Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=електронна реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
004.738.5(075)
П 18


    Плескач, В. Л.
    Електронна комерція [] / В. Л. Плескач, Т. Г. Затонацька. - К. : Знання, 2007. - 535 с. - ISBN 966-346-241-8 : 063.00 грн
УДК
ББК 32.973.1я73
Рубрики: Електронна комерція
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна економіка -- информационная экономика -- електронний бізнес -- электронный бизнес -- електроний ринок -- электронный рынок -- електронні гроші -- электронные деньги -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- електронна реклама -- электронная реклама -- віртуальні підприємства -- виртуальные предприятия
Анотація: Становлення, розвиток та сучасний стан електронної комерції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Затонацька, Т.Г.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
004.738.5:339(075.8)
Д72


    Дражниця, С. А.
    Електронна комерція [] : навч. посіб. / С. А. Дражниця. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 181, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Глосарій: с. 160-177. - Літ.: с. 178-181. - ISBN 978-966-418-216-1 : 210.00 грн
УДК
ББК 65.42я73 + 32.973я73
Рубрики: Електронна торгівля--Комерційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Електронний бізнес--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
Web-сайти компаній -- віртуальні крамниці -- електронна реклама -- електронний маркетинг -- автоматизована система управління компанією -- електронний віртуальний центр -- електронний підпис -- Internet-маркетинг -- інформаційний маркетинг -- вивчення ринку -- Internet-реклама -- система електронної комерції -- прямі продажі через Internet -- дистриб'ютерська компанія -- роздрібний продаж -- електронний магазин -- фінансові системи -- Internet-банкінг -- віртуальні підприємства
Анотація: Поняття та завдання електронної комерції, особливості електронного маркетингу та електронного ринку, платіжні та фінансові інтернетсистеми, віртуальні підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)