Н32 Настільна книга сільського господаря (фермера) [] / [М. Я. Молоцький [та ін.] ; за ред.: М. Я. Молоцького, О. Г. Денисенка. - Київ : Урожай, 1993. - 462 с. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Рек. покажч.: с. 455-458. - ISBN 5-337-01404-8 : 600.00 крб
Рубрики: Сільське господарство--Фермерське господарство--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): селянське господарство -- аграрне право -- економічний розрахунок -- робочий час -- відтворення стада -- корми -- земельна ділянка -- утримання тварин -- матеріально-технічна база -- основні засоби -- капітальний ремонт -- орендна плата -- витрати -- кредитування -- валова продукція -- товарна продукція -- доходи -- облік -- рільництво -- овочівництво -- садівництво -- виробництво молока -- виробництво м'яса -- виробництво меду -- вирощування риби -- використання коней -- ветеринарно-санітарні заходи -- переробка молока -- консервування м'яса Анотація: Практичні поради з організаційних, правових, фінансових, технологічних питань створення селянського (фермерського) господарства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Молоцький, Михайло Якович; Денисенко, Олексій Григорович; Юрчишин , Володимир Васильович; Семчик, В. І.; Молоцький, Михайло Якович \ред.\; Денисенко, Олексій Григорович \ред.\ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
О-75 Оснач, Ольга Федорівна. Промисловий маркетинг [] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2011. - 363, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): розвиток промислового маркетинку -- стратегії промислового маркетингу -- ринки промислових товарів -- планування маркетингової діяльності -- конкурентні стратегії -- кон'юнктура ринку -- сегментування ринку -- закупівля товарів -- товарна продукція -- асортимент продукції -- цінова політика -- збут готової продукції -- управління збутом -- матеріальні запаси -- маркетингові комунікації Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипчук, Володимир Петрович; Коваленко, Лілія Петрівна Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
Мартинчик, О. А. Виробнича складова формування конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств Житомирської області [] / О. А. Мартинчик> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2014. - N 14. - С. 64-68 : табл. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Конкуренція--Житомирська область Сільськогосподарські підприємства--Ресурси--Житомирська область Житомирська область--Сільськогосподарські підприємства--Конкуренція Житомирська область--Сільськогосподарські підприємства--Ресурси Кл.слова (ненормовані): товарна продукція -- товарная продукция -- землекористування -- землепользование -- основні виробничі фонди -- основные производственные фонды -- оборотні засоби -- оборотные средства -- продуктивність праці -- производительность труда Анотація: Дослідження сучасного стану ресурсного забезпечення сільськогосподарських підприємств Житомирської області з метою подальшого формування конкурентних переваг та напрямів забезпечення конкурентоспроможності агроформувань. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Загальні питання розвитку сільського господарства 5.01 Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |