К16 Как улучшить свою память [] / [авт.-сост. А. Е. Польской]. - М. : АСТ, 2004. - 334 с. - (Библиотека практической психологии). - ISBN 5-17-016564-1 : 18.00 грн
Рубрики: Пам'ять--Розвиток--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): восприятие -- сприймання -- забывание -- забування -- внимание -- увага -- рассеянность -- неуважність -- запам'ятовування -- запоминание -- двигательная память -- рухлива пам'ять -- расстройства памяти -- розлади пам'яті -- психологічні тести -- психологические тесты -- психологические игры -- психологічні ігри Анотація: Классификация всех видов и типов памяти. Приведены способы улучшения памяти и даны советы по ускорению этого процесса. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Польской, А.Е. \сост.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 30 Петровский, Артур Владимирович. Психология [] : учебник для студентов высш. учеб. заведений, обуч. по пед. спец. / А. В. Петровский, М. Г. Ярошевский. - 2-е изд., стер. - М. : Академия, 2001 ; М. : Высш. шк., 2001. - 496 с. - Лит.: с. 497-498. - ISBN 5-7695-0465-Х. - ISBN 5-06-004170-0 : 12.98 грн Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): античная психология -- антична психологія -- развитие психологии -- розвиток психології -- русская психологическая мысль -- російська психологічна думка -- социокультурные корни -- соціокультурні корені -- экспериментальная психология -- експериментальна психологія -- учение о поведении -- вчення про поведінку -- советская психология -- радянська психологія -- российская психология -- російська психологія -- активность -- активність -- активность человека -- активність людини -- волевые действия -- вольові дії -- внимание -- увага -- общение -- спілкування -- межличностные отношения -- міжособистісні відносини -- ученические групы -- учнівські групи -- чувства -- почуття -- личность -- особистість -- направленность личности -- спрямованість особистості -- самосознание личности -- самосвідомість особистості -- развитие личности -- розвиток особистості -- психологические процессы -- психологічні процеси -- перцептивные процессы -- перцептивні процеси -- сенсорные образы -- сенсорні образи -- мнемические процессы -- мнемічні процеси -- ассоциация памяти -- асоціація пам'яті -- запоминание и забывание -- запам'ятовування і забування -- узнавание и воспроизведение -- впізнавання і відтворення -- интеллектуальные процессы -- інтелектуальні процеси -- воображение -- уява -- мышление -- мислення -- индивидуально-психологические особенности личности -- індивідуально-психологічні особливості особистості -- характер -- способности -- здібності Анотація: В книге раскрываются предмет, методы, исторический путь развития, а также категории психологии, психические процессы и индивидуально-психологические особенности личности. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ярошевский, Михаил Грирорьевич Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 86 Психология памяти [] / под ред. Ю. Б. Гиппенрейтера, В. Я. Романова. - М. : ЧеРо, 2000. - 816 с. : ил. - (Серия "Хрестоматия по психологии"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит. в конце ст. - ISBN 5-88711-079-1 : 14.52 грн
Рубрики: Пам'ять--Психологія--Збірники Кл.слова (ненормовані): людська пам'ять -- человеческая память -- втрата пам'яті -- потеря памяти -- навчання -- обучение -- запам'ятовування -- запоминание -- ейдетика -- эйдетика -- дві пам'яті -- две памяти -- навички -- навыки -- тренування -- тренировка -- мова і пам'ять -- язык и память -- еволюція пам'яті -- эволюция памяти -- генетична теорія пам'яті -- генетическая теория памяти -- пам'ять примітивної людини -- память примитивного человека -- вищі форми запам'ятовування -- высшие формы запоминания -- незавершені дії -- незавершенные действия -- забування наміру -- забывание намерения -- мимовільне запам'ятовування -- непроизвольное запоминание -- довільне запам'ятовування -- произвольное запоминание -- системи пам'яті -- системы памяти -- управління короткочасною пам'яттю -- управление кратковременной памятью -- моделі пам'яті -- модели памяти -- розвиток пам'яті в дитинстві -- развитие памяти в детстве -- логічна пам'ять -- логическая память -- механічна пам'ять -- механическая память -- довільне запам'ятовування у дошкільників -- произвольное запоминание у дошкольников -- мнемоніка -- мнемоника -- звичка -- привычка -- набута майстерність -- приобретенное мастерство Анотація: Дается представление об основных классических и современных исследованиях по психологии памяти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гиппенрейтер, Ю. Б. \ред.\; Романов, В. Я. \ред.\; Біренбаум, Гіта Василівна (психолог ; 1903 - 1953) \про неї\; Зейгарник, Блюма Вульфовна (психолог ; 1900 - 1988) \про неї\ Примірників всього: 3 ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1) |
С 60 Солсо, Роберт Л.. Когнитивная психология [] = Cognitive psychology : монография / Роберт Л. Солсо ; [пер. с англ. М. Ю. Спомиор ; под общ. ред. В. П. Зинченко]. - М. : Тривола, 1996. - 600 с. : ил. - (Серия: "Опыт мастеров психологии"). - Словарь терминов: с. 551-560. - Предмет. указ.: с. 561-564. - Лит.: с. 565-596. - ISBN 5-88415-024-5 : 40.00 грн
Рубрики: Когнітивна психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): когнитивная психология -- внимание -- увага -- память -- пам'ять -- воображение -- уявлення -- язык -- мова -- мышление -- мислення -- человеческий интеллект -- людський інтелект -- искусственный интеллект -- штучний інтелект -- сенсорные сигналы -- сенсорні сигнали -- принципы обработки информации -- принципи обробки інформації -- сознание -- свідомість -- модели памяти -- моделі пам'яті -- уровни воспроизведения -- рівні відтворення -- кратковременная память -- недовгочасна пам'ять -- долговременная память -- довгочасна пам'ять -- забывание -- забування -- семантическая организация памяти -- семантична організація пам'яті -- ассоцианизм -- асоціанізм -- когнитивные модели семантической памяти -- когнітивні моделі семантичноі пам'яті -- мнемоника -- мысленные образы -- уявні образи -- опознание слов -- упізнання слів -- структура языка -- структура мови -- когнитивное развитие -- когнітивний розвиток -- ассоциация -- асоціація -- логика -- логіка -- формальное мышление -- формальне мислення -- принятие решений -- прийняття рішень -- этнические аспекты мышления -- етнічні аспекти мислення -- анализ творчества -- аналіз творчості -- когнитивные теории интеллекта -- когнітивні теоріі інтелекту -- пассивные системы памяти -- пасивні системи пам'яті -- активные системы памяти -- активні системи пам'яті Анотація: В книге наиболее полно представлены классические и новейшие достижения основных разделов когнитивной психологии - восприятия, памяти, мышления, искусственного интеллекта. Рассмотрены как теоретические проблемы когнитивной психологии, так и их прикладные аспекты. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Спомиор, Н. Ю. \пер.\; Зинченко, В. П. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
> Шифр: ppts/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Купрейченко, А. Б. Диалектика доверия и недоверия: соотношение, взаимовлияние, особенности / А. Б. Купрейченко. - С.1-15. - Библиогр. в конце ст. Тюптя, О. В. Батьківство як фактор розвитку особистості чоловіка / О. В. Тюптя. - С.15-21. - Бібліогр. в кінці ст. Туркова, Д. М. Система технік емпатійного реагування / Д. М. Туркова. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст. Вінтонів, М. І. Психологічний аналіз зв'язків когнітивних стилів та вербального інтелекту / М. І. Вінтонів. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст. Черемошкина, Л. В. Забывание учебного материапа школьниками с различным уровнем развития мнемических способностей / Л. В. Черемошкина. - С.31-45. - Библиогр. в конце ст. Баева, И. Психология молодёжной сбкультуры: риск и перспективы роста / И. Баева. - С.45-49. - Библиогр. в подстрочном примеч. Луценко, О. Л. / О. Л. Луценко [та ін.]. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст. Інші автори: Габелкова О. Є., Петрік О. І., Психологічні особливості студентської молоді, що мають тютюноау залежність Молчанова, О. М. Вплив емоційних переживань на розвиток особистості юнацького віку / О. М. Молчанова. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст. Инструментарий психологической диагностики готовности ребенка к обучению в школе. Методика "Способность к обучению в школе" (Г. Вацлак). Методика "Лабиринт". Диагностика особенностей речевого развития старших дошкольников (Павлова А. А., Шустова Л. А.). - С.59-70 : рис. Пєтухова, І. Використання методу тестів у професійній підготовці вчителів 20-30 рр. ХХ ст. / І. Пєтухова. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. Ригин, А. С. На пути к эукосмии. Понятийные основы христианской психотерапии / А. С. Ригин. - С.74-79. - Библиогр. в подстрочном примеч. Всеукраїнський теоретико-методологічний соціогуманітарний журнал "Психологія і суспільство" Тернопільського національного економічного універсітету. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Черемошкина, Л. В. Забывание учебного материала школьниками с различным уровнем развития мнемических способностей [] / Л. В. Черемошкина> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 7. - С. 31-45. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психологія пам'яті Кл.слова (ненормовані): мнемические процессы -- мнемічні процеси -- функциональные механизмы памяти -- функціональні механізми пам'яті -- способности запоминания -- здібності запам'ятовування -- процессы забывания -- процеси забування Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |