Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжнародний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.138
М27


   
    Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Маркетинг--Збірники
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика
Анотація: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кредисов, А. И. \сост.\
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

3.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

4.
338.24(075.8)
У66


   
    Управлінський консалтинг [] : підручник / М. Ф. Безкровний [та ін.] ; М-во освіти і науки України. - К. : Ліра-К, 2015. - 335[1] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 331-333. - Ім. покажч.: с. 334-335. - ISBN 978-966-2609-77-6 : 130.00 грн, 104.00 грн
УДК
ББК 65.050.2я3
Рубрики: Консалтинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управлінське консультування -- управленческое консультирование -- інститут управлінського консультування -- институт управленческого консультирования -- ринок консалтингових послуг -- рынок консалтинговых услуг -- консалтинговий бізнес -- консалтинговый бизнес -- види консалтингових послуг -- виды консалтинговых услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- аналіз фінансового стану підприємства -- анализ финансового состояния предприятия -- баланс підприємства -- баланс предприятия -- сільськогосподарське консультування -- сельскохозяйственное консультирование -- методика Грос Марджин -- методика Гросс Марджин -- оцінка інвестиційної діяльності -- оценка инвестиционной деятельности -- аналіз інвестиційних проектів -- анализ инвестиционных проектов -- фінансові вигоди -- финансовые выгоды -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- комунікаційний процес -- комуникационный процесс -- агроконсалтингова діяльність -- агроконсалтинговая деятельность -- інформаційно-консультаційна служба -- информационно-консультационная служба -- інформаційні технології -- информационные технологии -- бази даних -- базы данных -- веб-технології -- веб-технологии -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Характеристика видів консалтингових послуг, маркетингових досліджень та професіоналізму у консультуванні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Безкровний , Микола Федорович; Кропивко, Михайло Федорович; Палеха, Юрій Іванович; Іщенко, Тетяна Дем'янівна; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
339.9(075)
С24


   
    Світовий бізнес [] : навч. посібник / [Ф. Ф. Бутинець та ін. ; авт. передм. Ф. Ф. Бутинець] ; за ред. Ф. Ф. Бутинця. - Житомир : Рута, 2010. - 497[11] с. : табл., рис. - Дод.: с. 467-490. - Л-ра: с. 491-493. - ISBN 966-8059-27-1 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародний бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- історія світового бізнесу -- история мирового бизнеса -- види світового бізнесу -- виды мирового бизнеса -- багатонаціональні компанії -- многонациональные компании -- міжнародна грошова система -- международная денежная система -- управління фінансами -- управления финансами -- цінні папери -- ценные бумаги -- кредити країн світу -- кредиты стран мира -- страхування -- страхование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- регулювання міжнародної торгівлі -- регулирование международной торговли -- бухгалтерський облік у ринку -- бухгалтерский учет на рынке -- бухгалтерський облік у бізнесі -- бухгалтерский учет в бизнесе -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- етика в міжнародному бізнесі -- этика в международном бизнесе
Анотація: Розглянуто основні теми, що передбачені для вивчення в курсі "Світовий бізнес". Розкрито важливі на сучасному етапі аспекти діяльності підприємств на міжнародному ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бутинець, Франц Францович; Барановська, Тетяна Василівна; Береза, Світлана Леонідівна; Бойко, Світлана Володимирівна; Бутинець, Франц Францович \ред.\; Бутинець, Франц Францович \авт. передм.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
339.138(075.8)
С77


    Старостіна, Алла Олексіївна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
Рец. на
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг
Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
658.1(477)*м
У67


   
    Управління підприємствами в умовах трансформації економіки [] : монографія / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [за заг. ред., авт. передм. Г. М. Тарасюк]. - Житомир : ЖДТУ, 2015. - 465, [3] с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Бібліогр. в підрядковій прим. - У змісті: Характеристика туристичного районування Житомирської області / О. В. Мілінчук. - ISBN 978-966-683-448-8 : 85.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Підприємства--Інноваційна дільність--Інвестиційний менеджмент--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- інвестиції -- инвестиции -- маркетинг -- операційний менеджмент -- операционный манеджмент -- ринки збуту -- рынки сбыта -- кластерний аналіз -- кластерный анализ -- "економічна безпека" підприємства -- "экономическая безопасность" предприятия -- партизанський маркетинг -- партизанский маркетинг -- антикризове управління -- антикризисное управление -- кадровий менеджмент -- кадровый менеджмент -- логістика -- логистика -- трансформаційна економіка -- трансформационная экономика -- корпоративна соціальна відповідальність -- корпоративная социальная ответственность -- менеджмент туризму -- менеджмент туризма -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- методи управління -- методы управления
Анотація: У монографії розглянуто теоретико-прикладні аспекти управління підприємствами в умовах трансформації економіки. Значна увага приділяється інноваційно-інвестиційній складовій управління, питанням стратегічного менеджменту та управління змінами, кадровому менеджменту, проблемам маркетингу і логістики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мілінчук, О. В.; Тарасюк, Г. М. \ред., авт. передм.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

8.
339.138(076.3)
А23


    Агєєв, Євген Якович.
    Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [] : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 493, [3] с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 492-493. - ISBN 978-966-418-053-2 : 250.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Практичні методи навчання--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
концепція маркетингу -- система маркетингу -- навколишнє середовище маркетингу -- товарна політика -- політика комунікацій -- Паблік Рилейшнз -- розподіл товарів -- планування маркетингом -- керування маркетингом -- управління -- товарорух -- матеріальні потоки -- супутні потоки -- ситуаційні вправи -- товарознавство -- інфраструктура товарного ринку -- маркетинг послуг -- міжнародний маркетинг -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства
Анотація: Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін "Маркетинг", "Міжнародний маркетинг", "Маркетинг послуг", "Інфраструктура товарного ринку" і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства з урахуванням світового та вітчизняного досвіду.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
65.584.3я73
Ш83


    Шпак, Віктор Іванович.
    Міжнародна торгівля. Практикум [] : [навч. посіб.] / В. І. Шпак, К. Р. Артуро ; Міжнар. акад. упр. персоналом. - Київ : ЕксОб, 2004. - 384 с. - Літ.: с. 375-381. - ISBN 966-7769-36-4 : 30.00 грн
ББК 65.584.3я73
Рубрики: Міжнародна торгівля--Нормативи--Правила--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
динаміка міжнародної торгівлі -- мегатенденції міжнародної торгівлі -- міжнародний маркетинг -- міжнародний ринок -- умови поставки товару -- міжнародний контракт -- міжнародні фінансові розрахунки -- митна вартість товарів -- сертифікати походження товару -- переміщення громадянами валютних цінностей -- міжнародна торгівля послугами -- міжнародний туризм -- Інкотермс - 2000 -- план продажу товарів на експорт -- експортно-імпорті документи -- безготівкові розрахунки -- митний контроль -- митна декларація
Анотація: Висвітлено основні аспекти міжнародної торгівлі, норми і правила її регулювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Артуро, Кондорі Ромео; Міжнародна академія управління персоналом
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.
339.9(075.8)
С24


   
    Світовий бізнес [] : навч. посібник / [Ф. Ф. Бутинець та ін. ; авт. передм. Ф. Ф. Бутинець] ; за ред. Ф. Ф. Бутинця. - Житомир : Рута, 2004. - 498 с. : рис., табл. - Дод.: с. 467-490. - ISBN 966-8059-27-1 : 36.00 грн
УДК
ББК 65.6я73
Рубрики: Міжнародний бізнес--Організація--Право--Навчальні видання для вищої школи
   Міжнародний бізнес--Грошова система--Цінні папери--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- організаційно-правові форми бізнесу -- міжнародна грошова система -- управління фінансами -- кредитні системи країн світу -- міжнародний страховий ринок -- міжнародний маркетинг -- регулювання міжнародної торгівлі -- облік у країнах світу -- корпоративна культура -- етика в міжнародному бізнесі
Анотація: Розкрито важливі на сучасному етапі аспекти діяльності підприємств на міжнародному ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бутинець , Франц Францович; Барановська, Тетяна Володимирівна; Береза, Світлана Леонідівна; Бойко, Світлана Володимирівна; Бутинець , Франц Францович \ред.\; Бутинець, Франц Францович \авт. передм.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
339.9(075.8)
М58


   
    Міжнародна економіка [] : навч. посіб. / [С. В. Фомішин та ін.] ; за ред. С. В. Фомішина. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 444, [4] с. : рис., табл. - (Вища освіта України). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці глав. - ISBN 978-966-418-172-0 : 250.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародна економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
національні економіки -- міжнародні економічні відносини -- європейський економічний простір -- економіка зарубіжних країн -- транснаціональні корпорації -- світові природні ресурси -- міжнародна торгівля товарами -- міжнародний маркетинг -- світове господарство -- світовий ринок -- міграція робочої сили -- міжнародний трансфер технологій -- світовий ринок технологій -- світова валютна система -- інтернаціоналізація господарського життя -- міжнародна інвестиційна діяльність -- міжнародний кредит -- Європейська економічна інтеграція -- глобалістика -- фінансова глобалізація -- міжнародна торгівля
Анотація: Розглянуто сутність, основні тенденції, закономірності та особливості функціонування міжнародної економіки в епоху глобалізації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фомішин, С. В.; Рибчук, А. В.; Румянцев, А. П.; Гудзь, П. В.; Фомішин, С. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посіб. / В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-053-8 : 280.00 грн
УДК
ББК 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
   Ринкова економіка--Торгова інфраструктура--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- ринкова атрибутика товарів -- маркетинг послуг -- ринок нових товарів -- цінова політика -- система товаропросування -- маркетинг торговельної струтури -- маркетинг комунікацій -- маркетингове дослідження -- аналіз ринкової ситуації -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
005.915:339.9](075.8)
М50


   
    Менеджмент зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності [] : (для магістрів) : навч. посіб. / [К. В. Ковтуненко та ін.] ; за ред. К. В. Ковтуненко ; М-во освіти і науки України, Одес. нац. політехн. ун-т. Ін-т бізнесу, економіки та інформац. технологій. - Київ : Центр учб. літ., 2018. - 503, [1] с. : табл., рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-731-5 : 320.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73 + 65.5я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   Зовнішньоекономічна діяльність--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент зовнішньоекономічної діяльності -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- міжнародний фінансовий менеджмент -- кредитно-розрахункові валютні операції -- платіжний баланс країни -- міжнародний маркетинг -- маркетинг інновацій -- міжнародні маркетингові дослідження -- міжнародна торгівля -- інноваційний розвиток підприємства -- ресурси підприємства -- матеріальне стимулювання персоналу -- управління інноваційними витратами -- управління інноваційними прооектами -- інноваційна політика
Анотація: Розкриті основні положення менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, міжнародному маркетингу, менеджменту міжнародної торгівлі, інноваційному розвитку підприємств та ін.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ковтуненко, К. В.; Коваленко, О. М.; Станіславик, О. В.; Захарченко, В. І.; Ковтуненко, К. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Одеський національний політехнічний університет. Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
339.9(075)
С24


   
    Світовий бізнес [] : навч. посібник / за ред. Ф. Ф. Бутинця. - Житомир : Рута, 2008. - 498 с. - Дод.: с. 467-491. - ISBN 966-8059-27-1 : 070.50 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародний бізнес--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні компанії -- мировой бизнес -- международний бизнес -- многонациональные компании -- малий бізнес -- малый бизнес -- середній бізнес -- средний бизнес -- міжнародна грошова система -- международная денежная система -- управління фінансами -- управление финансами -- ринок цінних паперів -- рынок ценных бумаг -- світові кредитні системи -- мировые кредитные системы -- міжнародний страховий ринок -- международный страховой рынок -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- міжнародна торгівля -- международная торговля -- платіжний баланс -- платежный баланс -- зарубіжний бухгалтерський облік -- зарубежный бухгалтерский учет -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- етика міжнародного бізнесу -- этика международного бизнеса -- страхування -- страхование -- переговори -- переговоры
Анотація: Аспекти діяльності світового бізнесу на сучасному етапі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бутинець, Ф.Ф. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
339.9(075.8)
М58


   
    Міжнародна економіка [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / [Ю. Г. Козак та ін.] ; за ред. Козака Ю. Г., Лук'яненка Д. Г., Макогона Ю. В. ; М-во освіти і науки України. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 560 с. : граф., табл. - Л-ра: с. 556-559. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-364-814-9 : 84.50 грн, 96.00 грн, 60.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародна економіка--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
світове господарство -- мировое хозяйство -- міжнародна торгівля -- международная торговля -- зовнішньоторгівельні зв'язки України -- внешнеторговые связи Украины -- міжнародна торговельна політика -- международная торговая политика -- міжнародний рух капіталу -- международное движение капитала -- іноземні інвестиції -- иностранные инвестиции -- міжнародне кредитування -- международное кредитование -- міжнародна організація праці -- международная организация труда -- міжнародна трудова міграція -- международная трудовая миграция -- міжнародний технологічний обмін -- международный технологический обмен -- міжнародна торгівля ліцензіями -- международная торговля лицензиями -- світова валютна система -- мировая валютная система -- валютна політика -- валютная политика -- міжнародні розрахунки -- международные расчеты -- світова фінансова система -- мировая финансовая система -- міжнародні фінансові ринки -- международные финансовые рынки -- міжнародна економічна інтеграція -- международная экономическая интеграция -- регіональні інтеграції -- региональные интеграции -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- офшорні центри -- офшорные центры -- транснаціональні корпорації -- транснациональные корпорации -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- міжнародний менеджмент -- международный менеджмент
Анотація: Сучасні закономірності розвитку та функціонування міжнародної економіки з урахуванням специфіки країн з перехідною економікою, насамперед України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козак, Ю. Г.; Лук'яненко, Д. Г.; Макогон, Ю. В.; Логвінова, Н. С.; Козак, Ю. Г. \ред.\; Лук'яненко, Д. Г. \ред.\; Макогон, Ю. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

17.
658(075)
М 58


   
    Міжнародний менеджмент [] : навч. посібник / Л. І. Михайлова [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 200 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-364-479-0 : 032.00 грн, 025.50 грн, 028.80 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент--Міжнародний--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- міжнародна інтеграція -- международная интеграция -- міжнародні стратегічні альянси -- международные стратегические альянсы -- транснаціональні корпорації -- транснациональные корпорации -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- міжнародні стратегії -- международные стратегии -- міжнаціональні корпорації -- межнациональные корпорации -- міжнародний ринок технологій -- международный рынок технологий -- міжнародні фірми -- международные фирмы -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- стратегічне планування -- стратегическое планирование
Анотація: Передумови еволюції міжнародного менеджменту, його теоретичні основи та особливості здійснення в умовах глобалізації світової економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Михайлова, Л.І.; Юрченко, О.Ю.; Данько, Ю.І.; Михайлов, А.М.
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

18.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

19.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

20.
658(075.8)
К82


    Кривов'язюк, Ігор Володимирович.
    Підприємство в умовах ринку [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Кривов'язюк ; М-во освіти і науки України, Луцький держ. тех. ун-т, Волинський ін-т економіки та менеджменту. - К. : Кондор, 2009. - 840 с. : граф., табл. - Дод.: с. 684-838. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-351-170-2 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.291я73
Рубрики: Підприємства--Ринок--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- предприятие -- економічний механізм підприємства -- экономический механизм предприятия -- приватизація державних підприємств -- приватизация государственных предприятий -- роздержавлення -- разгосударствление -- виробничий потенціал підприємств -- производственный потенциал предприятий -- виробництво продукції -- производство продукции -- реалізація продукції -- реализация продукции -- фондовий ринок -- фондовый рынок -- ринок нерухомості -- рынок недвижимости -- оренда нерухомості -- аренда недвижимости -- зовнішньо-економічна діяльність -- внешне-экономическая деятельность -- інвестиційна привабливість -- инвестиционная привлекательность -- міжнародне посередництво -- международное посредничество -- міжнародний маркетинг -- международній маркетинг -- зустрічна торгівля -- встречная торговля -- антикризове управління підприємством -- антикризисное управление предприятием -- банкрутство підприємства -- банкротство предприятия -- реструктиризація підприємства -- реструктиризация предприятия -- санація -- санация -- фінансова криза підприємства -- финансовый кризис предприятия -- криза збуту -- кризис сбыта
Анотація: Розкриває теоретичні та прикладні аспекти поведінки підприємства в умовах ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Луцький державний технічний університет; Волинський інститут економіки та менеджменту
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)