Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Коммуникационный менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
33(075.8)
К 72


    Костюченко, В. В.
    Менеджмент строительства [] : учебное пособие / В. В. Костюченко, К. М. Крюков, О. А. Кудинов. - Ростов н/Д : Феникс, 2002. - 448 с. - ISBN 5-222-02273-0 : 017.00 грн
УДК
ББК 65.31-2я73
Рубрики: Економіка будівництва--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
Стратегический менеджмент -- Этика менеджмента -- Коммуникационный менеджмент -- Информационный менеджмент -- Система организации строительства -- Система організаціі будівництва
Анотація: Цели и задачи, инфраструктура управления, социальные факторы, этика и организационные отношения в составе менеджмента строительства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Крюков, К.М.; Кудинов, О.А.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
005.57
D63


    Dodd, Carley H..
    Dynamics of intercultural communication [Текст] / Carley H. Dodd. - 4th ed. - Madison, Wis. : Brown and Benchmark Publ., 1995. - XVI, 333 p. : ill. - Bibliogr.: p. 301-333. - ISBN 0-697-20136-8 : 18.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Міжкультурне спілкування
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційний менеджмент -- коммуникационный менеджмент -- спілкування -- общение -- міжкультурне спілкування -- межкультурное общение -- культура -- субкультура -- невербальна комунікація -- невербальная коммуникация -- жести -- жесты -- харизма -- конфлікти -- конфликты -- засоби масовоі комунікації -- средства массовой коммуникации
Анотація: This book explains the process of intercultural communication and teaches strategies and skills for adjusting and accommodating to achieve positive communication results.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
005.57(075.8)
H99


    Hybels, Saundra.
    Communicating effectively [Текст] / Saundra Hybels, Richard L. Weaver II. - 8th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill, 2007. - [485] p. pag. var. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Bibliogr.: p. R-1-I-9. - ISBN 987-0-07-319339-7 (pbk. : alk. paper). - ISBN 0-07-319339-9 (pbk. : alk. paper) : 70.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- общение -- вербальна комунікація -- вербальная коммуникация -- невербальне спілкування -- невербальное общение -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- інтерв'ю -- интервью -- малі групи -- малые группы -- лідерство -- лидерство -- конфліктний менеджмент -- конфликтный менеджмент -- конфлікти -- конфликты -- ораторське мистецтво -- ораторское искусство -- підготовка до виступу -- подготовка к выступлению -- презентації -- презентации -- комунікаційний менеджмент -- коммуникационный менеджмент -- невербальна комунікація -- невербальная коммуникация
Анотація: The book covers the theory and practice of interpersonal, group, and public communication.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Weaver II, Richard L.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.
658
Ш83


    Шпак, Нестор Омелянович.
    Основи комунікаційного менеджменту промислових підприємств [] : монографія / Н. О. Шпак ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2011. - 327, [1] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 306-324. - Дод.: с. 325. - ISBN 978-617-607-086-3 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.050.214 + 65.9(4УКР)301
Рубрики: Менеджмент--Промислові підприємства--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційний менеджмент -- коммуникационный менеджмент -- промислові підприємства -- промышленные предприятия -- комунікаційна діяльність -- коммуникационная деятельность -- системи комунікацій -- системы коммуникаций -- регулювання комунікацій -- регулирования коммуникаций -- управлінські рішення -- управленческие решения
Анотація: У монографії сформовано концепцію комунікаційного менеджменту промислових підприємств, розкрито теоретичні і методологічні підходи до аналізування та економічного оцінювання, планування та побудови систем комунікацій тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
005.334.3
Б28


    Батра, Раджив.
    Рекламный менеджмент [] = Advertising Management : пер. с англ. / Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 5-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2000. - 784 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 766-773. - ISBN 5-8459-0018-2 : 40.85 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Реклама--Управлінські рішення--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
коммуникационный менеджмент -- управленческие решения -- планирование рекламы -- планування реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- постановка целей рекламы -- постановка цілей реклами -- сегментация -- сегментація -- позиционирование -- позиціонування -- стратегия сообщения -- стратегія повідомлення -- отношение потребителя -- відношення споживача -- трансформирующая реклама -- трансформуюча реклама -- торговая марка -- торгова марка -- тактики сообщений -- тактики повідомлень -- рациональный творческий подход -- раціональний творчий підхід -- тестирование -- тестування -- оценка рекламных объявлений -- оцінка рекламних об'яв -- реализация рекламы -- реалізація реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- тактика рекламы -- тактика реклами -- регулирование рекламной деятельности -- регулювання рекламної діяльності -- глобальный маркетинг -- глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Майерс, Джон Дж.; Аакер, Дэвид А.; Заблоцкий , Я. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)