Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Жуков, С. А.
    Проблеми та перспективи інформаційно- маркетингового забезпечення транскордонного співробітництва [Текст] / С. А. Жуков, І. М. Чучка // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 10. - С. 74-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математичні методи, моделі та інформац. технології в економіці
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний маркетинг -- транскордонне співробітництво -- інформаційно- маркетингова служба

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Чучка, І.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
004.738.5:339(075.8)
Д72


    Дражниця, С. А.
    Електронна комерція [] : навч. посіб. / С. А. Дражниця. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 181, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Глосарій: с. 160-177. - Літ.: с. 178-181. - ISBN 978-966-418-216-1 : 210.00 грн
УДК
ББК 65.42я73 + 32.973я73
Рубрики: Електронна торгівля--Комерційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Електронний бізнес--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
Web-сайти компаній -- віртуальні крамниці -- електронна реклама -- електронний маркетинг -- автоматизована система управління компанією -- електронний віртуальний центр -- електронний підпис -- Internet-маркетинг -- інформаційний маркетинг -- вивчення ринку -- Internet-реклама -- система електронної комерції -- прямі продажі через Internet -- дистриб'ютерська компанія -- роздрібний продаж -- електронний магазин -- фінансові системи -- Internet-банкінг -- віртуальні підприємства
Анотація: Поняття та завдання електронної комерції, особливості електронного маркетингу та електронного ринку, платіжні та фінансові інтернетсистеми, віртуальні підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
027.54(477.25)
Н35


. Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського

    Самохіна, Жанна.
    Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності [] / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; [редкол.: В. І. Попик (голова) та ін.]. - Київ : НБУВ, 2015. - Вип. 42. - С. 103-114. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Бібліотеки--Інформаційна діяльність--Комунікаційний маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний маркетинг -- читацький попит -- інтернет-реклама -- онлайн-маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Попик, Володимир Іванович \ред.\; Боряк, Геннадій Володимирович \ред.\; Воскобойнікова-Гузєва, Олена Вікторівна \ред.\; Горовий, Валерій Микитович \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України

Є примірники у відділах: всього 2 : ФОНД (1), БГ (1)
Вільні: ФОНД (1), БГ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)