Пошуковий запит: <.>K=реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 512
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Яцюк, Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду [] / Д. Яцюк> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренди Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- бренд -- реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 659.11 Я60
Ян, Виктор. Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители [] / Виктор Ян. - М. : ООО "Вершина", 2003. - 240 с. : рис., ил. - Прил.: с. 230-237. - ISBN 5-94696-032-6 : 54.00 грнББК 65.42-803 Рубрики: Реклама--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегическое резюме -- стратегічне резюме -- оценочное тестирование -- оцінювальне тестування -- медиа-планы -- медіа-плани -- медиа-стратегии -- медіа-стратегії -- медиа-байеры -- медіа-байєри -- телереклама -- радиореклама -- радіореклама -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>3.
|
Юрчак, А. Чек-лист директора по маркетингу на 2016-й [] / А. Юрчак> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 50-53
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Юрчак, А. Управление потребительским опытом - делаем первые шаги! [] / А. Юрчак> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 20-23
Рубрики: Маркетинг--Україна Споживачі--Досвід--Управління--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Юрчак, А. Стандарты В2В - начинаем! [] / А. Юрчак> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 9. - С. 47-51
Рубрики: Маркетинг--Стандарти
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Юрчак, А. Люди - самое узкое место в Indusry 4.0 [] / А. Юрчак> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 44-47
Рубрики: Маркетинг--Спеціалісти Цифрові технології Кл.слова (ненормовані): індустрія 4,0 -- индустрия 4,0
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Юрчак, А. Десять отличий бизнес-практик Customer Expirience Management от традиционных подходов [] / А. Юрчак> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 36-39
Рубрики: Рекламний бізнес Маркетинг Кл.слова (ненормовані): управління споживчим досвідом -- управление потребительским опытом
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Юринець, З. В. Зарубіжний досвід розбудови систем державного регулювання рекламних ринків: перспективи функціонування в Україні [] / З. В. Юринець, О. А. Леськів> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 97-109. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Реклама--Ринок--Державне регулювання--Україна Реклама--Ринок--Державне регулювання--Зарубіжні країни Кл.слова (ненормовані): державне регулювання -- государственное регулирование -- реклама -- захист прав споживачів -- защита прав потребителей -- рекламні стандарти -- рекламные стандарты
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Леськів, О. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
"Эффективная презентация - как инструмент увеличения продаж" []> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 18-19 : табл.
Рубрики: Торгова реклама Презентації Кл.слова (ненормовані): рекламный бизнес -- рекламний бізнес -- презентации -- презентації
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 791.221/228(47+57) К63
Эмдина, О. Студийная реклама фильма [] / О. Эмдина> // Комплексное исследование кинопроцесса : сб. науч. трудов / [сост. Я. Б. Иоскевич] ; Ленингр. гос. ин-т театра, музыки и кинематографии им. Н. К. Черкасова. - Л. : ЛГИТМИК, 1989. - С. 108-111
ББК 85.374.3(2)6 Рубрики: Реклама--СРСР, 20 ст.--Наукові видання Фільми--Історія--СРСР, 20 ст.--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): реклама в студії -- реклама в студии -- кінофільми -- кинофильмы
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Иоскевич, Я. Б. \сост.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
| 33+34](038) Э40
Экономика и право. Энциклопедический словарь Габлера [] = Gabler Wirtschafts Lexikon : сокращ. пер. с нем. / под общ. ред. А. П. Горкина [и др.]. - Москва : Большая Рос. энциклопедия, 1998. - 432 с. - ISBN 5-85270-251-X : 27.10 грнББК 65я2 + 67я2 Рубрики: Економіка--Енциклопедичні словники--Довідкові видання Право--Енциклопедичні словники--Довідкові видання Кл.слова (ненормовані): економічні терміни -- экономические термины -- валютні операції -- валютные операции -- біржа -- биржа -- реклама -- маркетинг Анотація: Энциклопедически систематизированный свод знаний по экономике.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Горкин, А. П. \ред.\; Туманова, Н. Л. \ред.\; Шаповалова, Н. Н. \ред.\; Якутович, Ю. В. \ред.\
Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2) Знайти схожі
|
>12.
|
Шуляк, С. Розвиток масових форм обслуговування читачів дитячих бібліотек (20 - 30-ті роки ХХ століття) [] / С. Шуляк> // Вісник книжкової палати : Науково- практичний журнал. - 2008. - N 4. - С. 34-37
Рубрики: бібліотечна справа--реклама бібліотеки для дітей
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Шпортько, О. Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу [Текст] / О. Шпортько> // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 6. - С. 96-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політична реклама Виборчі технології Виборче право Україна Кл.слова (ненормовані): Політичні сили -- Політичні кампанії -- Політична свідомість
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Шклярук, Г. О. Реклама (9 клас) [] / Г. О. Шклярук> // Англійська мова та література. - 2017. - N 16/18. - С. 91-92
Рубрики: Англійська мова--Уроки Кл.слова (ненормовані): уроки англійської мови -- уроки в 9 класі -- конспекти уроків -- реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Шклярук, Г. О. Advertising and shopping (9 form) [] : мій конспект : презентація / Г. О. Шклярук> // Англійська мова та література. - 2018. - N 28/29. - С. 46-47
Рубрики: Загальноосвітні школи--Англійська мова--Уроки Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- уроки англійської мови -- конспекти уроків -- реклама (уроки) -- покупки (уроки) -- уроки в 9 класі
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Шиприкевич, О. Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі [] / О. Шиприкевич> // Народна творчість та етнографія. - 2010. - N 1. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 0130-6936 Рубрики: Телебачення--Реклама--Україна Етнокультура Кл.слова (ненормовані): етнопсихіка -- этнопсихика -- рекламний слоган -- рекламный слоган
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>17.
| 379(1-662) Ш51
Шестаков, Вятчеслав Павлович. Мифология ХХ века: Критика теории и практики буржуазной "массовой культуры" [] / В. П. Шестаков ; [ред. С. В. Игошина]. - М. : Искусство, 1988. - 224, [24] л. ил. с. : ил. - Указ. имен: с. 221-222. - ISBN 5-210-00137-7 : 3.00 р.ББК 71.016.8 Рубрики: Масова культура--США, 20 ст.--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): американская реклама -- американська реклама -- американское кино -- американське кіно -- вестерн -- мюзикл -- мюзікл -- детектив -- фильм ужасов -- фільм жахів -- гангстерский фильм -- гангстерський фільм -- культурный империализм -- культурний імперіалізм -- индустрия развлечений -- індустрія розваг Анотація: Критика теории и практики буржуазной "масовой культуры".
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Игошина, С. В. \ред.\
Примірників всього: 2 АБ (1), МИСТ (1) Свободны: АБ (1), МИСТ (1) Знайти схожі
|
>18.
|
Шевчук, Ю. С. Реклама в кіно як технлогія ціннісного впливу на споживацьку поведінку [] / Ю. С. Шевчук> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2016. - N 3. - С. 86-93. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Кіно--Реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1)
Знайти схожі
|
>19.
| > Шифр: shdi/2017/9 Журнал Швейное Дело и Мода [Текст] : всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х. : Меркулова Н. В., 2010 - . - Періодичність f1 2017р. N 9
Зміст: Бренд - это более, чем реклама или маркетинг. - С.7 : рис. Меркулов, Денис. О поисковом продвижении сайта (SEO-оптиимизация) / Д. Меркулов. - С.8-9 : рис. Залкінд, Вікторія. "Модный приговор" от Пушкина и как его избежать с помощью САПР одежды / В. Залкінд. - С.10-11. - Библиогр. в конце ст. : рис. Експорт одягу до Європейського Союзу. Гід для українських підприємців. - С.12-17 : рис. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>20.
|
Шведун, В. О. Досвід країн Європейського Союзу щодо державного управління рекламною діяльністю [] / В. О. Шведун> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 6. - С. 84-90. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Реклама--Країни Європейської Співдружності
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|
|