Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=паблик рілейшнз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
339.138(73)
B36


    Bearden, William O..
    Marketing [Текст] : principles and Perspectives / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXXVII, 596 p. : il. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 579-596. - ISBN 0-07-232297-7 (alk. paper) : 050.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Маркетинг : принципи і перспективи
УДК
ББК 65.9(7США)050.24я73
Рубрики: Маркетинг--США--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- логистика -- реклама -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
339.138
А37


    Alessandra, Tony.
    Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Barrera, Rick
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
070(075)
B22


    Baran, Stanley J..
    Introduction to Mass Communication [Текст] : media Literacy and Culture / Stanley J. Baran. - 2001 update. - Mountain View, Calif. [etc.] : Mayfield Publ. Co., 2001. - XXIII, 519 p. : ill. - App.: p. 477-486. - Gloss.: p. 487-498. - Ref.: p. 499-503. - Ind.: p. 507-519. - ISBN 0-7674-1925-1 : 020.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 76.0
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання
   Поліграфічна продукція--Навчальні видання

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
J65


    Johansson, Johny K..
    Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг
Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)