник книжкової палати : Науково- практичний журнал. - 2008. - N 4. - С. 34-37
Рубрики: бібліотечна справа--реклама
   бібліотеки для дітей

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

13.


    Шпортько, О.
    Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу [Текст] / О. Шпортько // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 6. - С. 96-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політична реклама
   Виборчі технології

   Виборче право

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Політичні сили -- Політичні кампанії -- Політична свідомість

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.


    Шклярук, Г. О.
    Реклама (9 клас) [] / Г. О. Шклярук // Англійська мова та література. - 2017. - N 16/18. - С. 91-92
Рубрики: Англійська мова--Уроки
Кл.слова (ненормовані):
уроки англійської мови -- уроки в 9 класі -- конспекти уроків -- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільні: ІН (1)

Знайти схожі

15.


    Шклярук, Г. О.
    Advertising and shopping (9 form) [] : мій конспект : презентація / Г. О. Шклярук // Англійська мова та література. - 2018. - N 28/29. - С. 46-47
Рубрики: Загальноосвітні школи--Англійська мова--Уроки
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- уроки англійської мови -- конспекти уроків -- реклама (уроки) -- покупки (уроки) -- уроки в 9 класі

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільні: ІН (1)

Знайти схожі

16.


    Шиприкевич, О.
    Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі [] / О. Шиприкевич // Народна творчість та етнографія. - 2010. - N 1. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-6936
Рубрики: Телебачення--Реклама--Україна
   Етнокультура

Кл.слова (ненормовані):
етнопсихіка -- этнопсихика -- рекламний слоган -- рекламный слоган

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
379(1-662)
Ш51


    Шестаков, Вятчеслав Павлович.
    Мифология ХХ века: Критика теории и практики буржуазной "массовой культуры" [] / В. П. Шестаков ; [ред. С. В. Игошина]. - М. : Искусство, 1988. - 224, [24] л. ил. с. : ил. - Указ. имен: с. 221-222. - ISBN 5-210-00137-7 : 3.00 р.
УДК
ББК 71.016.8
Рубрики: Масова культура--США, 20 ст.--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
американская реклама -- американська реклама -- американское кино -- американське кіно -- вестерн -- мюзикл -- мюзікл -- детектив -- фильм ужасов -- фільм жахів -- гангстерский фильм -- гангстерський фільм -- культурный империализм -- культурний імперіалізм -- индустрия развлечений -- індустрія розваг
Анотація: Критика теории и практики буржуазной "масовой культуры".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Игошина, С. В. \ред.\
Примірників всього: 2
АБ (1), МИСТ (1)
Свободны: АБ (1), МИСТ (1)
Знайти схожі

18.


    Шевчук, Ю. С.
    Реклама в кіно як технлогія ціннісного впливу на споживацьку поведінку [] / Ю. С. Шевчук // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2016. - N 3. - С. 86-93. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Кіно--Реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

19.
Шифр: shdi/2017/9
   Журнал

Швейное Дело и Мода [Текст] : всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х. : Меркулова Н. В., 2010 - . - Періодичність f1
2017р. N 9
Зміст:
Бренд - это более, чем реклама или маркетинг. - С.7 : рис.
Меркулов, Денис. О поисковом продвижении сайта (SEO-оптиимизация) / Д. Меркулов. - С.8-9 : рис.
Залкінд, Вікторія. "Модный приговор" от Пушкина и как его избежать с помощью САПР одежды / В. Залкінд. - С.10-11. - Библиогр. в конце ст. : рис.
Експорт одягу до Європейського Союзу. Гід для українських підприємців. - С.12-17 : рис.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Шведун, В. О.
    Досвід країн Європейського Союзу щодо державного управління рекламною діяльністю [] / В. О. Шведун // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 6. - С. 84-90. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Реклама--Країни Європейської Співдружності

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)