Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=електронний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
004.738.5(075)
П 18


    Плескач, В. Л.
    Електронна комерція [] / В. Л. Плескач, Т. Г. Затонацька. - К. : Знання, 2007. - 535 с. - ISBN 966-346-241-8 : 063.00 грн
УДК
ББК 32.973.1я73
Рубрики: Електронна комерція
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна економіка -- информационная экономика -- електронний бізнес -- электронный бизнес -- електроний ринок -- электронный рынок -- електронні гроші -- электронные деньги -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- електронна реклама -- электронная реклама -- віртуальні підприємства -- виртуальные предприятия
Анотація: Становлення, розвиток та сучасний стан електронної комерції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Затонацька, Т.Г.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
338.48:004.9(075)
І-74


   
    Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі [] : підруч. для студентів вищ. навч. закл. / М. М. Скопень [та ін. ; за ред. М. К. Сукача, М. М. Скопеня]. - Київ : Ліра-К, 2017. - 763, [1] с. : рис., табл. - Скор.: с. 3-4. - Літ.: с. 724-725. - Тести: с. 726-751. - Глосарій: с. 752-760. - Відповіді на тести: с. 761-763. - ISBN 978-617-7320-35-6 : 330.00 грн
УДК
ББК 65.433я73 + 32.973.202я73
Рубрики: Туристична індустрія--Навчальні видання для вищої школи
   Ресторанно-готельний бізнес--Інформаційні системи--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
офісні інформаційні системи -- офісні інформаційні технології -- офісне програмне забезпечення -- офісне програмування -- технології оброблення даних -- технології туристичного бізнесу -- глобальні дистриб'юторні системи -- бронювання послуг -- інтегровані інформаційні системи -- автоматизована система авіабронювання -- корпоративний готельний менеджмент -- аудит фінансової стійкості підприємства -- аналіз фінансових результатів -- електронний маркетинг
Анотація: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій, розв'язування задач, програмне забезпечення, глобальні дистриб'юторські системи бронювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скопень, М. М.; Сукач, М. К.; Буля, О. П.; Артеменко, О. І.; Хрущ, Л. А.; Сукач, М. К. \ред.\; Скопень, М. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
004.738.5:339(075.8)
Д72


    Дражниця, С. А.
    Електронна комерція [] : навч. посіб. / С. А. Дражниця. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 181, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Глосарій: с. 160-177. - Літ.: с. 178-181. - ISBN 978-966-418-216-1 : 210.00 грн
УДК
ББК 65.42я73 + 32.973я73
Рубрики: Електронна торгівля--Комерційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Електронний бізнес--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
Web-сайти компаній -- віртуальні крамниці -- електронна реклама -- електронний маркетинг -- автоматизована система управління компанією -- електронний віртуальний центр -- електронний підпис -- Internet-маркетинг -- інформаційний маркетинг -- вивчення ринку -- Internet-реклама -- система електронної комерції -- прямі продажі через Internet -- дистриб'ютерська компанія -- роздрібний продаж -- електронний магазин -- фінансові системи -- Internet-банкінг -- віртуальні підприємства
Анотація: Поняття та завдання електронної комерції, особливості електронного маркетингу та електронного ринку, платіжні та фінансові інтернетсистеми, віртуальні підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)