С42 Скибінський, Станіслав Володимирович. Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування Кл.слова (ненормовані): система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
М 26 Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7. Ч. 1. - 2006. - 324 с. : рис. - ISBN 966-301-058-4 : 41.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінгові дослідження -- бенчмаркинговые исследования -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетинг турпродукту -- маркетинг турпродукта -- посредницька діяльність -- посредническая деятельность -- готельний комплекс -- гостиничный комплекс Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
З98 Зюкова, І. О. Технології маркетингових досліджень [] : навч. посібник / Зюкова І. О. - Л. : Магнолія 2006, 2010. - 386 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385. - ISBN 987-617-574-010-1 : 78.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Технології--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): система маркетингових досліджень -- система маркетинговых исследований -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- постачальники маркетингової інформації -- поставщики маркетинговой информации -- вибіркове спостереження -- избирательное наблюдение -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- структура маркетингових досліджень -- структура маркетинговых исследований -- дослідницькі техніки -- исследовательские техники -- місткість ринку -- емкость рынка -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта -- конкурентне середовище -- конкурентная cреда -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- маркетингові дослідження підприємств -- маркетинговые исследования предприятий -- бренди -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- методологія маркетингових досліджень -- методология маркетинговых исследований -- шкалювання данних -- шкалирование даных Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
Л61 Липчук, Василь Васильович. Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Погребняк, Людмила Володимирівна Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б90 Буднік, Ольга Миколаївна. Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Житомирський національний агроекологічний університет Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Б19 Баканов, Михаил Иванович. Теория экономического анализа [] : учебник для студ. экон. спец. / М. И. Баканов, А. Д. Шеремет. - 4-е изд., доп. и перераб. - М. : Финансы и статистика, 1999. - 415 с. - Библиогр.: с. 407-412. - ISBN 5-279-02042-7 : 18.14 грн
Рубрики: Економічний аналіз--Теорія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): анализ -- аналіз -- графические методы -- графічні методи -- динамическое программирование -- динамічне програмування -- интенсификация -- інтенсифікація -- коммерческие структуры -- комерційні структури -- компьютерный анализ -- комп'ютерний аналіз -- корреляционно-регрессивный анализ -- кореляционно-регресивний аналіз -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- матричные методы -- матричний метод -- микроуровневая информационная система -- мікроуровневие інформаційна система -- показатели -- показники -- производственно-финансовая деятельность -- виробничо-фінансова діяльність -- производство -- виробництво -- теория игр -- теорія гри -- теория массового обслуживания -- теорія масового обслуговування -- функционально-стоимостной анализ -- функціонально-вартісний аналіз -- хозяйственная деятельность -- господарська діяльність -- экономический анализ -- економічним аналіз Анотація: Рассматриваются теоретические основы экономического анализа. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шеремет, Анатолий Данилович Примірників всього: 5 ФОНД (2), АБ (2), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), АБ (2), ВВ (1) |
С28 Севрук, Велислава Т.. Банковский маркетинг [] / Велислава Т. Севрук. - М. : "Дело ЛТД", 1994. - 128 с. - (Банки и реальность). - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-86461-147-6 : 1040000.00 крб
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): банківський маркетинг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- виды маркетинговой деятельности -- види маркетингової діяльності -- товар -- рынок банковских услуг -- ринок банковських послуг -- цена и прибыль -- ціна і прибуток -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- перший рівень маркетинга -- другий рівень маркетинга -- первый уровень маркетинга -- второй уровень маркетинга -- принципы компьютеризации банков -- принципи комп'ютерізації банків Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
С72 Спицын , Игорь Олегович. Маркетинг в банке [] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын ; [худож. оформ. В. Штогрина]. - Тернополь : Гарнекс ; К. : Писпайп, 1993. - 656 с. - ISBN 5-8321-0005-0 : 72000.00 крб
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинг в банке -- система планирования -- система планування -- планирование комплекса маркетинга -- планування комплекса маркетинга -- стратегия риска -- стратегія ризику -- организационная структура банка -- організаційна структура банку -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Спицын, Ярослав Олегович; Штогрин, В. \худож.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
Б14 Багиев, Георгий Леонидович. Основы маркетинговых исследований [] : учеб. пособие / Г. Л. Багиев, И. А. Аренков. - СПб. : Изд-во СПбУЄФ, 1996. - 93 с. - Лит.: с. 92. - ISBN 5 -7310 -0555 -9 :
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): виды маркетинговых исследований -- види маркетингових досліджень -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- анализ рыночной сегментации -- аналіз ринкової сегментації -- методы прогнозирования рынка -- методи прогнозування ринку -- особенности исследования цен -- особливості дослідження цін -- консалтинг -- консалтінг Анотація: Теоретические и методологические основы проведения маркетинговых исследований. Проведена им классификация, раскрыта сфера использования и назначения. Особое внимание уделяется методам маркетинговых исследований. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Аренков, Игорь Анатольевич Свободных экз. нет |
П52 Полторак, В. А. Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |