658.8(075)
Б 12


   Бабенко, Н. І.

    Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів [Текст] : підручник : у 2 кн. / Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. - К. : Грамота, 2003 - 2004. - ISBN 966-8066-52-9.
   Кн. 1 . - 2003. - 352 с. : рис. - ISBN 966-8066-19-7 : 023.40 грн.
УДК
ББК 65.421.5я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Економіка внутрішньої торгівлі

   
Кл.слова (ненормовані):
організація роботи торгівельного підприємства -- организация работы торгового предприятия -- прием, подготовка товаров к продаже -- приймання, підготовка товарів до продажу -- робоче місце продавця -- рабочее место продавца -- обслуговування в непродовольчому магазині -- обслуживание в непродовольственном магазине
Анотація: Вивчення окремих розділів (модульні блоки) забезпечать обсяг знань, умінь і навичок, необхідних для набуття професії продавця непродовольчих товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Жарікова, Л.В.; Ломакіна, Н.П.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

658.8(075)
Б 12


   Бабенко, Н. І.

    Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів [Текст] : підручник : у 2 кн. / Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. - К. : Грамота, 2003 - 2004. - ISBN 966-8066-52-9.
   Кн. 2 . - 2004. - 304 с. : рис. - ISBN 966-8066-44-8 : 023.40 грн
УДК
ББК 65.421.5я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Економіка внутрішньої торгівлі

   
Кл.слова (ненормовані):
кваліфікаційна характеристика продавця непродовольчих товарів -- квалификационная характеристика продавца непродовольственных товаров -- модульная система обучения -- модульна система навчання -- рассчеты с покупателями -- розрахунки з покупцями -- банкноти -- банкноты -- электронные контрольно-кассовые аппараты -- електронні контрольно-касові апарати ( ЕККА)
Анотація: Основні питання організації торгово-технологічного процесу в торговельному закладі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Жарікова, Л.В.; Ломакіна, Н.П.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)

658.8(075)
М26


   
    Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів [] : навч. посібник для учнів проф.-техн. уч-щ / М. В. Вачевський [та ін.]. - К. : Кондор, 2011. - 371, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 352-356. - Дод.: с. 357-371. - ISBN 978-966-351-338-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я7
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- види товарів -- виды товаров -- товарна політика маркетинга -- товарная политика маркетинга -- життєвий цикл товарів -- жизненный цикл товаров -- стандартизация товара -- стандартизація товару -- сертификация товара -- сертифікація товару -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика маркетингу -- ценовая политика маркетинга -- реклама збуту товару -- реклама сбыта товара -- пропаганда збуту товару -- пропаганда сбыта товара -- маркетинг інноваційної діяльності -- маркетинг инновационнной деятельности
Анотація: Теоретичні і практичні основи маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Вачевська, Н. Л.; Ничкало, Н. Г.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

658.8(075)
З-38


    Захожай , Валерій Борисович.
    Статистика маркетингу [опорний конспект лекцій] / В. Б. Захожай та ін. ; за ред. В. Б. Захожай. - К. : МАУП, 2001. - 64 с. : іл., табл. - Л-ра: с. 61-62. - ISBN 966-608-128-8 : 4.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
статистичні методи аналізу -- статистические методы анализа -- ринок -- рынок -- товарооборот -- товарообіг -- товарні запаси -- товарные запасы
Анотація: Принципи побудови показників статистики маркетингу, методи оцінювання, аналізу та прогнозування кон'юнкури.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шепітко, Галина Федорівна; Адамова, Ірина Захарова; Захожай , Валерій Борисович \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

658.8(075)
Є78


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Маркетинговий менеджмент. Marketing management [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. : іл. - Л-ра: с. 203-204. - ISBN 966-95193-2-2 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга -- тактичне (оперативне ) планування маркетингу -- тактическое (оперативное) планирование маркетинга -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- організація маркетингу на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии
Анотація: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національна академія управління
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

658.8(075)
П18


    Парсяк, Владимир Никифорович.
    Маркетинговые исследования [] : [учеб. пособие] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2-е дораб. изд. - К. : Наук. думка, 2000. - 174 с. : рис., табл. - Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171. - ISBN 966-00-0545-8 : 4.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
организация маркетинговых исследований -- організація маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- направления исследований маркетинга -- напрями досліджень маркетингу -- теории маркетинга -- теорії маркетингу
Анотація: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рогов, Георгий Константинович
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)

658.8(075)
П24


    Пелішенко, Валентин Павлович.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Пелішенко ; М-во освіти і науки України, Київ. екон. ін-т менеджменту. - К. : Центр навч. л-ри, 2003. - 199 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-199. - ISBN 966-8253-29-9 : 14.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- управління маркетинговими дослідженнями -- управління маркетинговими дослідженнями -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- мотивація маркетингової діяльності -- мотивация маркетинговой деятельности -- управління маркетинговими комунікаціями -- управления маркетинговыми коммуникациями -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности -- процес ціноутворення -- процесс ценообразования -- розподілення товарів -- распределение товаров -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации
Анотація: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський економічний інститут менеджменту
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

658.8(075)
П22


    Пащук, Ольга Вікторівна.
    Маркетинг послуг: стратегічний підхід [] : навч. посібник / О. В. Пащук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Професіонал, 2005. - 560 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 545-558. - ISBN 966-8556-47-X : 52.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг -- рынок услуг -- залучення споживачів -- привлечение потребителей -- непередбачуваність послуг -- непредсказуемость услуг -- споживання послуг -- потребление услуг -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- оцінка наданих послуг -- оценка предоставляемых услуг -- оцінка пропозиції -- оценка предложения -- споживчий портфель -- потребительский портфель -- скарги споживачів -- жалобы потребителей -- притензії споживачів -- притензии потребителей -- гарантії підприємств -- гарантии предприятия -- конкурентна позиція підприємств -- конкурентная позиция предприятий -- попит на послуги -- спрос на услуги -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- пропозиції послуги -- предложение услуг -- розробка нової послуги -- разработка новой услуги -- ціна послуг -- цена услуг -- реклама послуг -- реклама услуг -- комунікації послуг -- коммуникации услуг -- якість послуг -- качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)